pffffffff de strijk is klaar! tygho ligt in bed, was net na 20 minuten al weer wakker, slaapt nu geloof ik weer.
ben trouwens een beetje in shock... ik weeg momenteel weer 68,5 kilo dat is bijna 6 kilo lichter dan aan het eind van de zwangerschap en 10 kilo zwaarder dan aan het begin je kunt het niet echt zien, behalve dan het buikje en een iets meer aanwezige derriere maar hoe kan je nou 10 kilo niet zien?
nou dat is je idd niet af te zien hoor! Je ziet er stik goed uit! Zou me er geen zorgen over maken hoor.....
nee idd, maar vind ht gewoon raar ik zou heel graag iets dikkere benen(vooral enkels) en armen(vooral polsen) willen hebben maar zelfs met 10 kilo erbij, NIKS
Corina: Dinsdag maakt me niet uit hoelaat hoor..kijk maar wat uit komt bij je. Ja het idee van sb is goed...maar nu nog volhouden...heb t ook al vaker gedaan. Maar alles is zo lekker he.... tis gewoon echt een probleem. En zo kan t niet blijven...dus moet er wat aan doen. Ga vanaf dinsdag ook weer sporten, ik ga iedere dinsdag 3 kwartier aquavaria doen, dat zijn verschillende aquasporten zoals joggen,robics,step enz
Nou Luna dr slaapje was maar weer een 5 kwartier.. niet echt de moeite dus voor iemand die al vanaf 6u wakker was!
Ow ja vanaaf ben ik er nie... gaan naar onze vorige woonplaats, daar zijn t muziekfeesten. Staat er n hele grote tent en daar komen vanaaf 3 artiesten. Dus lekker ff pilsje drinken daar!
ja missc,das raar he als je je maar goed voelt toch? ik heb nog 3.700kg te gaan om precie te zijn dan weer op mijn gewicht v voor jurre,58kg kilos gaan er na een zw slechter af he pffff dadelijk nr k&g
Cynthia wees blij dat je die 10 kilo niet echt ziet zitten. ben jaloers Je mag van mij ook best wat lenen hoor! Ja, Simone dat is het moeilijkste he..... volhouden! Dat is wel goed dat je er naast gaat sporten, heb je sneller reslutaat. Zal na de vakantie ook weer eens een poging proberen. Hier mag er zeker 10 kilo af. Liefst meer. Ik doe er iets minder als een uur over, om in Roosendaal te komen. Dus een uurtje of 10 is dat goed? Veel plezier vanavond!
ik kon eerder niet eens aankomen zoooo apart, nu ineens wel haha simone, daar zeg ik niks op hahahaha
Nou zit nog steeds thuis, maar heb besloten om straks maar veilig in de auto te stappen heb niet zoveel zin om als een verlopen kat daar aan te komen. Ik nog 1 kilo en dan ben ik op mijn gewicht voor de zwangerschap, maar wil er zeker nog 6 af. Maar ben al bijna 2 kilo kwijt in 3 weken met Sonja dus vind dat best netjes!
Nou ik moet zeggen dat ik het zo aardig vind vol te houden. Maar ik moet zeggen dat ik nu ook wel heeeeel graag wil. Heb het idd vaker geprobeerd maar toen was de wil er niet echt dus toen was het wel moeilijker! Maar net als afgelopen weekend toen we weg waren dan let ik er niet op en dan neem ik ook lekker een bittergarnituur en drink ook lekker een paar flessenwijntjes
hahahaha Ik heb t ook al eerder gedaan, ging ook goed. Alleen zijn er wel dingen die ik echt niet lust en dan ook echt niet eet hoor...