zooo b en dr ook weer effe.. vandaag cailynns feestje en ga dr vanaf morgen weer veel zijn hoop ik dan simone leuke spam en die boom horoscoop klopt ie een beetjde? grapjuh marleen: goed dat je t zegt joh.. nou ja ik neem aan dat 1 keer zwemmen niet echt kwaad kan mar asl je t te vaak doet dus wel wel jammer want hij vind t water zoo lekker.. cailynn trouwens ook..maar bedankt voro de info zo leer je nog es wat uhm verder effe denken....... horen jullie t ook kraken uhm verder weinig te melden ben nog steeds bezig met opruimen he owat een werk ook
Zo, net ff beneden schoongemaakt en nu staat een berg strijkwerk op mij te wachten... Dus jij hebt ook een leuk feestje gehad boni001! En Jasmijn heeft lekker geslapen. Fijn hoor, dan kun je ook lekker genieten op het feestje. Geniet vandaag van jullie laatste vrije dag, alvast veel succes morgen met de 1e werkdag! En Cristel, succes met opruimen en een leuk verjaardagsfeestje toegewenst!
Hoi Dames Tis hier erg rustig vandaag.. Majah, moet toegeven dat ik ook niet echt in de mood ben om uitegebreid te forummen.. Wayne lijkt vandaag weer zichzelf.. Maarja, hij heeft pas 1 fles gehad. Dus er valt nog niets over te zeggen.. Gelukkig heeft hij vannacht wel "normaal" geslapen. Ik had het idee, dathij gister darmpkrampjes had, want zijn darmen pruttelden behoorlijk en hij had niet gepoept.. Vanmorgen werden we dan ook getrakteerd op een heerlijke volle luier.. Vanmorgen leek hij weer in zijn normale doen, maar we zullen het voor de rest van de dag nog ff afwachten.. Nog wel iets leuks.. Ik legde Wayne vanmorgen ongeveer een kwartier nadat hij zin fles ophad, in de box op de buik. En jahoor. HIJ ROLT VAN BUIK NAAR RUG! Echt ik plofte zowat van trots! Zo goed. Heb hem daarna wel weer ff terug gelegd op zijn buik, en met de camera van mijn telefoon ff gefilmd.. Zal ik zo ff uploaden! Vanmiddag als Wayne weer wakker is en de fles heeft gehad, gaan we ff met zijn allen wandelen. Nou ja, allen... Chris, Wayne, Doeschka en ik..
Hey hey Damian was er weer om half 5 Ik heb hem tot 6u zoet gehouden en toen de fles gegeven. Eerder doe ik niet want dan moet er te veel tijd tussen de andere flessen zitten. Komt vast omdat hij niet in zijn eigen bedje ligt. (hoop ik)
Ja het weer is: bewolkt met kans op regen en onweer Ga even mijn hondjes uitlaten en nog wat rommelen
http://s151.photobucket.com/albums/s142 ... aarrug.flv Hier het filmpje van Wayne, dat hij voor de 2e keer van zijn buik naar zijn rug draait!
He, wat jammer dat Damian te vroeg komt . Maar mss is hij inderdaad wat van slag. Ga je vandaag weer bij je ouders slapen, of komt je vriend/man vandaag al weer thuis?
Alyshia met haar nieuwe aanwinst. Hebben we twee weken geleden voor haar gekocht en ze vind hem geweldig. Hij is met lichtjes en geluidjes.
Zo ff vanaf de samenvatting gelezen. Lekker zeg al die reizen, hier zit het er voorlopig financieel niet in. Nou ja, komt wel weer. Bri wat goed van je dat je de vlindertuin in bent geweest! Wayne nog gefeliciteerd met je 4 maandjes! Buddy fijn dat jullie zo'n goeie nacht gehad hebben, hopelijk was de verjaardag gister ook leuk. Esjuh fijn dat het afbouwen van bv goed gegaan is, alleen wel jammer dat je nu de ochtend en avond niet meer kan doen. Hier wordt er max 1x per dag gepoept, soms wordt er 1 dagje overgeslagen. Booky gefeliciteerd met je 900 berichten! Groentje fijn dat het zo makkelijk is gegaan met de kleine man vannacht. Boni fijn dat Jasmijn ook al zo makkelijk is geweest tijdens het feestje! Cristel veel plezier vandaag! Ingrid wat goed dat Wayne omrolde! H25 leuke foto! Ben schaterlacht sinds vrijdag . Maurice had zich 2 dagen niet geschoren en kuste Ben en dat kriebelde blijkbaar en hij begon te lachen! Echt zooo lief! En aangezien ik vrij lastig een baard kan laten staan heb ik een andere manier gevonden, met mijn mond zeg maar scheetjes maken op zijn buik hihi. We moeten er nog ff een filmpje van maken, komt binnenkort! Morgen moet lief weer werken (komende 4 weken meteen 6 dagen per week ) dus ff genieten van zijn laatste dagje vrij.
Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ik wil zelf toch geen risico nemen. Ben erg bang dat Roel astma ontwikkelt. Ik ben veel te bang dat we onze honden weg zouden moeten doen als Roel astma of allergie zou krijgen.