Leuk Ik wil ook Maar mag nog steeds niet, ik zit al dagen te zeuren. Maar ben ook bezig op mp maar dat mag niet duurder zijn dan 25 euro van Rob
Ik kon er ook 1 krijgen voor 20 euro op mp zal de advertentie even opzoeken (ik vond deze kleur mooier ) Kep de babybjorn ook van mp 15 euro . Even in de wasmachine en klaar (ik wist niet of ik hem veel zou gebruiken vandaar 1 via mp )
Ja groot gelijk Wij hebben ook nog best veel van mp De babykamer, zelf weer geschilderd. De kinderwagen en heel de bups De wipper Alles was nog toppie
haha ja lachen ik lig dan helemaal in een deuk hihi . Is een beetje een sport aan het worden, haha en vooral voor die extra dingetjes is het leuk, anders begint het mannetje hier te zuchten
Zo, net ff naar het stadje gewandeld en ja het regende echt bij ons, maar nu schijnt de zon weer lekker. Wat een leuke foto's booky (en een leuk shirtje van het welbekende Lief..., wij hebben'm in het limegroen )
Chelleke die groene waar je 17,50 op hebt geboden die kan nog wel eens 'happen'. Ik had daar 20 op geboden en mocht hem toen hebben...
ben er ook nog snel ff. Ga zo aan het eten beginnen. Net fles gedaan en Jochem zn nagels maar weer eens geknipt. Jeetje wat groeien die hard Moet ze zeker 2 x in de week knippen. Marktplaats kom ik eigenlijk ook nooit