wat een prachtige knalblauwe ogen zeg! die spatten je tegemoet van die foto's. je hebt ze toch niet stiekem bewerkt he?
Haha jullie vatten me toch niet verkeerd op he? Je hebt natuurlijk altijd van die kindjes die je echt een overdreven grappig koppie vind hebben! Ik vind ze allemaal (eerlijk waar!) echt heel leuk. Bri: Oke oke, Deane staat ook op m'n lijst Wat een leuke foto van Deane's melkfabriekje! Kwebbel: Wat is Tijn toch een kanjer! Ik vind jouw meiden trouwens ook echt heel leuk om te zien!
Nou, hij ziet er blakend uit! Mooie rode blosjes, sterke blik in de ogen, ja, hij mag óók op de favorieten lijst!
Nee hoor nikita, ik vat je niet verkeerd op hoor! we zullen elkaar gauw live allemaal oh's en ah's en andere kreten van gepaste bewondering toestrooien. want Jari is natuurlijk ook een superbaby, hoe kan het anders, 't is een aprilbaby...!
wat een geweldige anekdotes weer. en wat een lieve foto's van Deane zeg! en ook alweer mooie foto's van Tijn! die eerste is leuk zeg,en die met zijn duim is ook lief. Daimy duimt nooit, die doet altijd 2 vingers in der mond, zo ver dat ze heel de dag ligt te kokhalzen EN VERGETEN JULLIE NIET IEMAND?!? DAIMY IS NATUURLIJK HET ALLERLEUKSTE LIEFSTE APRIL MEISJE!
Hé tearke, niet zo lichtgeraakt he... hoe is 't nu? Jullie hadden toch een rotnacht gehad? Heb je even kunnen bijslapen, of zit dat er niet in? Nou ja, met dit weer kun je net zo goed op bed gaan liggen, buiten is er toch niets aan... simone: ben benieuwd! zijn vast ook weer leuke foto's geworden!
o jee, Daimy heeft toch geen boulimia?! (sorry, heel foute grap, ik weet het... ). ons fotomodelletje uit zeeland staat allang op alle lijstjes, toch? daar heb jij met je spam wel voor gezorgd hahahaha!
en daar gaan we weer.... ff alle aprilbaby's opnoemen, want anders vergeet je d'r een.... ja, luna hoort er ook bij. maar zoals gezegd: het lijstje met favoriete baby's vind je als je onderin Sab d'r berichtjes klikt!
aw die deed pijn bijslapen?staat natuurlijk niet in mijn woordenboek he.... de momenten dat hij eventjes slaapt doe ik mijn werk...heb het graag netjes nu slaapt hij al twee uur;ben pissed!kvind mijn haakjes niet meer om mijn laatste gordijn op te hangen.heb een nieuw zakje en het is weggelopen!
Ik wilde nog een leuk filmpje uploaden van tijn waarin hij laat wat acteren is, maar na 10 minuten is hij nog aan het uploaden....duurt wel erg lang. Duurt dat bij jullie ook altijd zo lang? Kwebbel