Bri: lekker vooruitzicht die vakantie. (Ben jaloers, wij zijn helemaal niet op vakantie geweest dit jaar, en het ziet er naar uit dat het ook niets gaat worden dit jaar. Leuk Artis, ben ik ooit 1 x geweest, en goed van je dat je toch die vlindertuin in geweest bent. Voor jezelf een hele overwinning.
ja das nieuw. We beter en minder werk voor degene die hem maken moet. Nu duurt het minder lang voordat de 'buruchte'pagina's geopend worden
Sorry, moet heel stiekem een klein beetje lachen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand bang is van vlinders, wat vind je er eng aan? Gaaf hoor Down Under, staat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog op mijn verlanglijst, maar denk niet dat het er voorlopig in zit!
Schoonmaakster en serveerster in een appartementencomplex. Skieën kan ik niet en wil ik ook niet. Ben na die winter geen fan van dat soort vakanties.
Ray is gelukkig ook een superfanatieke skieer, hij gaat ook altijd nog een lang weekend met alleen maar mannen. Maar het lijkt ons ook zo'n mooi gezicht Ryan op skietjes. Maar de eerste 3 jaar wordt het alleen maar sleeen en sneeuwpoppen bouwen, ook heel leuk hoor!
Wij gaan altijd met school skieen. En ik offerde me dan maar op om te organisren en mee te gaan met die gasten. We gaan altijd in de meivakantie naar een gletjer, erg leuk. Maar afgelopen jaar werd niet echt wat...
Vind het ook raar, maar ik word echt panisch van dat gefladder. Zo lang het buiten is, vind ik het prima, en kan ik ook echt genieten als er vlinders zijn (zijn mooie beestjes) maar in een afgesloten ruimte trek ik het niet... ze bewegen zo onvoorspelbaar! (en heb je ze wel eens van heel dichtbij bekeken.... ik word ook altijd een beetje naar van die schubbetjes op hun lijfje.... ik weet het: het is bizar, maar ik heb dat nu eenmaal ) Australië is echt een enorme aanrader, ik ben gek op Sydney, zou daar graag een paar jaar naartoe willen... En voor de rest zijn er ook zó mooie dingen te zien. Koraalrif, regenwoud, woestijn, bergen, leuke steden en gekke kleine dorpjes - waaaaanzinnig. Deze keer gaan we alleen naar de regio Sydney, liever geen binnenlandse vluchten en veel gereis met Deane erbij, vind het zo al spannend genoeg!
Wij moesten afgelopen jaar helaas ook aan ons voorbij laten gaan. Althans ik heb het aan mij voorbij moeten laten gaan. Ray is nog wel geweest. Die andere zeiden nog wel, joh ga nog lekker mee er blijft altijd wel iemand beneden nu alle kindertjes meegaan, heb ontzettend getwijfeld, maar zag toch best wel met zo'n dikke bellie tegen die autoreis op. En achteraf toch wel blij dat ik niet gegaan ben.
Ja, ik ben inderdaad door jou geinspireerd.. Foto's bewerken is eigenlijk een soort van hobby, maar ik had nog niet bedacht dat ik ook voor hier een onderschrift zou kunnen maken. Voor een ander forum (hondenforum) maak ik heel veel onderschriften voor andere mensen. Dan nu ook maar eens een Roel-onderschrift gemaakt!
Even aan d'r vragen of ze in december ook meegaat met de skireis van OAD? Zal wel grappig wezen, met het nichtje van Booky op reis hihi!
ja, hij is gek op badderen. in het babybadje wordt het nu wel een waterballet, hij strekt zich helemaal uit en dat past eigenlijk niet meer. dus hij trapt uit, bonkt met z'n hoofd tegen de andere kant en guts, daar gaat het water... nou ja, daar hebben we dweiltjes voor en het is inderdaad genieten!