Heej Esjuh, fijn dat het gezaag van Dani over is. Hopen dat ie snel weer doorheeft hoe die moet doorslapen. Wel prettig dat je niet veel gedonder hebt gehad met afbouwen van de bv. Je mag trots op jezelf zijn hoor, je hebt het hem zo lang gegeven! Snap dat je het jammer vindt, maar idd het belangrijkste is dat je mooie man lekker goed blijft groeien!
booky ben ook wel blij dat ik er geen last van heb gehad maar t ging me nu toch wel een beetje te snel als ik eerlijk mag zijn. Had wel gehoopt op de avond en ochtend voeding maar goed wat er niet is...
ja dani drinkt het goed leeg. 180/6 krijgt hij en dat is op de druppel leeg. miss zou hij iets meer willen maar dat weet ik niet Hoeveel dagen zitten er tussen het poepen bij jullie? dani was dinsdag voor het laatst
hahaha Simone en klopt het een beetje ? Ja Esjuh kan me voorstellen dat je nog ochtend en avond had willen geven. Nu is het dan wel heel definitief kan me voorstellen dat dat ff balen is. Idd je hebt gelijk wat er niet is... Vindt ie de fv ook lekker? En merk je zelf dat het rustiger is?
ja ik weet het niet hihi. vorige keer zat er met de bv ook een week tussen. ik merkte gister en vandaag wel dat hij meer energie heeft lijkt wel. maar goed dat kan ook toevallig zijn. hij is wat langer wakker is wel gezelliger Ik ga hem nu trouwens ff wakker maken voor de laatste voeding en zelf daarna naar bed. Het was kort maar krachtig dames.. truste! (booky en man werkse )
ja idd, wel grappig zoiets. Had ze eignelijk allemaal op de foto moeten zetten, heb hem wel van corné, Esmee en Luna ook ...
Luna poept hier wel een keer of 3 op n dag! haha maar die krijgt Omneo en volgens mij scheelt dat ook.
Ik ga ook nog ff flesje geven( was n beetj anders gelopen vandaag met t schema) en dan lekker slapen. Tot morgen dames en weltruste!
Hihi ja ga ik vragen heb het gelijk even opgeschreven! Als het zo is laat ik wel ff weten hoe ze heet
ow ik zie wel dat we al op 1519 zijn, dus eigenlijk samenvattingtijd. Maar Luna is al wakker, dus doe ik t morgenochtend wel ff ok dames?!
SAMENVATTING 1510-1519 Astrid, Isra en Bri hebben veel gereisd. Bri vertrekt over 6 weken weer naar down under. Vooral rondom Sydney. Bri is met Deane en zusje naar Artis geweest. Ze heeft gelijk een jaarkaart gekocht. En jaja ze is in de vlindertuin geweest. Tja zou je denken leuk. Maar dit is ERG knap want Bri vindt vlinders een beetje eng. Als er toch een te dichtbij kwam, stond ze gelijk stil, ogen dicht, armen strak langs dr lijf... dus haar zus moest er wel om lachen, maar ze vond het toch ook erg dapper van dr. =D> De site van Benthe is weer aangepast. Isra en Ray zijn fanatieke wintersporters. Booky en Isra moesten dit jaar de wintersport aan zich voorbij laten gaan i.v.m. de zwangerschap. Deane is gek op badderen en maakt er een heus waterballet van. Isra ving vroeger vlindertjes met dr schepnet. Bri is bekaf heeft echt 8 uur slaap nodig. Misschien eens hb laten prikken, zou kunnen dat de bv teveel van dr vergt. De kids bij Cristel waren om 2.43 uur wakker. Dr man heeft Yorgos zn kamertje al wit geverfd. Wayne is vandaag 4 maanden! Het schoonzusje van Isra komt vanavond oppassen, want ze hebben verjaardag. Dr schoonzusje heeft er heeeeeeeeeeeeeel veel zin in! Groentje heeft een goede nacht gehad. | Marleen gaat waarschijnlijk niet babyzwemmen met Roel. Ze is een beetje bang gemaakt met die artikelen over het ontwikkelen van astma. 1x zwemmen zou waarschijnlijk geen kwaad kunnen, maar elke week misschien wel. Marleen heeft zelf astma en allerlei allergieen en Roel heeft dus al een verhoogde kans. Bonis kraamfeestje gisteren was ERG geslaagd. \/ Tygho gaat uit logeren. Missc en lief hebben een verjaardag. Vannacht een SUPER nacht gehad: om 18:00 werd meneer ineens moe, dus naar bed gedaan. toen oma kwam om half 8 er maar ff uit gehaald. half 9 er weer in en toen om 11 uur wakker gemaakt voor de laatste fles. slecht gevoel voor de nacht want meneer had tenslotte al veel geslapen. om 5 uur wat kuchjes gehoord, en om kwart voor 8 werd hij wakker! Missc wil graag zelf fruithapjes gaan maken. Wat mag ze gebruiken? De link de www.keukenkikker.nl kwam voorbij (IS ERG LEUK). Ingrid gaat NIET naar dr schoonouders. Wayne was bijna 2 uur helemaal over de rooie , hij slaapt nu net. Ingrid laat hem lekker slapen. Sprongetje van Jasmijn duurt nog voort... Alyshia zit ook al 2 weken in dr sprongetje. Cristel wilt meer weten over babyzwemmen en astma. Antwoord van Marleen: Je moet even googlen op babyzwemmen en astma. Er schijnen onderzoeken gedaan te zijn en daaruit is gekomen dat de chloorlucht/dampen niet goed zijn voor de longetjes van baby's en dat de kans dat ze astma gaan ontwikkelen groter is. Dit staat er.. Ik weet natuurlijk niet of het klopt, maar ik had er al vaker over gehoord. Babys en peuters die zwemmen, hebben twee keer zoveel kans op astma als niet zwemmende kinderen. De chloordampen blijken schadelijk voor de groeiende longen. Dit zijn de conclusies uit een onderzoek van de Katholieke Universiteit Leuven. Voor het onderzoek werden 341 kinderen, in de leeftijd van acht tot twaalf jaar, onderzocht. De 41 kinderen die aan babyzwemmen hadden gedaan, hadden twee keer zoveel last als de niet babyzwemmers. Ze hadden ook vaker bronchitis. Longschade De onderzochte babyzwemmers hadden zelfs longschade, vergelijkbaar met de gevolgen van meerdere jaren roken. De letsels zijn te verklaren omdat de longen rond de leeftijd van zes maanden in volle ontwikkeling zijn. Chelleke heeft ook een mindere nacht gehad . Hondjes sliepen op dr kamer en begonnen te spugen en te spoken. Toen dat klaar was kwam Damian om 04.30-05.00 uur. Toen om 5.30 uur maar de fles gegeven en alles was weer goed. Boni heeft vanavond een feestje bij vrienden , ze hebben een schuur gebouwd bij hun huis en nu een feestje voor iedereen die heeft meegeholpen (Boni niet, maar Boniman wel!) Tijn, van kwebbeltje had ook weer een goede nacht. Half negen gister gevoed en vanmorgen om half 7 was hij er weer. Tijn, van bloempje zit ook in een sprongetje. Simone is met Corné en de meiden naar de dierentuin in Mechelen geweest . In de dierentuin was t echt super vertoeven. Hele leuke dierentuin Planckendael in Mechelen. Heel goots opgezet, en de nodige speeltuintjes tussendoor waar Esmee dr eigen prima heeft vermaakt. Luna heeft van1 tot 4 lekker geslapen en verder vermaakte ze zich goed in de kinderwagen en af en toe ff op de arm. | 1516 is de pagina van Simone! =D> \/ =D> \/ =D> \/ Lief van Booky is aan het overwerken.. Met Dani gaat het een stuk beter . Hij zaagt niet meer zoveel. Hij is alleen vergeten lijkt hoe het moet om door te slapen. De bv is helemaal over. s Avonds deed ie al erg moeilijk en in de ochtend zaten ze niet vol genoeg. Wel fijn dat het afbouwen zonder problemen ging alleen dit ging wel erg snel. Esjuh had de ochtend en avond voeding graag nog even gehouden. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de kleine man goed groeit. Hij drinkt goed . 180/6 krijgt hij en dat is op de druppel leeg. miss zou hij iets meer willen maar dat weet Esjuh niet . Dit is Simone volgens de boomhoroscoop: Kwetbare, jaloerse buitengewoon intelligente fantast... echt TE erg gewoon, corné pest haar er al n hele dag mee. Esjuh vraagt hoe vaak de kids poepen. Dani heeft dinsdag voor het laatst gepoept. Luna poept 3x op een dag. Krijgt omneo door de voeding. Mats heeft nu 1 dag niet gepoept. Dani lijkt meer energie te hebben, maar kan ook toeval zijn. Hij is meer wakker, wel gezellig. Spams 1510 lachende Deane in bad 1517 Dierentuin spam van Esmee, Luna en Simone 1518 Dierentuin spam van Esmee, Luna en Corné