April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb net Esmee dr groeiboekje erbij gepakt,
    was wel benieuwd naar het verschil.

Nou let op zal t eens naast elkaar zetten:

geboorte Luna 3170 Esmee 3780
    1 mnd Luna 3640 Esmee 4550
    2 mnd Luna 4375 Esmee 5460
    3 mnd Luna 5150 Esmee 6375
    4 mnd Luna 5530 Esmee 7000
    (luna 3mnd,3wkn)

lengte
    geboorte Luna 49 Esmee 49
    1 mnd Luna 53 Esmee 54
    2 mnd Luna 56 Esmee 58
    3 mnd Luna 59,5 Esmee 60,5
    4 mnd Luna 61,5 Esmee 64

verschilletje he?

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ach ja das waar ook, sorry :oops: .

Hmm ik kwam hier net beneden, lag er een bruine verrassing van de hond :( :confused: . Brr zo smerig ik wacht dus nog maar even met eten. Heb nu alles open staan hopen dat de lucht snel wegtrekt. (hij was om 8.00 uur nog uit geweest :( )

3. gelukkig wel! ;)

Heb Esmee ook nog met 4 jaar :(

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Simone das idd een aardig verschil zeg, wel grappig. Redelijk verschil alleen al in geboortegewicht zeg..

5. ja idd, en voor ik moest bevallen van Luna werd me al vaak verteld door vk dat het een flinke baby zou zijn!
    Nou niet dus!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nee idd klein popje. Wat grappig zeg.
    Naja geeft mij weer moed voor een 2e ;)
    Iedereen loopt me 'op te naaien' dat die waarschijnlijk nog groter is dan Mats (4400 gr.). Maar als ik dat nu bij jou zie hoeft dat (gelukkig :oops: ) niet ;)

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab ben ook erg benieuwd naar de tankini, ik vond hem op het plaatje al zo leuk en nu jij zegt dat hij in het echt nog leuker is kan ik niet wachten tot ik hem krijg.
    Haha zoals jij kan golfen zo zou ik het idd ook kunnen. Nee dit is een sport wat niet aan mij is besteed. Maar my first golf bag is wel heel leuk, weet je toevallig waar je die kan kopen, neem ik dan stiekem mee op vakantie en zeg dan tegen Ray dat Ryan ook mee wil golfen want dat hij ook een golftas heeft haha!

Nee Tearke doe mij die Q7 maar hoor, vind ik mooier dan de A6, maar we gaan eerst is kijken hoe het met deze auto gaat, misschien is het allemaal wel te doen!

Ah Simone wat balen dat je meisje en jij zo'n rot nacht hebben gehad, zielig hoor.

Marleen wat fijn dat Roel zo goed heeft geslapen. HOpelelijk aankomende nacht weer! Als je op zo'n manier van je inbakerdoek kan komen, zou dat wel heel fijn zijn.

Miss wat zielig een ontroostbare Tygho, misschien en combinatie van tandjes en sprongetje!
    En wat een super mooie foto's.

Boni, zou wel wat van je over willen nemen, ik was zo trots op mijn C tijdens de zwangerschap maar ze zijn weer terug bij af een A, maar gelukkig geen hangers! Zit me nu ook te bedenken dat dat ook niet snel meevalt met een A'tje hihi!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even reageren op een aantal mensen..

@Booky:Balen dat je meteen poep moest ruimen. Er zijn leukere dingen.. :rolleyes: Hier komt het ook wel eens voor. Ik ben dan altijd de klos want mn man gaat dan bijna over zn nek.

@MissC: Wat zielig dat Tygho zo uit zn doen is... Geef m maar een extra knuffel! Goede samenvatting trouwens. Ik moest erg lachen om je zin over het GVB, trekkers en golftassen :)
    Mooie foto's trouwens ook! Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk!

@Boni: Zo, dat is me nogal wat! 85G! Ik heb van mezelf al aardig wat (80E) en dat is wel gelijk gebleven tijdens de zwangerschap en met BV. Nu merk ik dat het wel wat slapper wordt :) Het is niet anders!

@Isra: :) Ik moet erg lachen om je opmerking van hangers en cup A. Die first golftas is wel een leuk idee. Kan Tiger vast wel waarderen! 8)

@Simone: Leuk om even die gewichten te vergelijken. Scheelt best veel ja!

Ik geloof dat ik alles wel weer gehad heb. Als ik vergeten ben op iemand te reageren; Sorry!

Roel ligt weer in bed en is meteen gaan slapen. Ik ben toch zo trots op ons mannetje.. Hebben jullie vast ook wel. Dat je zo trots bent op je kindje. Ik ga er steeds meer en meer van genieten!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ Marleen ja das idd iets minder prettig beneden komen. Als het hier voorkomt ruimt m'n mannetje het meestal op, brr ik hield dan net ook m'n adem in haha.... En tis ook geen klein hondje heh, dus er ligt gelijk 10 kilo. Arm dier hij kijkt je dan heel schuldig aan ahh naja kan gebeureen.

Geweldig is dat hoe mega trots je kan zijn op je kleintje heh. En dat dan al op de kleinste dingetje. Super vind ik dat :)

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Niet te geloven ik heb promotie gemaakt! :) :)

hihi senior member :D

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    GEFELICITEERD JOEHOE!

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh haha! Ik dacht in eerste instantie op je werk, maar toen zag ik je zin eronder ineens staan.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik moet nog 23 berichten en dan ben ik bij de 2500!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nee dat zou niet zo snel gebeuren denk ik. Sta voor de klas... ;). En om bij ons op school nou ooit in het management te gaan... uhm nee ;)

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Dat gaat lukken vandaag!

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou dat schiet ook al lekker op, ik heb nog niet zolang geleden de 1300 gepasseerd, moet dus nog wel heel veel lullen om aan jou aantal te komen

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ja dat duurt bij mij ook nog wel ff nog 10 en ik zit zowaar 'al' aan de 800..

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Gaat je ook wel lukken vandaag :)

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het is rustig hier! Iedereen druk bezig verder? (behalve Booky en Isra dan)

20. nou Luna is weer beneden....
    Echt onvoorstelbaar hoor, ze is al vanaf 6u wakker.
    In bed raakt ze helemaal in paniek, ze krijst alles aan elkaar. Heb ze ee half uur laten huilen maar vond het wel genoeg toen, ze ging helemaal over de toeren. En lag op n gegeven moment gewoon te kokhalzen.
    Hoop dat ze na dr flesje wel in slaap zal vallen...

Deel Deze Pagina