April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    :thumup: goeie keuze gedaan.

:)

Ach, wat hobby ik niet. Kaarten maken, sieraden maken, scrapbooken (heel af en toe), mozaïken en nog wel een paar dingen. ;)
    Ik kom er alleen zo weinig aan toe de laatste tijd :( (hoe zou dat nou komen) :)

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Trusten Simone en Sab.

Zit hier met een bak chocolade ijs voor mijn neus. :rolleyes:

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Was ik ook weer na een dag hard werken.

Vanmiddag wel even snel bijgelezen op mijn werk, maar had even geen tijd om te reageren. Dus doe dat nu maar even.

Corina hier ook nog zo'n bruine streep over mijn buik en blijf je die echt een jaar zien pfff, dan is hij straks eindelijk weg dan ga ik voor een tweede dus met dezelfde rotgang weer terug haha. En ook idd straie, maar goed ik heb een wolk van baby :).

Ik ben 1x wezen baby zwemmen met Ryan was super leuk, maar wil het niet iedere week, gewoon wanneer ik zin heb en dat is gelukkig mogelijk in het zwembad waar ik ga.

Groentje ze hebben mij verteld bij het CB dat ze niet jeuken, maar heb Ryan ook niet zien krabbelen dus geloof het ook wel.

Had laatst ook een tankini bij de Wehkamp besteld, heb hem met dezelfde rotgang weer terug gestuurd wat een lelijk ding en hij zag er zo leuk uit op het plaatje!

Geen CP maar Club Med over 2 weken ook zoveel zin in.

Ah Simone wat zielig dat Luna zo moest huilen en dat het ook nog is zo bloeide, misschien iets verkeerd geprikt, of kan dat niet?

Nou Roel is ook goed gegroeid en ook zo huilen, :( En succes vanacht met het niet inbakenen, hoop voor je dat Roel blijft slapen.

Wat lief Daimy in d'r kinderstoel. Ik krijg onze kinderstoel van mijn schoonouders, mocht nog steeds wat uitzoeken ik wil de trip trap dus ga binnenkort maar is met mijn schoonmoeder er voor op pad, kan Ryan er ook mooi bijzitten.

Ladi succes met de wijkverpleegkundige, hopelijk valt ze mee.

Nou lees het e.e.a. over afgeladen auto's ben benieuwd hoe het ons straks vergaat als we naar Frankrijk gaan. Kinderwagen, maxicosi, koffers, golftas, babyspullen, speelgoed. Ach we zien het wel. :)

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Die golftas moet ook mee he, als je vent Tiger heet. Die kún je gewoon niet thuislaten! :)

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Isra: je kunt altijd nog een grotere auto kopen. :)

Hebben wij ook gedaan na de eerste keer op vakantie met Annika. Toen had mijn man wel door dat niet alles in zijn BMW paste(was ook gewoon model). Meteen de dag nadat we terug waren zocht hij op internet naar een station. (Moest wel weer BMW zijn) ;)

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sorry Sab, vond je tankini zo leuk heb hem net ook maar snel besteld, heb ook die rode besteld, even kijken welke ik leuker vind. Maar ik denk toch die jij ook hebt!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Isra hééft al een Audi station :D Dus groter wordt lastig haha!

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Marleen: hoe gaat het met Roel, slaapt hij al?

9. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Vrachtwagen?

:)

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hij heeft om 19.00 uur een voeding gehad en ik ga hem zo wakker maken voor zn laatste voeding. Hij slaapt nu nog wel.

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja Tiger Woods of was het nu Ray Woods wil zijn tas meenemen. Het complex heeft 2 x een 18 holes en 1 x een 9 holes baan, dus hij kan zijn lol op.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Das nog wel een optie ja! OF met de trekker en een wager er achter :)

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    De Q7 :)

Ach dan stouw ik die station zo vol dat ik daarna gewoon zeg, sorry schat hij is toch echt te klein!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik bedenk me nu wel wat het waarschijnlijk erg lang duurt voordat je dan in Frankrijk bent met de trekker.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hahaha!

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja met zijn veewagen erachter hihi!

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    :) :) :)

Wel leuk zo'n golfbaan erbij. Ben jaloers. ;)

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ja klopt idd borstvoedingssiroop! Homeopatisch heb ook een flesje thuis staan. Kan geen kwaad dacht ik zo..

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Maar Ryan en ik gaan dan met de station en hij met de bagage en zijn golftas haha met de trekker en veewagen!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dan kan ie wel vijf golftassen meenemen. Dat heeft ie wel nodig als prof met een GVB :)

Deel Deze Pagina