whahaha nee dat mens heeft geld zat! harmen komt van de boer, zijn vader is overleden en zijn moeder is dus de enige eigenaar van de boerderij. ze doet het zelf niet meer maar verhuurt de grond en de schuren en daar kan ze dus ruimschoots van leven... en meer sparen in de maand dan harmen en ik samen verdienen zeg maar
Hè, vervelend een paar van dat soort nachten achter elkaar... kun je het zelf nog een beetje volhouden? Dikke knuff vanaf hier!
Nou, het was nog maar een kort werkweekje, want dinsdag natuurlijk naar het ziekenhuis en woensdag naar het CB, gisteren pas een 'hele' dag gewerkt. Het is nog rustig bij ons, want ik werk bij een onderwijsorganisatie (niet als docent hoor) en het is nog vakantie. Kan ik mooi inkomen, maar ik zal wel moeten wennen om een part timer te zijn. Hoeveel dagen/uur ga jij werken?
En hoe beviel de eerste werkweek! Viel het nog een beetje mee? Waar werk je eigenlijk? edit dat heb je allemaal al beantwoord, haha! eerst lezen en dan reageren boni...
Haha, maakt niet uit hoor, dank je voor je interesse! Er wordt er hier 1tje moe, ga hem maar even wassen en daarna op bedje leggen. Tot straks!
grappig ik werk ook in het onderwijs, wel voor de klas op een middelbare school. Ik ga vN 25 lesuren (volledig) naar 14 lesuren (60%). Lijkt me ook even wennen om parttime te werken..
goedemorgen hier ook ene met een mindere nacht(gelukkig was het nico zijn beurt ) beetje last van zijn prikjes denkik mooi weertje hier vandaag.....
dankje boni, het is nog wel vol te houden, maar wordt wel steeds zwaarder. elke avond goeie hoop dat het nu wel goed gaat, maar het gaat steeds minder goed het breekt je op, maar mn humeur wordt er nie anders van
Zo, de kleine man ligt op bed, hem in badje doen doe ik straks wel. Aha dus jij bent een OPer en ik een OBPer . Het is echt wel wennen, want als donderdag je laatste werkdag is, dan duurt het best wel lang voordat je weer komt (dinsdag), dan kan je niet denken 'ik doe het morgen wel', maar dan moet je het ook meteen afmaken of overdragen.
KLeine man slaapt hier ook net Ja lijkt me idd ook erg wennen ik werk de vrijdag tot 12.00 uur en daarna dinsdag weer beginnen om een uur of 10.00. Lijkt me ook wel lekker hoor. Kga hier de strijkplank maar eens pakken en wat doen....
Morning! Ook al een gebroken nachtje, gelukkig niet voor jou dan . De zon schijnt hier ook, dat belooft wat voor vandaag!
zouik ook moeten doen,kuisen.... nico is in de zetel in slaap gevallen zou een beetje sadistisch zijn om nu de stofzuiger in gang te steken e