April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dat gaat we redden hoor!

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik heb ook ooit in een ver verleden de papieren gehaald om op een reisbureau te werken, maar ik was 18 jaar toen ik dat haalde, geen ervaring en geen zin om achter een bureau te zitten, ben dus eerst de wijde wereld ingetrokken. :)

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Kom op snel die pagina vol! Mannetje is weer terug van voetballen dus dan ga ik er ook weer vandoor

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    M'n nichtje is ook filiaalmanager bij een reisbureau in Arnhem...
    Vindt het ook SUPER leuk

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Doe m'n best booky.

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Volgens mij zijn we er bijna.

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    nou idd, maar ik denk dat ik daar ook wel aan kwam voordat ik Ryan had. Voor mijn werk al 3 x per jaar, 1 binnen Europa, 1 buiten Europa en als we een seizoen goed gedraaid hadden een feest reisje. En dan zelf nog op wintersport, zomer vakantie en ik ga dan ook nog met een vriendin/collega ieder jaar een stedentrip maken. En dan komen er ook nog van die leuke reisagenten aanbiedingen binnen, dus maak dan meestal een belrondje wie er mee wil.

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Nog eentje dan

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    SAMENVATTING 1500 t/m 1509

Chelleke is op marktplaats opzoek naar een Bumbo. Mag niet duurder zijn dan 25 euro (van d’r mannetje).

Booky heeft de bumbo ook via mp voor 25 euro.. :)
    De babybjorn draagzak heeft ze voor 15 euro van mp. Even in de wasmachine en schoon issie.

Chelleke heeft al veel spullen van mp nl.
    De babykamer, zelf weer geschilderd.
    De kinderwagen en heel de bups
    De wipper
    Alles nog in prima staat.

Groentjes is naar de stad gewandeld en het regende. Ze herkende het shirtje wat Mats aan had op de foto’s, shirtje is van LIEF (blauw). Zoon van groentje heeft de lime groene. Booky heeft ook nog de oranje.

Groentje gaat zich ook eens op mp begeven heeft ze nog niet eerder gedaan.

Corina moet 2x per week Jochems nagels knippen.

1501 was bijna alleen voor Corina. Booky verpestte het.. :evil:

Kili heeft goed nieuws.
    Vandaag met Andy naar het ziekenhuis in Utrecht geweest.
    En het was helemaal goed.
    Er is een echo van zijn hersenen gemaakt, maar dat was prima.
    Iets kalk, maar dat had hij de vorige keer ook.
    En daar werden ze niet warm of koud van. Vandaag is ook zijn calciumarme eten gestopt, dus gaat hij helemaal over op de nutrilon.
    Verder zit hij nu in een programma, en hoeft hij over een half jaar pas terug. En dan bij 18 maanden en bij 5 jaar pas weer. Dus erg goed !
    We zijn hier natuurlijk erg blij mee.
    Verder kletst hij ons de oren van ons hoofd

Ben is de laatste 2 dagen bijna de hele dag wakker, zou het het sprongetje zijn?

Simone is weer terug van het circus. Was leuk alleen wel warm. Morgen waarschijnlijk dierentuin, Esmee wilt de dieren zien. :)

Pagina 1503 is van Ingrid en Wayne! :whistle: \:D/

Isra was nog op het werk maar wilde nog even ‘hallo’ zeggen.

Voor het douchen wilde Ingrid graag nog even wat kwijt (zie pagina 1504).

Vriendin van Groentje komt even een ‘bakkie’ doen.
    Groentje had een verdwaald nieuw rood broekje bij de witte was zitten. Gelukkig is er niks doorgelopen..

Chelleke heeft d’r laptop meegenomen naar d’r ouders en zit daar op ’t forum.
    Ze heeft de babybjorn buikdrager gescoord voor 20 euro! Op MP. :whistle:

Marleen is crea geweest en heeft een een nieuwe banner en avatar, in dezelfde stijl. :D

Vraagje van Chelleke: ‘Met welk milde afwasmiddel maken jullie je flesjes schoon?’
    Astrid gebruik altijd afwasmiddel van de AH, goed naspoelen.

Met Kili gaat het ook steeds beter. Paar weken geleden naar de gynaecoloog geweest, er was wat weefsel aan de onderkant aan elkaar gegroeid, is weer los geknipt. .
    Ze is d’r werkuren aan het opbouwen. En over 2 weken lekker op vakantie naar België.

Dionne van 4cats heeft de houten tekenkoffer incl schildergerei (van 4cats)op haar voet/teen gekregen, helemaal bont en blauw met bloed. Gelukkig kon ze haar tenen nog wel bewegen. Gisteren liep ze heel de dag mank vandaag ging het wel weer: "wat een afgang"zei ze. Dionne is wel honderd keer verteld dat ze niet aan de koffers mag zitten maja in een onbewaakt ogenblik he,....ze ging op vakantie zei ze.
    Ray is gisteren bij de bedrijfsarts geweest, ze waren door een gaswolk gevaren met de deur open. Hij is wel eergisteren goedgekeurd voor weer 4 jaar als brandwacht.
    Volgende week gaan ze samen naar de bios en daarna een borreltje drinken in Rotterdam.
    Noelle is ook aan het mama en borsthangen geslagen, ook een sprongetje wellicht.

Benthe is na het voeden meteen in slaap gevallen. Ze is wel steeds langer bezig met de avondvoeding en Astrid moet ook meerdere keren switchen van borst. Ze heeft het idee dat de bv begint af te nemen. Maar ze slaapt nog steeds door tot ca. half 8, dus het is nog genoeg. Maar voor hoelang?

Pagina 1506 overslaan. Onzin pagina van een Booky die zich verveelde en ook een pagina voor zichzelf wilde hebben. :evil:

Astrid hoeft niet zo nodig een pagina voor zich alleen.
    Astrid heeft net via mp een schoenenkast verkocht. Krijgen ze weer wat ruimte in huis. En minder zooi om te verhuizen (mochten zeooit nog eens in hun nieuwe huis kunnen wonen).
    Benthe d’r babysite wordt bijgewerkt.

Isra werkt al filiaalmanager op een reisbureua in het wel bekende Stolwijk.
    Ze heeft vandaag d’r eigen wintersport uitgezocht. Ze gaan met 6 gezinnen, 12 volwassenen en 8 kindertjes in de leeftijd 7 t/m 0! Ze heeft 3 opties.
    * Ehrwald
    * Fugen
    * Seefeld
    dus even kijken wat de rest ervan vindt.
    Isra gaat eerst nog op zomervakantie. En in november is ze ook een weekje vrij dus misschien Canarische eilanden.

Isra, Astrid en Booky hebben erg goed hun best gedaan om pagina 1510 te openen!

Spams
    1507 Benthe en d’r fruithapje
    1507 Benthe heeft meer honger
    1507 Bente en mama
    1507 filmpje one womanshow van Annika (grote zus van Benthe)

10. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Jaaaaaaaaahhhhhh

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    WOW, wilde ik eigenlijk ook een reis maken van een jaar en azie, australie en zuid amerika aandoen, maar ik kwam Raymond tegen en wilde hem eigenlijk ook niet laten schieten!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    welk reisbureau is dat?

13. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ben na die studie als au-pair in London gaan werken, dus zo ver was het ook weer niet. :)

Heb daarna nog op een passagiersboot op de Rijn gewerkt en in de wintersport in Oostenrijk. Daarna ben ik de docentenopleiding gaan doen en heb ik tijdens die opleiding nog3x een reis naar Amerika gemaakt. (Heb daar ook in een zomerkamp gewerkt).

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Booky, waar is de samenvatting?

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dit jaar maak ik alleen het feestreisje naar Gerlos, de andere 2 studiereizen laat ik nog even schieten. Heb nog geen zin om bij mijn mannetje weg te moeten. Maar Gerlos is met 3 andere collega's en ben een ontzettende wintersport fanaat dus deze wilde ik wel graag doen, maar ga ook eerst maar is kijken of het wel bevalt. :) wat een luxe positie he!

16. Bri

Bri Niet meer actief

Hi dames, wat een hoop geklets weer!
    Lekker, dat reizen.... Heb ook zó'n zin om weer te gaan... nog 6 weken en dan gaan wij weer naar Down Under. Super!

Vandaag zijn we naar Artis geweest, met mijn zus en haar twee kindjes. Was erg gezellig. Heb gelijk een jaarkaart gekocht. Deane krijgt er dan nog niks van mee, maar ik vind het heerlijk om een beetje te wandelen door het park.
    En..... ik ben in de vlindertuin geweest! Dan denk je vast: big deal.. maar voor mij wel, ik ben namelijk nogal bang voor vlinders :oops: Maar ik vond dat ik het toch moest proberen. Ging best goed: ben gewoon maar foto's gaan maken (en een beetje doorlopen hahaha), dan zijn ze minder eng. En als er toch een te dichtbij kwam, stond ik gelijk stil, ogen dicht, armen strak langs m'n lijf... dus m'n zus moest er wel om lachen, maar ze vond het toch ook erg dapper van me.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik heb een x een studiereis gemaakt op een riviercruise boot hihi, was echt lache. Mijn collega zei al, kan niet wachten tot ik 60 ben en ook met zo'n boot mee kan haha.

En in Oostenrijk als hostess of als skilerares?

18. Bri

Bri Niet meer actief

kan ook niet wachten om weer op wintersport te gaan! jammer genoeg vind m'n liefje skiën niet echt leuk... voor wij iets met elkaar kregen ging ik ieder jaar één of twee keer, maar nu nog maar eens in de paar jaar.... Lijkt me supergaaf om Deane te leren skiën!

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    D-reizen

20. Bri

Bri Niet meer actief

moet dat nu al iedere 10 pagina's, nee toch?!

Deel Deze Pagina