Weet niet zeker of ik morgen nog kom piepen, hebben druk dagje. 's Ochtends eerst Jasmijn wegbrengen voor weer een wendagje bij het kdv, daarna boodschappen doen voor het kraamfeestje 's avonds. Tussendoor nog even kraamschudden bij vrienden, die hebben dinsdag een dochter gekregen. En 's middags nog even naar onze gastouder waar Jasmijn vanaf maandag 1,5 dag heengaat. Heb ik in ieder geval niet zoveel tijd om Jasmijn te missen!
Ik denk dat ik zo richting bed ga. Moet nog even douchen. Morgen voor de laatste keer naar babymassage. Jammer dat het afgelopen is...
Ingrid: Wow, goed gegroeid zeg! Maar hij krijgt toch niet alleen 4x180? Hij krijgt toch ook fruit? In ieder geval groeit ie lekker! Ladi: Wat goed zeg, 700 gram in drie weken! Voel je het ook tijdens het tillen van Ben? Ik begon het bij Jari zo rond de 6 kilo echt te voelen! Bri is benieuwd hoe laat we gaan afspreken? Simone: Gaat het alweer wat beter met Luna? Booky: Bleggghhh! Arme jij... Nog gefeliciteerd met je promotie Fijn dat iedereen massaal aan de sb gaat! Ik ga ook maar eens beginnen denk ik. Heb een nette BMI, maar alles is slap en uitgelubberd Corina: Heb jij niet eens kaboutertjes? Marleen en Astrid: Fijn dat jullie een gezellige dag gehad hebben! Damian: Mag jij nu al tv kijken van mama? Ik ga mijn monstertje maar eens uit z'n droom halen, het knuffelt zooo lekker met zo'n slaperig hoopje mens
@Ingrid: Ik heb je filmpje net gezien en vind het echt heel erg mooi. Ik word toch altijd al zo emo van dat liedje en nu nog meer met de foto's van Wayne erbij. Lief mannetje...
ga dadeljk ook bedje binnen.eerst mijn lieve mannetje(de kleine ) flesje geven. oja trouwens ik heb gedaan met schilderen!woohoow hihi slaapwel dames
Ohja Ingrid: Ik zat op youtube gelijk bij je andere filmpjes te kijken: Die met papa is lief! Jari zou er van schrikken, maar Wayne gaat lekker ongestoord kijken en gilletjes geven. Leuk hoor!
Ja Corina absoluut trots, ik had het echt niet verwacht dat hij zoveel gegroeid zou zijn! De vorige keer was het maar 400 gram in een maand, maar wel een heel stuk in de lengte en nu amper in de lengte maar wel flink in gewicht. Hij wisselt het lekker af . Ze zei trouwens ook dat hij volgens die berekening van TNO 1,84 meter zou worden, best netjes met een mama van 1.70 en en papa van 1.75 . De wijkverpleegkundige viel erg mee trouwens, ziet er veel lomper uit dan dat ze is . Ben vond haar volgens mij wel aardig want die gaf haar een dikke lach en ze was meteen verliefd hihi. Zo lekker geshopt marleen! Haha Tearke lekker aan het prutsen . Astrid mooie samenvatting! Ingrid wat een stoere jongen is Wayne geweest op het CB! Ben moet echt wel ff flink huilen elke keer. Oh en al lekker liggen flirten hihi wat schattig. Buddy lieve foto! Nikita ja inderdaad, ik voel het ook echt meer de laatste tijd! Moet ook echt opletten nu met mijn rug als ik hem uit bed/box/wipstoel haal. Uurtje of 1 afspreken? Station Haarlem toch? Net ff Ben in bad gedaan, van te voren ook zijn temp gemeten en hij heeft wel verhoging , arme jongen! Ga nu nog ff verder prutsen met de foto's.
heeeeeeey dames.......... heb ik veel gemist ? kan please iemand een update geven zou ik erg fijn vinden want ben natuurlijk nmog steeds aan t uitpakken en er zijn meer dan 100 pagina bij ..... ben eindelijk in nederland nu nog alles uitpakken enzo... wat een werk was t verhuizen zeg maar dan heb je ook iets.. zoals jullie zien ben dr vroeg bij.. heb een jetlag
Hey cristel! hoe is het meid? heb je een goeie vlucht gehad of duurde weer alles zo lang? Balen van je jetlag meis.. Er staan samenvattingen op de 10-20-30 pagina's Handig he (ik wil best alles vertellen maar heb een geheugen van een zeef)
hey cristel! fijn dat je goed bent aangekomen meid! hier een drama nacht gehad. half 3 wakker - speen gegeven half 4 wakker - flesje van 120 gegeven en in de wagen bij ons op de kamer gelegd. 5 uur wakker - speentje gegeven 8 uur weer wakker... twas dus nog dramatischer als gister. nu ligt meneer in zn wipstoel kabouter plop te kijken en heeft nog geen zin in zn flesje
Welkom terug Cristel! Hoop dat je jetlag snel minder wordt! Ladi, nieuwe banner of niet? Mooi hoor! Pff missc klinkt als een vermoeiend nachtje . 2 van dat soort nachtjes achter elkaar is aardig heftig.... Mats lag er om 20.15 uur in. Toen kwam ie weer om 1.30 uur en om 4.30 uur en daarna om 7.30..... Naja ben nu nog niet aan het werk dus is nog wel te doen. Maar goed echt lekker is het niet
ja echt wel vermoeiend. maargoed, als hij dan sochtends weer terug naar bed zou gaan kon mama dat ook maar helaas. eigelijk ook maar beter, moet het huis nog kuisen, schoonmama komt vanavond langs (ze wil haar kleinzoon nog ff zien voordat voor 7e keer dit jaar op vakantie gaat ) buddy mooie banner zeg, zelf geknutseld?
haha ja dat deed ik van de week ook 's ochtends weer mee naar bed. Nu issie wel moe, oogjes wrijven en gapen, maar slapen ho maar. Voor de 7e keer ?! Heeft die een of andere loterij gewonnen? Mijn schoonouders zijn nu ook een weekje weg voor de 3e keer ofzo dit jaar
Goedemorgen allemaal! Zo, mijn 1e werkweek zit er weer op en heb nu lekker weekend! Vandaag gaan we starten met 4 flessen, ben benieuwd hoe vannacht de nacht zal verlopen! Welkom terug Cristel en succes met uitpakken enzo! Vervelend oOMissCOo van die gebroken nachten en Booky ook al een gebroken nacht . LaDi mooie banner! Vandaag aan de kuis en vanmiddag lekker ff een stukje wandelen. En natuurlijk proberen te wennen aan de nieuwe 'flessenritme'.
En groentje hoe is de eerste werkweek bevallen? Succes met je nieuwe flessenritme! Is toch weer even wennen lijkt me..
Hai Cristel! Eindelijk in Nederland! Goeie reis gehad dit keer? Ging het een beetje met Cailynn en Yorgos in het vliegtuig? Iig WELKOM IN HOLLAND!