April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    :thumup: Goeie keuze.
    (Benthe is bijna 4 maanden en ligt er nu ook af en toe al in).

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Had ik al verteld dat ik morgen een dagje alleen op stap ga? (Hoop wel dat m'n knie een beetje meewerkt, anders ben ik snel weer thuis). :cry:

3. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ik ga er ook van tussen.

Succes morgen bij het CB Ingrid!

Leuke spam van de kinderstoel met Benthe Astrid, daar moet ik mij ook maar eens in gaan verdiepen.

Weltrusten allemaal en tot morgen!

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Trusten Groentje.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    waar ga je heen astrid? hoop ook dat je last krijgt van je knie hoor!

6. wat ga je doen?!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    @ Simone: Mooie spam! Gefeliciteerd met je 3900ste berichtje!

@ Karin: mooie filmpjes van Noelle. Wat een snel kindje is het toch! Niet te geloven, 4 maanden en dan al stappen.. En mooie foto's van Dionne, al een heel dametje zo.

@ Tearke: Gefeliciteerd met Nico!

@ Booky: gefeliciteerd met je 750ste berichtje!

@ Sab: ben wel benieuwd waarmee je in de krant bent gekomen...

@ Cynthia: gefeliciteerd met Tygho's 4 maanden!

@ Marleen: en Roel ook gefeliciteerd met z'n vier maanden!

@ Vermanen: en ook jij gefeliciteerd met Hannah's vier maanden!

@ Astrid: gefeliciteerd met Benthe's 3-3-3. En beterschap met je knie! En ook gefeliciteerd met je 800ste berichtje.

@ Esjuh: spannend met je halfzus! Lijkt me idd apart om wel te weten dat ze er rondloopt maar haar niet te kennen. Maar leuk dat je nu wat contact hebt!

@ Cristel: zie het op de lijst, dus bij deze: welkom terug in Holland!

@ Sab: mooie tankini! En mooie foto's in de kinderstoel! Denk dat wij hem ook maar eens uit de verpakking gaan halen (Heb zo'n houten maar daar kan ook een verkleiner in).

@ Groentje: Hoop dat de bandage gaat helpen en het daarmee is opgelost.

@ Ladi: mooie collage!

@ Ingrid: Mooi badpak! En mooie spam van Wayne.

Vandaag dus mn moeder op bezoek gehad. Vanmorgen even gewinkeld. Volgende week weer werken en ik moest nog wat nieuwe shirtjes hebben. Werk bij een bank en daar word je wel geacht netjes gekleed te zijn (geen spijkerbroeken bijvoorbeeld). Pas al mijn pakken gelukkig nog maar ivm grotere boobies toch maar nieuwe shirtjes gehaald.....

Trouwens slecht geslapen vannacht, Jasmijn was telkens even wakker en dan ging ze vanzelf weer slapen. Maar wij ondertussen dus ook wakker... Om zes uur begon ze te huilen dus haar er maar uitgehaald en gevoed. Om tien uur gekolfd (er stond melk in de koelkast die op moest..) maar de opbrengst vandaag viel erg tegen. Vanavond dus een keer extra gekolfd en morgen moet dat ook, anders heb ik vrijdag niet genoeg...

Zit me wel dwars dat ik opeens een dipje in de bv lijk te hebben, maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn (dat werkt weer negatief op de bv schijnbaar). Maar ja, dat is net zoals iemand vertellen die probeert voor een kindje dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, dat LUKT dus niet...

Maar goed, genoeg geklaagd! Ga nu ff bankhangen en flink wat water drinken, kijken of dat de productie omhoog helpt zodat ze in ieder geval vanavond genoeg kan drinken. Heb vandaag wel consequent aan twee borsten aangelegd, zullen volgende week wel zien hoe het is gegaan. Of ga ff thuis op de weegschaal staan (met en zonder haar). Heb dit van de week nog gedaan dus kan dan wel zien hoeveel verschil er in zit..

Goed, tot morgen!

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    :(:

Ik heb al last van mijn knie. ;)

Ik ga naar de Brabanthallen in Den Bosch naar de knotsgekke knutseldagen. Nieuwe ideeën opdoen en materiaal inslaan. En daarna als het tijd is de stad daar nog in. Ik moet van mijn man nog Bossche Bollen meenemen van Jan de Groot (mannetje is geboren Bossenaar en die bollen zijn jeugdsentiment voor hem). :)

9. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Heeee Boni, bedankt voor de felicitaties, had ik zelf nog niet eens op gelet (had straks nog naar m'n banner gekeken, maar lees er gewoon over heen). :oops:

10. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Boni: Toch weer een voordeel van bv: goede reden om nieuwe shirts te kopen. :)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dat weet ik toch grapjas, hoe moet ik het anders zeggen...uuuhm ik hoop dat het goed te doen is met je zere knie! ;)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    boni hopelijk is je dipje maar tijdelijk!
    heb absoluut geen verstand van bv, maar vsm heeft er geloof ik wel iets voor om het op gang te krijgen/houden weet natuurlijk niet of het werkt

wel leuk toch , effe shoppen :D

13. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Boni: Jammer dat het wat minder gaat met de bv. Maar merk je aan Jasmijn ook dat ze te weinig krijgt?
    Genoeg rusten (is wel moeilijk, weet ik) en drinken, hopelijk gaat het dan weer beter en kun je het nog even volhouden.

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Dat klinkt al iets beter. :)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Balen van je BVdipje Boni... Is geloof ik vaak rond de 4 maanden.

Je hebt een groot stuk geschreven zeg!

Ik ga zo weer verder TV kijken; Eten en daten. Vind ik een erg leuk programma!

Veel plezier morgen Astrid, hoop dat je niet teveel last van je knie zal hebben.

16. wat is da voor programma?

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Astrid wij hebben precies dezelfde chicco polly!

Boni vervelend je dipje, hopelijk ben je er snel weer over heen. Ik had toen ik BV probeerde te geven een neusspray gekregen van de huisarts, scheelde wel (alleen bleef mijn productie veeeeeel te laag). Bij 'normale' mensen schijnt het wel heel goed te werken.

Veel plezier morgen Astrid! Wat hobby je zoal?

18. ik ga er ook vandoor dames,
    voel me nie zo toppie...mn ongi komt er door
    dus ga lekker liggen
    en dan krijgt Luna dr fles nog!

tot morgen,

astrid veel plezier morgen!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De titel zegt het eigenlijk al; het is een datingprogramma op RTL4. Een persoon krijgt vijf mensen te eten en steeds wordt er iemand weg gestuurd totdat er één overblijft.

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dames ik ga nog even bankhangen en óp tijd naar bedje! weltrusten allemaal!

Deel Deze Pagina