Dat is snel afgebouwd... Bij mij duurde het wel ruim 6 weken voordat het enigszins over was. Je hebt het hartstikke goed gedaan!
Bij Roel zit er ook steeds veel tijd tussen sinds hij van BV naar FV is gegaan. Meestal drie dagen er tussen. Volgens het CB kan het geen kwaad.
Goedemorgen meiden, Ben ik de eerste vandaag?! Gisteren een gezellige avond gehad, lekker met een 12tal vrienden gebbqed. Daarna zijn we aan het cocktails maken geslagen, een vriend maakte mojito's en ik de cosmopolitans, lekker hoor! Met de kleine man ging het goed, rond 20:00 uur de laatste papfles gehad, De kleine man in de kinderwagenbak gelegd, ging hij lekker slapen en rond 01:00 uur overlegd in z'n bedje en vanmorgen hoorde ik hem om 8:30 uur. Ging super dus! Vandaag een rustig daagje, beetje kuisen en fijn met z'n 3en de dag doorbrengen. Ga even teruglezen.
goeiemorgen, Ben ik weer. tis maar goed dat ik ff keek want was al met de samenvatting bezig haha. Goed gedaan Booky!
Bij mij ging het afbouwen ook erg snel, ik wilde ook nog een ochtend of avondvoeding 'erin' houden, maar op het gegeven moment werd het zo weinig, niet meer de moeite waard. Maar hij doet het ook goed op de Flesvoeding, dus we zijn tevreden.
Mooie foto's Simone! @ Esjuh, is toch weer een afsluiter van iets dat je met bv bent gestopt. Maar je hebt het toch mooi lang volgehouden! En idd fijn dat je iig geen last van het stoppen hebt gehad. Gisteren een leuk feestje gehad! Jasmijn was mee en heeft er in de kinderwagenbak geslapen. Tegen half twaalf waren we weer thuis. Toen had ze al vijf voedingen gehad maar ze werd wakker bij het overleggen in haar bedje. Dus nog maar een keertje aangelegd. Daar hadden we vanmorgen wel profijt van, want het was half acht voor we haar hoorden. En toen lag ze lekker in haar bedje te kletsen, zo lief! Vandaag nog ff genieten van onze laatste vrije dag, morgen beide weer beginnen. Maar voor mij valt het mee, hoef morgen maar tot 12.15 uur gelukkig!
nou dames, ik ga douchen en dan aan de slag. dus ga mn lappie maar eens uitzetten anders lukt t me nooit! (corné zal nie weten wat hij ziet zometeen!)