Spare ribs, een lekker feestmaaltijdje! Alvast een eet smakelijk! Wij gaan vanavond Mac eten, lekerrr hoor!
Wat leuk dat schaterlachen, mijn kleine man doet dat nog niet echt, wel lekker lachen natuurlijk. Wat jij scheetjes noemt, noemen wij tetteren, we tetteren overal op, op z'n wangetjes, handjes, buikje, voetjes, geweldig vindt hij dat!
Ik ga zo ook ff eten... Chris ging gister boodschappen halen, en kwam voor vandaag terug met broodjes en carpaccio.. hihi... Ach nou ja.. Er zijn ergere dingen om 2 keer in 1 week tijd te moeten eten..
Isra schreef: HI, Ik had jullie toch een paar weekjes geleden verteld dan mijn neef en zijn vrouw ook zwanger waren, na een IVF behandeling. Ze heeft een miskraam gehad, echt zo zielig! Ze is helemaal van slag, neemt haar telefoon niet meer op, wil niemand spreken echt zo zielig. Germ erg zeg
Oh wat erg dat het zo overkwam! Ik lig niet in het ziekenhuis! Ik was dronken, we zaten om vier uur 's nachts na het stappen (op het waagplein, uitgaansgedeelte hier in Alkmaar) nog even bij ons thuis en ik was een beetje ziek geworden en had niet meer zoveel zin om te ouwehoeren met ze haha. Toen heb ik m'n laptop maar gepakt... Ik ben kerngezond (voor zover ik weet) sorry dat het zo overkwam haha. Isra: Wat vreselijk! Weet gewoon niet wat ik zeggen moet... Chelleke: Oh wat erg! Wat een nare berichten allemaal zeg! Wat een verdriet Onze kleine man is vandaag gedoopt! We hebben een prachtige dag gehad, ik zal eens kijken of ik een fotootje kan uploaden. Visite is nu allemaal de deur uit, kan lekker bijkomen nu.
HAHA ik vind hem wel heel leuk, maar ik was echt wel ongerust. Maar ook vooral omdat hij om 4 uur geplaatst was, ik dacht echt er zal toch niks met Jari zijn. Of dat er iets met je man was gebeurd tijdens het taxi rijden. Maar nee hoor, mevrouw was ziek van de drank