Jaa zijn we heeeeeel goed in. De een wat fanatieker als de ander. Maar kwebbelen kunnen we.. Ook nog welkom!
Zo, Wayne ligt in bed, om half tien zijn laatste fles. En wij hebben het eten ook weer op. Rode kool, aardappelpuree, en knipsnitzel!
Oja.. Het zwembroekje die Wayne van mijn moeder heeft gekregen. Is te klein! Maat 62/68.. Voorkant zit goed, achterkant komt net neit over de billetjes.. Tja, dan heeft het ook niet veel nut als hij het op een poepen mocht zetten in het water..
Hidiho, Zo ik heb lekker kipfile, gebakken aardappelen en doperwten gegeten, jammie jammie. Toppie samenvatting Kwebbel! haha vind missman wel heel leuk hoor miss. Isra is al ik en ray, Is staat voor Isabelle en Ra staat voor Raymond, daar is ruim een jaar geleden over nagedacht he hihi.
Geweldige samenvatting Kwebbel, goed je best op gedaan! Isra, jullie hadden zeker wel een heeeeel helder moment vorig jaar
we hebben zelfs nog overwogen als we een dochter kregen haar ze te noemen, maar vonden het toch niet zo'n leuke naam, dus hadden toch maar een andere bedacht!