April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat is het weer rustig zeg!
    Ik ga vanmiddag naar iemand die ik via internet ken en een dochtertje van een half jaar heeft. Ben erg benieuwd hoe ze in het echt is. Ik ken haar alleen via de mail.

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh gezellig marleen.. spannend is dat altijd he :D

kom jij ook naar de meeting 16aug?

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    16 augustus? Dat was afgelopen zaterdag...

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    niemand die met me inzit? ;)

ga ff eten

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    owhhh haha.. sept bedoel ik ook ;)

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wat is er dan tearke? heb ik er overheen gelezen? ben je naar de dokter geweest?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Op 16 september moet ik werken, maar ik moet zeggen dat ik Rotterdam ook wel een grote onderneming vind. Ik ben niet zo'n held...

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goeiemorgen! ben even bijlezen!

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tearke: Wat naar dat Jurreke zo ziek is! Bah!

Haha een meeting in het verleden, dat is ook flauw om iemand voor uit te nodigen! ;)

Marleen: Dat zijn leuke bezoekjes he, als je zelf een kleine hebt!

MissC: Wat naar dat je je zo rot voel(de). Is nooit zo leuk!

Bri: Komt vast helemaal goed met Deane daar! Wat leuk zeg, dat jullie gaan! M'n broertje van vier zou zeggen: Ohhh dus jullie gaan een avontuur beleven?

Haha die opmerking van Esmee is lief. En die van Dionne weer vreselijk grappig!

Emmetje: Wat fijn om te horen dat alles lekker gaat nu! Wordt ook wel eens tijd he?

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    zo speciaal voor esjuh

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    belgie, veel beterschap voor jou en Jurre!

Cynthia ook beterschap!

Marleen , wat leuk dat je ook gaat ´meeten´ veel plezier!

Prachtige spam gezien van Noelle en Dionne, en weer hilarische filmpjes :)

Simone en Corina veel plezier vandaag!

Emmetje fijn dat alles nu de goede kant op gaat!

Over dikke spinnen gesproken, Daimy werd gisterenavond een beetje wakker dus ik ging kijken, ik hang zo over haar bedje om haar speentje te geven, loop er opeens zon hele dikke vette megaspin door het bedje! Gatver, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel! Dus ik pak snel Daimy op en held dat ik ben heb ik marcel geroepen natuurlijk :) en die is al niet veel minder bang als ik zelf hahaha

toen ging dat beest er ook nog eens vandoor, hij heeft wel 10 rondjes door het bedje gemaakt, hij ging echt snel!
    Maargoed gelukkig heeft sabman de strijd gewonnen :)

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    owww das idd vervelend meis... hoop dat het snel overgaat en jullie dus weer wat beter gehumeurt zijn! geef de kleine belgski een dikke knuf

Emmetje.. (had niet ver genoeg terug gelezen) Geef je leidinggevende een lekker kut gevoel hoor! net goed :) Fijn dat het met quinty een stuk beter gaat zeg! goed om te horen.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had het ook nog niet gelezen Tearke! Sorry! Beterschap

14. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ow shit zeg sab!manman,gelukkig had je het gezein...
    ja dat humeur esjuh.....bij jurre al iets beter,nu slaapt hij evenjtes

15. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hihi helemaal niet erg hoor,er werd plots ineens heel veel tegelijk gepost ook he

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nikita
    Gefeliciteerd met de doping van Jari
    Leuke en lieve foto’s :D

Isra
    Leuke en lieve foto’s ;)

Corina
    Leuke en lieve foto’s :D

Groentje
    Toppie samenvatting hoor :thumup:

Simone
    Nog gefeliciteerd met je trouwdag :thumup:

Sab
    Mooie en lieve foto’s :D
    Geweldig dat petje

Booky
    Leuke en lieve foto’s ;)

Cynthia
    Balen dat je je rot voelt (voelde)
    Gefeliciteerd met je nicht en vriendin :D

Zo even tussendoor brood gegeten, Damian een flesje gegeven, de honden en de cavia’s eten gegeven en weer een schone kooi voor de cavia’s en een schone kattenbak.
    Phoe lijkt heel wat zo, haha Owja de was opgevouwen.
    Trouwens ik heb het stoeltje binnen hoor, bumbo stoeltje, ik hoor er nu ook bij hihi :)
    Foto’s zijn al gemaakt maar die moeten nog even op de pc worden gezet.
    Nou ik ga weer verder met bijlezer ;)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Chelleke: Ik heb geloof ik gezien dat je op een stoeltje hebt geboden. Het was een groene en er stond bij de biedingen Angel en Rob.

@Sab: Ieh... een spin in Daimy's bedje? Gatver...

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hihi, hier ook een keer een hele grote spin en ik ben daar ook zo bang voor. Maar ik wilde voor Ryan heel groot en stoer overkomen zodat hij later kan zeggen, mijn mama durft grote spinnen te vangen :) (haha niet dat hij er nu al wat van meekrijgt) maar ik heb hem zowaar zelf gevangen.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    SAMENVATTING 1550-1560

* prachtige samenvatting van kwebbel op pagina 1540!

* het avondeten wordt uitgebreid besproken op 1540

* kwebbel heeft met haar kwebbelman een echte nieuwe trend gezet! inmiddels hebben we ook een boniman, een ingman, een sabman een missman :)

*Het avondeten wordt nog verder besproken op 1541

* Wayne's nieuwe zwembroek is te klein! hij past niet over zijn billen :)

* Isra onthult waar haar naam vandaan komt, Is van isabelle en Ra van Raymond. Geniaal ! :idea: :)

* Het gaat nog even over babynamen, Ryan en Rianne komt voorbij, en ook Daimy en Jaimy :) De echte ideeen over namen worden helaas niet verklapt :(

* Ingrid krijgt van een vriendin te horen dat ze heel streng is door wayne uiterlijk half 7 op bed te leggen.

* De bakfiest van Karin is binnen! :whistle: Noelle slaapt weer beter, waarschijnlijk is het sprongetje een beetje over aan het gaan. Het heeft wel 5 weken geduurd :confused:

* Weer 2 geweldige Dionne anekdotes:
    Hoelle is moe en begint te huilen als ze aan de borst ligt, dionne zit naast me. Dionne springt van de bank en rent naar haar vader in de keuken "Daar heb ik helemaal niks mee te maken!" Alsof ze Noelle heeft geknepen ofzo.

Ze moest haar rommel opruimen, was ze het niet helemaal mee eens en zet mopperend alle stoelen weer terug"ik ben witheet, erg boos dus" en als alles aan de kant is gaat ze met een plof in de bank zitten "zo ik ben dr helemaal klaar mee!"

*Tearke vond de foto's van Esjuh niet mooi (was een gemeen grapje)

*Bri is naar cb geweest. Alles wat goed deane weegt nu 7520 gram en is 64.2 cm.
    Jammer genoeg konden ze niet alles beantwoorden wat bri wilde weten nu moest ze zelf weer googlen

*TIP! Reclame bij de kruitvat de pampers aanbieding 2+1 gratis

*Missc voelt haar eigen niet zo lekker ging lekker terug naar bed vanmorgen

*Simone en corinna gaan meeten vanmiddag. Esjuh verwacht wel spam vanmiddag.

* esmee quote's
    simone en fam zitten te ontbijten, crackers met jam.
    Zegt Esmee, waarom hebben wij Jam,
    Ja omdat mama aan t lijnen is....zegt ze: ja ik ben ook aan het lijnen met jou, mag ik dan ook jam! haha
    Vraagt Esmee net: mama wat mogen we van sonja nog meer hebben haha

*Roel heeft goed geslapen ondanks hij niet was ingebakkerd vanacht.Marleen vind dit erg fijn!

* Dani heeft ook een goeie nacht gehad. Hij heeft geslapen van half 9 tot 7 uur.

* Ingrid heeft vandaag geopend met berichtje 1300!

* Tearke heeft een slechte bui en jurre ook. Dit komt door de verkoudheid.Jurre en mams hebben nu medicatie
    hopelijk gaat het snel goed.

* Isra is op haar werk. Ze heeft geruilt met haar collega en is nu morgen lekker vrij. Ryan is nu bij schoonmoeder
    maar isra vind het fijner om ryan bij haar eigen moeder te brengen.

* Chelleke is bij de ka geweest alles zag er goed uit bij de echo en foto's die van de heupens zijn gemaakt.
    de definitiefe uitslag is donderdag maar chelleke heeft er een goed gevoel over.
    vanmiddag moest zijn naar de fysio voor de eerste keer voor Damian zijn hoofdje.

* Emmetje meld zich weer, gelukkig gaat eindelijk alles de goede kant op:
    Hier alles ok. De betonvloer is droog (op het plek van de lekkage door de regen na dan...), dus 4+5 september gaat de nieuwe vloer erin, hoera! Wordt ons huis eindelijk weer bewoonbaar. Met Quinty gaat het super! Ze heeft duidelijk haar sprongetje weer achter de rug en slaapt nu weer gewoon rustig in als je haar op bed ligt, zonder de boel keer op keer bij elkaar te krijsen! Ze drinkt +/- 1100 mL per dag, dus net iets meer dan ze eigenlijk mag. Ze groeit echt hard, ze krijgt echt bolle wangen en armpjes enzo. Ik schat in dat ze nu ergens tussen de 6 en 6.5 kilo weegt en zo'n 65 cm lang is. Dus netjes! Helaas slaapt ze nog steeds niet door... Vrijdag is ze alweer 4 maanden oud, nog 2x zo'n periode en ze is 1 jaar! Wat gaat het hard he... Heb morgen een gesprek met mijn baas over mijn reactie op het beoordelingsgesprek (salaris). Zal wel weer een lulverhaal worden, ben er helemaal klaar mee! Daarna gaat hij op vakantie, dus zal zorgen dat hij met een K#Tgevoel de vakantie zal ingaan hehehe... Verder weinig te melden,behalve dat we van de week ECHT zo'n grote spin in huis hadden als op het plaatje wat ik een weekje geleden hier op het forum had gezet, BRRRR... Ik denk alleen dat poeslief hem al exit had gemaakt, want hij leefde niet meer (gelukkig!). Groetjes!

* Deane heeft gelukkig helemaal geen last van zijn prikjes! :D

* Bri is wel een beetje bang voor een jetlag bij Deane, wanneer ze naar australie gaan.

* Cynthia meld zich weer, ze voelt zich al wat beter.

* Marleen gaat vanmiddag meeten met iemand die ze via internet kent, en een dochtertje van een half jaar heeft. veel plezier marleen!

* Esjuh vraagt aan marleen of ze ook naar de meeting van 3 dagen geleden wil komen :)

* Dionne anekdotes :
    dionne zei altijd, wat voor een broodjes maakt sonja bakker? En op een verjaardag als er mensen taart aan het eten waren: "pardon mag dat wel van Sonja"

* Karin legt uit waar dat vandaan komt:
    komt een beetje door mij want ik heb een hekel aan SB dieet, sowieso aan elk dieet. Mijn moeder heeft alle dieten gevolgd in haar leven en niks hielp. Het enigste wat helpt is bewegen en gezond eten. IK zal nooit nooit gaan dieeten want dan heb ik ook levenslang. Maar goed ik heb het slechte voorbeeld.

* Er hebben wat mensen over tearke's berichtje heengelezen, tearke herhaalt haar berichtje dus nog een keer.

* Sab is zich gisteren avond rot geschrokken toen ze bij Daimy ging kijken, er liep een reus van een spin door haar bedje! Na een wilde achtervolging had Sabman hem te pakken!

* Damian hoort ook bij de BUMBO club! :whistle: we zijn nog in afwachting van de spam :)

*Bij Isra zat ook een keer zon vieze dikke spin, en omdat ze graag stoer over wilde komen voor Ryan heeft ze hem helemaal zelf gevangen! applaus! =D>

SPAM!

* 1553 superknappe Dani spam
    * 1554 Dani's 1e traktatie van het kdv
    * 1554-1555 Lieve Dionne en Noelle zussenspam!
    * 1555 Hilarische filmpjes van Dionne en Noelle

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh samenvattingstijd! ik moet nog beginnen dus geef me even!

Deel Deze Pagina