hier ook telkens die huilperiodes...maar ze er ook niet uit hoeven halen, heb telkens ff dr beentjes gemasseerd en toen viel ze weer in slaap!
Wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft... Ik ben helemaal niet uit bed geweest vannacht. Heb hem even laten huilen en stel voor mezelf altijd een tijd wanneer ik ga kijken. Binnen die tijd viel hij dan zelf in slaap. Ik ga nu wel kijken, want hij slaapt wel erg lang nu. Het is tijd om in de TummyTub te gaan en om te drinken!
pff dames ik moet ook even klagen... Tygho is de laatste paar dagen echt ontroostbaar. t/m gister kon ik het volhouden maar vandaag raak ik gewoon echt geirriteerd, mede doordat ik zelf ook de hele week al last heb van duizeligheid,diarree,misselijkheid. en nu heb ik er ook nog eens een schimmelinfectie bij En dan is steeds om half 6 wakker van een ontroostbare en krijsende baby echt geen feest Ik denk dat meneer tandjes gaat krijgen want hij wil graag op iets bijten als hij huilt, maar omdat hij zn bijtring zelf nog niet op de plek kan houden wordt hij dus steeds boos. heb ontdekt dat het ook werkt om hem met vlakke hand zachtjes voor zn luier te tikken, maar dat kan ik natuurlijk niet de hele dag doen... mijn strijk van dinsdag ligt er nog net zo bij als dinsdag gewoon omdat ik nergens meer aan toe kom.
Dat is het hem juist, had niet het idee dat ze ontevreden was. Maar nu ik haar aan twee borsten aanleg drinkt ze toch ook wel even uit de tweede borst. Kan er nu weer wat nuchterder naar kijken, heb ff op het forum gekeken bij de lactatiekundige en alle adviezen die zij daar geeft doe ik al (beide borsten aanleggen, vaker kolven etc.) Als ik vandaag nog 1 keer kolf heb ik in ieder geval genoeg voor morgen bij het kdv. En daarna zien we wel verder!
jawel vind die eerse ook mooi ga even mijn mannetje uit zijn bed peuteren.en dan bedoel ik de grote. dan gaan we even naar de markt,dan verven,dan naar kind&gezin en tegen dan is het aavond haha dus meiden tot vanavond!hihi
Hee vervelend is dat inderdaad! Grote digiknuf vanaf hier. Ik hoop dat hij er snel een beetje doorkomt. Misschien kun je iets bij de apotheek halen voor de tandjes?
Super! Wat gaat het toch hard met onze kindjes.. edit Samenvatting volgt zo... ff wachten nog, oh nee, lees dat MissC hem al gaat maken... bedankt!