April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geweldig he die kids van ons. Als ik het nu weer lees en er weer aan denk moet ook ik weer hard lachen :) :) :)

Eva zit nu in de keuken te spelen en vraagt waarom ik moet lachen...dus ik vertel tegen haar wat ik hierboven heb opgeschreven....krijg ik dit als antwoord..."vertel jij dat tegen internet?".."waarom?"..."och wel grappig eigenlijk"..en ze ligt helemaal in een deuk :rolleyes:

Ik moet echt een schrift aanleggen met dit soort zinnen voor later.

Kwebbel

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    super zeg!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kwebbel: :confused: :) Wat een geweldige anekdote weer!

Sab: Supersamenvatting!

Chelleke: Damian staat nu samen met Tijn (van Bloempje) in mijn absolute (denkbeeldige) favorietenlijstje! (Hoewel ik andere Tijn en alle andere aprilkindjes ook super vind!)

Hier gaat er trouwens ook een knippie in als we compleet zijn. Lekker hoor, geen gehannes meer met vbmiddelen enz. Blegh, ik haat ze. Bij de ene krijg je een stortvloed aan hormonen, bij de andere moet je zo'n ding in een stuk rubber proppen, en bij weer een andere komt er een stuk metaal met een touwtje in één van je organen. Nee hoor, hier ook gewoon de schaar erin.

M'n hond is de vliegen aan het vangen, ben ik wel blij mee want hij vangt nog raak ook!

Jari is duidelijk uit z'n sprongetje, hij slaapt weer hele einden en ik hoef hem niet meer in slaap te helpen met een speentje overdag. Twee minuten huilen en het is gebeurd. Net op het moment dat ik er heen wil lopen ligt ie steeds al te slapen. Lekker ding is het. Ik ben zo ontzettend blij met en trots op hem! Ik voel een soort liefde die ik nooit eerder gevoeld heb, en het lijkt wel alsof ik daardoor ook veel meer ben gaan houden van andere mensen om me heen. Sentimenteel gezwets he? Mijn vader belde me vanmorgen trouwens om te vertellen dat hij trots op me is, op de manier waarop ik in het leven sta enzo, en hoe ik de dingen aanpak. Het deed me zo ontzettend goed!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik kan me haar niet herinneren, maar vindt het wel erg leuk voor haar.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een supernieuws van Luna!

Kwebbel, nog al zo'n komiek, die Eva van jou!

Nikita, pas je op met je denkbeeldige favorietenlijstje.... :evil:
    maar ik ben met je eens dat Damian ook écht een schatje is. Wat een mooie bruine ogen heeft die jongen, en een heel leuk koppie.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nikita..dat is nu ook precies de reden waarom wij voor een knippie gekozen hebben.

Ben trouwens blij dat je onze Tijn ook even benoemd ;) Mijn skatje.

Fijn dat Jari het weer lekker doet. Ooooww kan me zo goed inleven in je gevoel over Jari. We kunnen ze wel opvreten toch ;)
    Wat lief van je vader zeg..wordt er bijna emo door!

Kwebbel

7. Bri

Bri Niet meer actief

Blijkbaar is 't tijd voor Deane-spam.... Échte kerel: denkt maar aan één ding als hij dit voor zich ziet:

LUNCH!!

8. Bri

Bri Niet meer actief

En hier lekker in slaap (met knisperboekje, lijkt net of-ie een zakje chips zit te eten, wat een herrie maakt dat ding!)

[​IMG][/img]

9. Bri

Bri Niet meer actief

En ik ben ook best lenig:

10. Bri

Bri Niet meer actief

Hebben we weer een plekje op de favo-lijst veroverd? of moet ik nog ff doorspammen?

11. Bri

Bri Niet meer actief

Weet je wat: ik laat 'm je vrijdag live zien en bewonderen, en dan weet ik zéker dat hij bij je favorieten komt! ('t is zo'n charmeur, lacht naar iedereen... ech, hij windt je zo om z'n vingertjes)

12. Bri

Bri Niet meer actief

tssss, 't wordt ineens stil.... nou ja, ik moet ook weer gaan. maar ik verwacht wel dat Deane ook weer ff de nodige complimentjes krijgt! ;)
    Ik vind hém toch de liefste en de mooiste...

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    ** smelt ** een super kanjer heb je Bri.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Dank je, dank je (bloos van valse bescheidenheid)....
    Zonder dollen; ik smelt ook van al die prachtige kindjes die ik langs zie komen op dit forum. Zou zo echt niet durven zeggen wie mijn favo's zijn... je vergeet er altijd die óók fantastische schatjes zijn.

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ik heb hetzelfde bij Dani hoor :D

nikita doet je goed he zo'n belletje.. bij mij was het pas me oma die me vertelde dat zo trots was.. geeft je een heel goed gevoel he :D

staat Dani nog bij iemand op zijn lijstje hihi ;)

Bri lekker ventje hoor!

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Staat er toch ;)

17. Bri

Bri Niet meer actief

esjuh, via sab's berichtjes vind je een link naar mijn lijstje. en ja: daar staat Dani ook op! (makkelijk he, zo hou ik iedereen te vriend hier... hahaha)

18. Bri

Bri Niet meer actief

Over die knippies en voorbeh.midd.: het is misschien raar, maar het lijkt mij eigenlijk wel fijn om t.z.t. weer aan de pil te gaan. Ik heb er nooit last van gehad, en m'n "menstruatie" was altijd lekker voorspelbaar en kort. Vind het nu knap lastig dat ik geen idee heb wanneer ik aan de beurt ben, hoe lang het gaat duren, hoe veel het is... Maar zolang ik BV geef, wil ik sowieso geen pil gebruiken. En eigenlijk daarna ook nog ff niet, ivm 'kriebels'... :D Maar als ik het idee heb dat we compleet zijn, denk ik dat ik gewoon weer aan de pil ga, bevalt mij toch het beste.

19. Bri

Bri Niet meer actief

esjuh en nikita: heerlijk, die familieleden die zo hun trots over je uitspreken! doet je goed, lijkt me...

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier nog een april kanjer ;)

Deel Deze Pagina