Zo Jochem in bad gedaan en de fles gegeven. Ligt nu lekker in bed. Booky zag dat jij Tarke al geholpen had met die lijst Astrid, fijn dat het een geslaagde dag was. Leuk he die 70% korting bij Villa Happ. Vorige week ook van geprofiteerd. Ingrid, Wayne is weer goed gegroeid! Mooi gedaan trouwens. Lekker die internetverbinding Oh geweldig Cynthia die foto's! Echt ZO LEUK! Ga afsluiten, kruip zo lekker mn bed in. Ben nogal moe de laatste weken.
las trouwens dat missc vroeger heeft geturnd?hier nog eentje heb13jaar wedstrijdturnen gedaan....waar is de tijd dat ik 46kg woog!haha,lekker gezond
Wauw das helemaal relaxed! Wij krijgen een nieuw schoolgebouw, maar daar wordt echt niet voor ons een fitnesscentrum in geplaatst.
Ik vind sommige sportscholen ook belachelijk duur. Dit is speciaal om mensen te stimuleren meer te sporten. Het is ook geen oude zooi of zo, maar gewoon een mooie sportschool met nieuwe apparaten. Ik geloof dat de groepslessen ook inclusief zijn dus dat is echt heel goedkoop! Mijn man gaat in Dordrecht.
Astrid geweldige samenvatting! Erg leuk geschreven! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ja super. Zo maak je het in ieder geval voor meer mensen toegankelijk. Heb al even gekeken op de site. Ziet er erg goed en leuk uit! Dichtsbijzijnde zit hier in Enschede (das nog een aardig eind vanaf hier). Anders had ik mijn vriend ook mooi er naartoe kunnen 'sturen'
Ingrid, mooi filmpje! En doe je het lekker rustig aan? Cynthia, mooie foto van Tygho! Hij kijkt ook zo lekker ondeugend.. Zit ff achter de laptop, Boniman wou graag een docu op discovery zien over de oorlog in Afghanistan, daar had ik niet zoveel zin in... Ga zo ff spelletje spelen en met een halfuurtje voeden en naar bed. Tot morgen!
Ben er ook vandoor. Mannetje vindt het niet leuk dat ik elke avond hier zit (duurde ook nog extra lang dankzij de samenvatting).
Er komen steeds nieuwe fit4free sportscholen bij dus ik hoop ook dat er binnenkort één in Gorinchem geopend wordt. Ik vind Dordrecht voor mezelf net te ver. Mijn man werkt in de buurt van Dordrecht en zijn ouders wonen daar ook. Hij vindt het niet erg om daar heen te gaan.