Trouwens, mijn eerste mailtje vanochtend op het werk was om vrij te vragen, haha! In september gaan we nl een lang weekend weg met vrienden naar Drente, in dit (http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=30997) huisje...
Samenvatting 1540 - 1549 Tearke bedankt voor de vorige samenvatting ---> De trekpleistertip is weer ter sprake..zie samenvatting 1539 Een aantal aprilmama's schrijven mee in het kriebeltopic onder zwanger worden. Danio van femmigje heeft al 2 tandjes ---> wat een vlotte vent Ze zijn ook weer terug van holiday. En Danio draait van rug naar buik.--->welkom bij de club danio. Ook sllapt hij goed door. Boni's eerste werkdag / ochtend gehad.---> het is haar reuze meegevallen Missco geeft aan dat er nog twee moeten bevallen in hun babyboom-kring Na de geboorte van Ryan was er bij isra ook sprake van een heuse babyboom. Wanneer weer zwanger wordt door Sab, Missco Bri en tearke besproken. Missco wil wat langere tijd ertussen laten terwijl Sab, Bri en tearke al vlot zwanger hopen te zijn. Tearke is met jurre naar de dokter geweest -->hopelijk is alles goed! Als de grote meeting op dinsdag is kan Bri niet mee. Bri moet vanmiddag met de kleine naar het Cb! En ook Deane wil heel graag staan. Danio, Jochem en Daimy zijn nu al forumverslaafd Ghitathakoerdin meld zich aan bij de aprilmama's. Ze vraagt tevens om ervaring bij snel zwanger worden na een sectio. Sab en ik hebben het over dat de kleintjes tijdens het drinken snel afgeleid zijn. En hoe trots we op ze zijn. Volop genieten is dit. Bri herkent bovenstaand gedrag ook bij Deane. Jorntenfemmigje geniet ook volop mee. en Isra geniet ook van alle kleine dingen betreft Ryan Deane van Bri kluift overal op. Van vingers, arm, knuffel spare-ribs Corina haalt een mijlpaal --->2300 berichten! Boni informeert bij mij naar de bevalling na een sectio. Tygho van missco draait bijna van rug naar buik Ingrid heeft een zwembroek voor wayne van haar moeder gekregen. Isra meld nog een keer dat haar kleine vent ook al 2 tanden heeft ---->nog zo'n grote gozer Cynthia heeft voor zichzelf een 5-jarenplan gemaakt: · 2e baan erbij voor 1 dag (of +/- 10 uur) in de week. · Van mijn totale verdiensten 50,- per week apart leggen. (misschien kindje aan huis opvangen om onderstaande te bekostigen?) · Rijbewijs halen in de 1e helft van 2009. · Half 2009 beginnen kijken voor een grotere woning (3slaapkamers). · Wanneer grotere woning gevonden is spiraaltje terugbrengen naar de dokter · Wanneer werk bij familie vaags ophoudt(2009-2010) uren bij ander werk uitbreiden of een andere baan voor +/-24 uur zoeken. · Grotere auto (station) kopen in 2010 · Nogmaals proberen het cafebedrijf examen te halen wanneer er iets geld zomaar overblijft. · Hopelijk een 2e kindje in 2010 · Trouwen in 2011? · In 2012 goed ver weg op vakantie (dominicaanse republiek?) . In 2013 Huis kopen? (bij vast en geregistreerd inkomen) Simone kaart het onderwerp "wat eten we vandaag aan" Zelf eet ze alla Sonja Bakker bloemkool, aardappels & tartaar Missco gaat voor simpel omdat ze alleen eet Sab gaat aan de nasi rames Ik eet wokgroentes, aardappels en bieflapje Boni gaat voor de gehaktballen Booky eet kip tandoori Boni schrijft nog dat haar eerste mail een vraag was om vrij te vragen ivm met geplande vakantie dit najaar naar Drente. Sab legt uit wat nasi rames inhoud aan Boni ( gerecht van knorr) De laatste pagina wordt gebruikt met kwebbelen zodat ik mijn samenvatting kan plaatsen die ik al gemaakt had Ik geef mezelf even een schouderklopje. Spam ** 1543....ondeugende Daimy spam ** 1546....poging tot rollen van onze Tygho ** 1546....Jasmijn spam ** 1547....nog meer mooie Jasmijn spam
Goede samenvatting Kwebbel! Mooie foto's Boni! en een mooie meid! Zo Cynthia je bent al flink bezig met de toekomst. Is wel goed dat je het zoveel mogelijk wilt naleven. Succes! Sab, klinkt lekker. Wil wel bij jou komen eten. Hier wordt het aardappelen met boontjes en verse worst.