April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

ik vind dat je op deze heel goed kunt zien dat zn achterhoofd heel erg vlak is, terwijl dit normaal rond hoort te zijn.

2. Jah zeker wel dat het heeft geholpen... En ik heb echt niks hoeven zeggen. Maarja.. Alles stond me tegen vanmiddag, en dat heb ik laten merken. Mopperde er lekker op los..

Moet zeggen, dat het nu wel een beetje is weggetrokken hoor.. Maarja.. Het blijft onstuimig in mijn hoofd.. Gaat soms lang goed, en er zijn gewoon periodes dat ik me wat minder voel.. En dan is het knokken.. Maarja.. Ik mag niet klagen...

3. Vind het wel meevallen hoor.. Wayne zijn hoofdje is ook ongeveer zo. Maar die was, voordat wij hem op zijn zij zijn gaan leggen, nog veel platter, en dan vooral de rechterkant.. Hij lag altijd met zijn hoofdje rechts..

Ik heb het nog wel besproken donderdag op het CB maar daar werd ook gezegd, dat dit niet schrikbarend was, en dat we goed moesten opletten of zijn voorhoofdje niet bol wordt. DAn moeten we wel hulp in schakelen..
    Ze zei ook dat het wel weg trekt als Wayne meer gaat spelen, en zitten.. En op zijn buik liggen, maarja.. Hij ligt nog geen minuut meer op zijn buik nu hij zich weet om te draaien. Maf kind.. :)

4. ben er ook weer...alles ligt weer op bed....

5. ben ik nu alleen?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben weer van alles te gelijk aan het doen.
    Foto's bekijken en verkleinen, op hyves aan 't zoeken, forummen.
    Maar ben er wel :)

Vind het ook best meevallen Cynthia, is net zo als Jochem.

Ingrid hebben ze dat echt gezegt dat het weg trekt door spelen enzo?
    Jochem ligt namelijk veel op zn rug en hoofd recht naar boven. Of met hoofd beetje links.
    We draaien in zn diepe slaap, zn hoofd nu regelmatig om.
    Maar hij draait zo weer terug. :(

7. Ja, er is hier gezegd, dat als hij meer in een andere houding gaat spelen, dus zitten, op zijn buik, of op zijn zij, dat het vanzelf wegtrekt.
    We moesten alleen goed zijn voorhoofd in de gaten houden, is dat mooi"plat" dan is het goed.. Maar wordt dat bol dan moeten we naar een fysio met hem.. Dat is er gezegd...

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het is ook niet heel extreem, wel in vergelijking met hoe bol het eerder was maargoed dat veranderd zowieso...maar dat meisje waar hij mee op de foto staat, had eht ook niet heel extreem, totdat het ineens wel extreem werd en ze toen niet meer genoeg hadden aan oefeningen.
    het arme ding heeft maanden lang met zo'n domme helm gelegen

9. Aaaargh.... Moet ff mopperen op de tv reclame van Rexona Girl. Die deurbel, dat is dezelfde als die wij hier hebben.

Met als gevolg, onze hond gaat tekeer als ze die hoort... Zooooo irritant gewoon..

Maar goed, ik dacht dat we van die reclame af waren, maar nu komt ie ineens weer veel voorbij...

Opletten dus, en als die reclame is, ff het geluid uitzetten..

10. Oei, die helmpjes zijn minder idd..
    DAt wil ik ook voorkomen hoor..

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh echt waar Cynthia. :confused:
    Vind dat zo zielig. Ja dan kan je beter maar alert zijn

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Deze is ff voor Simone.

Weer terug thuis

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ach gut...helemaal uitgeput!

ja precies ik ben liever te alert dan nie alert genoeg, en aangezien alle wijkverpleegsters van het bureau me hebben aangeraden om toch ff de fysio te laten kijken, doe ik dat ook maar.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    maar dames ik plof ff op de bank!
    heb lekker een portie bitterballen dus ga ff lekker genieten :)

laterrr

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor Cynthia.
    Maar hier hebben ze d'r nog nooit wat van gezegt.

Mmmm lekker bitterballen, laat Simone het maar niet horen ( of tewel Sonja Bakker :) )

17. Ja idd.. Beter fysio voor niets, dan dat het te laat is hoor...

18. Lekker bitterballen..

Deel Deze Pagina