Nou ik heb vanavond nog een verjaardag van mijn toekomstige schoonzusje. Ben er vanavond dus waarschijnlijk niet. Wie weet tot morgen.
mmmm spare ribs besteld.... komen ze zo brengen. beetje feest he voor morgen! en dan morgen beginnen met sonja.....
HI, Vandaag bij vrienden langs geweest waar we mee op vakantie gaan, even besproken hoe, wat, waar en hoe laat. Begin er nu echt heel veel zin in te krijgen. Die vrienden hebben een tweeling, die zijn 3 maandjes ouder dan Ryan, dus wel heel leuk! Corina ik weet niet of Nikita in het ziekenhuis ligt hoor, maar zag op haar hyves bij wie wat waar, van die verpleegster (ziekenhuis) smileys en het tijdstip van 4.00. Dus ik schrok er een beetje van. Of weet iemand inmiddels al meer? Ik had jullie toch een paar weekjes geleden verteld dan mijn neef en zijn vrouw ook zwanger waren, na een IVF behandeling. Ze heeft een miskraam gehad, echt zo zielig! Ze is helemaal van slag, neemt haar telefoon niet meer op, wil niemand spreken echt zo zielig.
Simone, ja heb je adres nog ergens. Weet alleen niet of die al op de tom tom staat. Eerst nog maar ff kijken, anders kom ik er niet. Mmmm.... lekker spare-ribs Jeetje Isra wel zielig. Zoiets gun je niemand, en zeker niet iemand die via IVF zwanger is. Is soms niet echt eerlijk verdeeld he Zag het idd ook op de hyves van Nikita.
Nee het is idd echt niet eerlijk, ze zijn al zooooo lang bezig en ze was zo blij dat ze eindelijk zwanger was, maar helaas was die blijheid maar voor hele korte duur. En nu weer opnieuw gaan beginnen, pfff. Heb echt met ze te doen.
Owja update over dat meiske met (.)(.)kanker en net een zoontje. De uitslag was gisteren dat het ook in haar lever zit Ik hoop dat ze een engeltje heeft en haar kindje kan op zien groeien en dat ze in okt kunnen trouwen.
Vervelend he, als ze niet lekker drinken. Ja, als ik mijn kleine man even ernstig toespreek als hij met de speen speelt, kijkt hij mij aan en begint lekker te lachen en dan moet ik natuurlijk ook lachen