Hi allemaal Even snel de samenvattingen gelezen en de laatste 5 pagina's. Zit nu nog op mijn werk, koopavond! Nog een uurtje en dan weer lekker vrij JOEHOE. Alleen even geen tijd om op iedereen te reageren, maar wilde jullie wel even snel gedag zeggen. Groetjes
Lieve meiden! Voor ik ga douchen moet er me eerst iets dringend van het hart... Voor alle steun, en "luisterende oren". Maar ook voor alle leuke lieve momenten die ik sinds een aantal maanden met jullie kan delen.. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk kanjers!
Fijn dat dit forum zo'n steun voor je is Ingrid! Ik klets nog niet zolang mee, maar ik vind het ook fijn dat ik dingetjes kan delen. Tuurlijk ik heb een partner, familie, vrienden etc, maar dit is toch weer even anders.
Het is lekker rustig hier! Zometeen komt een vriendinnetje een bakkie doen, gezellig! Vanmiddag had ik een lichte was gewassen. Toen ik de was eruit haalde, zag ik dat ik per ongeluk een nieuw rood broekje had meegewassen.....Gelukkig, niks doorgelopen, heb ik ff mazzel! Nou meiden, ik ga jullie weer verlaten, mss dat ik vanavond laat nog ff 'langskom'.
Wil me helemaal bij je aansluiten Ingrid! Is hartstikke fijn. En verslavend En gefeliciteerd met je hele pagina. Is mij net niet gelukt. Booky was spelbreker Simone veel plezier vanavond en morgen! GRoentje,, dan heb je geluk gehad met je was Werkse nog Isra. Lief dat je ons even gedag zegt
Geweldig dat het zo goed met hem gaat. Jullie hebben en lange weg begaan, maar dit is echt genieten. Leuk dat hij ook al zo kletst (hier ook een die alleen stil is als ze slaapt). Met jou ook alles OK?
Annika heeft zo'n 1,5 week diarree gehad. Ook 4-5 volle luiers per dag. Maar gelukkig nu helemaal nergens geen last meer van.
Ik vind het ook een heel fijn forum waar ik al heel veel informatie vandaan heb dankzij jullie! Altijd prettig om ervaringen te delen met elkaar. Werk ze nog Isra!
Jep hihi Heb de laptop mee genomen. Mijn neefje zit tegenover me te laptoppen op mijn moeders laptop (in de tuin) hihi lekker gezellig
YEAH! Heb een buikdrager gescoord die ik graag wou hebben maar niet mocht hebben van Rob omdat hij 'm te duur vond en ik er al 3 (rot dingen) had en dus dat was niet nodig. Maar ik heb er lekker 1 van 20 euro gescoord op mp van babybjorn Euhum sorry
Zo, ik ben even crea geweest en hem een nieuwe banner en avatar. In dezelfde sfeer gehouden. Weer eens wat anders he!
Met mij gaat het eigenlijk ook steeds beter. Paar weken geleden naar de gynaecoloog geweest, er was wat weefsel aan de onderkant aan elkaar gegroeid, is weer los geknipt. \/ Ik ben verder aan het opbouwen qua uren op mijn werk. Deze week 2 keer 5 uur gewerkt. En volgende week ws. 2 keer 6 uur. Eerst nog even een gesprek met de Arbo dienst. Verder lekker over 2 weken vakantie, we gaan lekker naar Belgie. Dus erg veel zin in. Nou ja, Belgie, wel 5 km. over de grens van Nederland haha. Maar goed, ik heb nu echt het gevoel dat ik weer wat meer mezelf ben. Ben er nog niet, maar wel meer dan paar weken geleden. ( minder moe, en wispelturig qua humer. Lekker chelleke, een buikdrager voor 20 euro. En Groentje, gelukkig was er niks verkleurd. Ik had gisteren gewassen, toen ik de was op ging hangen, was ik vergeten dat ik geen wasmiddel er in had gedaan.... ( hoelang mag je nog op ontzwangeren vergeetachtigheid gooien ? Maar goed, weer een heel verhaal geworden, tot snel ! Liefs, Kili