heb t ziekenhuis uitgesteld tot morgen, heb zoiets van ze is al nie in orde vandaag en volgens mij heeft ze ook nog last van dr beentjes... en als ze er dan allemaal aan gaan zitten is dat ook geen pretje voor dr!
Ik ben ondertussen ook wel een heel klein beetje druk... Laptop staat aan en in de tussen tijd doe ik kleine klusjes
Ah wat zielig Simone.. Je weet ook zo niet hoe je haar kan helpen he... Goed besluit om het ziekenhuis af te bellen denk ik.
Mmmmmm zou eigenlijk wel wat moeten doen, maar ben niet vooruit te branden. Heb vanochtend al wel het bed verschoont, toch nog iets gedaan Verder ben ik die golftas aan het zoeken, maar kan hem niet vinden!
Ja, ik zou eigenlijk ook wel wat moeten gaan doen... Er lijkt nog was die gestreken moet worden en zo..
Ach arme Luna. Die heeft er echt last van zeg... Gelukkig is ze er voorlopig weer even vanaf. Slim om het ziekenhuis even uit te stellen. Is vandaag al helemaal niet prettig voor d'r. Nog maar een
isra die golftassen verkopen ze alleen in amerika denk ik, zijn een heleboel sites die hem verkopen maar denk-weet niet of ze naar nl verzenden http://www.lilbabycakes.com/plush-gund- ... f-bag.html
Ben heeft hier vanochtend om 8 uur een fles gehad en wil gewoon niet meer slapen. Om 12 uur zijn volgende fles en dan wilde ik hem eigenlijk nog in bad doen voor we naar het CB gaan, maar ik vermoed dat hij na die fles kapot is dus doen we het wel vanavond. Simone, ach arme Luna! Knuffel d'r maar flink! Marleen wat fijn dat Roel op die paar huiltjes na toch goed geslapen heeft, fijn dat hij steeds zelf weer in slaap viel! Buddy wat vervelend dat Tygho zo ontroostbaar is, dat is ook echt slopend. Tearke wat goed van Jurre! Gefeliciteerd! Leuk dat jullie dat elke maand gratis kunnen laten maken buddy. Mooie samenvatting!
Was ook ff voeden. Jasmijn is ook ff in de douche geweest met papa, ze vond het weer erg lekker. Ligt nu lekker in de box te spelen.
Nou ze is in slaap gevallen...in de maxicosi was ff naar de garage gaan kijken met dr en we komen terug binnen en ga ff naar de wc, en ze slaapt! en nu is het bijna flesjes tijd haha
zo ik heb al honger zeg.... zometeen maar lekker ff broodje eten. Kga trouwens maandag beginnen met Sonja Bakker.. moet nu echt wat gaan gebeuren. En dat op onze trouwdag! haha Maar ja, we gaan zondag maar lekker uit eten, of wat bestellen/afhalen!
zo ff pauze om wat te eten. ben maar weer aan de strijk geslagen. tygho heeft net wel 3kwartier geslapen pffff heb em een nieuw speeltje gegeven en hij is er ff gelukkig mee, hopelijk duurt da nog ff voordattie er op uitgekeke is