hee meiden ff snel, ben moeeeee Dionne heeft gisteren mijn houten tekenkoffer incl schildergerei op haar voet/teen gekregen, helemaal bont en blauw met bloed. Gelukkig kon ze haar tenen nog wel bewegen, heb 2 tenen aan elkaar geplakt zodat ze steun aan elkaar hebben. Gisteren liep ze heel de dag mank vandaag ging het wel weer: "wat een afgang"zei ze! Ray is gisteren bij de bedrijfsarts geweest, ze waren door een gaswolk gevaren met de deur open. Als dat gas in aanraking komt met water wordt het zoutzuur. Ze hadden aan boord last van tintelingen aan handen en ogen en moesten dus evacueren. Het viel achteraf allemaal wel mee, maja wel even geschrokken. Hij is wel eergisteren goedgekeurd voor weer 4 jaar als brandwacht. Kan die weer vooruit. Volgende week gaan ray en ik gezellie naar de bios, is alweer lang geleden, mijn ouders passen op, daarna een borreltje in rotterdam drinken. Vroegerrrr (voordat we kindjes hadden)deden we dit elke maand maja zo gaat dat he. Noelle is nog steeds jengelig,ze wil alleen maar bij me zijn en aan mijn borst hangen. Zou die nog steeds haar sprongetjes zijn, las ergens dat het wel 5 weken kan duren?
Wow Marleen, die is wel mooi, ben jaloers Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat. En lekker vakantie, waar gaan je naar toe in Belgie, CP of niet? Oei, dat klinkt niet lekker Karin. Die heeft toch ook wel pijn gehad? Gezellig samen naar de bios.
jaa ze heeft het uitgegild van de pijn, maar het is ook zo'n harde. Ik mag er nog geen eens naar kijken.Het ziet nu helemaal rood, dus even in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken. Anders in de soda, maja daar krijg ik haar echt niet in ;dan moet ik haar vastbinden. Ik heb wel honderd keer tegen haar gezegd dat ze niet aan mijn koffers mag zitten maja in een onbewaakt ogenblik he,....ze ging op vakantie zei ze.
Owje Karin dat zijn geen leuke dingen. Dat zal goed pijn hebben gedaan. Die opmerking van haar vind ik geweldig, hihi Fijn dat het wel weer gaat
Marleen: mooie banner, lekker creatief bezig geweest. Chelleke: goed gedaan, zo'n buikdrager voor maar 20 euro. Ik maak de flesjes hier schoon met gewoon afwasmiddel van AH. Goed naspoelen. Kili: fijn dat het met jouw ook steeds beter gaat en geniet van je vakantie. Karin: ooh arme Dionne, hoop wel dat ze er wat van geleerd heeft. Benthe is weer gevoed en is meteen in slaap gevallen. Ze is wel steeds langer bezig met de avondvoeding en ik moet ook meerdere keren switchen van borst. Ik heb dus het idee dat de bv begint af te nemen. Maar ze slaapt nog steeds door tot ca. half 8, dus het is nog genoeg. Maar voor hoelang?
OKe dank je wel. Ik gebruikte eerst umbro maar hoe goed ik ook spoel de flesjes blijven stinken naar citroen, dus moet maar even soort van geurloze halen