zo'n soort foto heb ik ook, van Deane met zijn neefje (van 10 april), dus maar 6 dagen jonger: Qua gewicht schelen ze ruim 1,5 kilo!
nee deden ze echt zelf, en toevallig maakte ik toen net een foto! haha Luna had wel een kussentje naast dr hoor, want zij kan nog nie zo lang zitten. Jochem wel
Ze zit ook wel mooi 'op één uur' he... beetje naar opzij hellend...hihihi. Nou ja, ze is ook nog jong zat, ze hoeft nog helemaal niet te kunnen zitten!
dank je wel! Ze staat er idd erg goed mee met dat brilletje... En Jochem vond dat heeel interessant! Ze was echt een moedertje hoor.... En erg kroelerig met zowel Luna als Jochem En helemaal niet verlegen!
Héééérlijk! Het gaat allemaal al zo razend snel, van mij mag dat beebie zijn nog best wat langer duren!
Met zn 3tjes: Heb er nog wel meer maar tis toch allemaal beetje t zelfde. Corina heeft er nog dat ze op de buikjes liggen.... En wa denk je....Luna is al weer wakker, heeft maar uurtje geslapen.... mist Jochem denk! Ga dr maar ff halen....
Was wel grappig vandaag, Esmee kwam toen Corina net binnen was al gelijk met een spelletje aanlopen... Wielen van de Bus.... Dus hebben we spelletje zitten doen. En vanmiddag wilde ze dr kamer laten zien aan Corina! En we hebben met zn 3tjes gegeten, Esmee at echt goed! Dus ze voelde dr eigen wel op dr gemak denk met Corina erbij!