April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wat zijn die vingers van Luna lekker :confused:

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Esmee ff knuffelen met Jochem

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Esmee 'helpt' Luna met cadeau uitpakken :)

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Esmee 'helpt' Jochem met cadeau uitpakken ;)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dit was het ff.
    Ga Jochem in bad doen.
    Ligt al een half uur in de box te slapen, beetje vermoeiende dag gehad geloof ik :)

9. Badder ze.

Ik ga straks NCIS kijken.. Eerst een poosje op de bank, en dan tijdens de tweede reclame verhuizen we naar boven.

Morgen moet Ingman weer werken.. Dan ben ik alleen met Wayne..

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Leuk is dat :D

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Toppie :D

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi bedankt voor je feli in 'mijn draadje' . Jawel ik ben drie weken geleden bevallen onze derde zoon Jaron. Het is een heerlijk mannetje. We zijn zo blij en genieten enorm.
    De zwangerschap was zwaar. De eerste maanden ben ik heel erg ziek geweest en kon helemaal niets meer. Na 4 maanden ben ik weer iets overeind gekrabbeld. Daarna kon eindelijk het genieten beginnen. Gelukkig was het daarna niet zwaar en zelfs hoogzwanger was het prima te doen.
    De bevalling was heftig. In drie uur bevallen met een geweldige weeenstorm. Heftig hoor. En dan opeens ligt die dan, op je buik, een puntgaaf manneke. Ik ben 's avonds laat bevallen en toen ik tegen 5 uur in de ochtend mijn ogen open deed en regelrecht in het snoetje van dat manneke keek, kon ik nauwelijks voorstellen dat hij er al was.
    Hij is nu drie weken oud en het gaat geweldig goed hier. Meneertje slaapt snachts heel goed. Ik kan hem voeden en daarna slaapt hij meteen weer verder. Heerlijk! Dat kende we niet van die oudste twee. De oudste twee zijn trouwens mega trots. Het zijn echt twee waakhonden zoals ze Jaron in de gaten houden. Kreeg mama vroeger de meeste kusjes, nu is dat natuurlijk Jaron. Heerlijk, ik ben helemaal verliefd op al die mannen van mij!

Leuk dat jullie me niet vergeten zijn! Hoop dat met jullie kindjes ook alles goed gaat! Ik vermoed dat de werkende onder jullie alweer aan het werk zijn of niet? Nou geniet van jullie kroost! Het is kostbaar! Wees er zuinig op!

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gefeliciteerd Luna, fijn dat alles goed gaat!

Ik heb weer super spam gezien.

Ga mijn mannetje wakker maken en voeden, dan zelf naar bed. Was vroeg en een lange dag vandaag.

Trusten allemaal

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo,
    ben ik weer! De tweede dag werken is ook prima gegaan. Ga zo eerst ff bijlezen....

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    He bah.. ik kreeg net een rot bericht over het zusje van een collega. Ligt zeer kritiek in het ziekenhuis. Heeft een ongeluk gehad.. Ben er helemaal stil van..

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetjes das schrikken :confused:

Truste Angel

Luna73 gefeliciteerd met je 3e knul

Ben er ook vandoor, tot morgen!

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Even heel vluchtig bijgelezen en ben het meeste alweer kwijt :( .

Mooie foto's voorbij zien komen.

Leuk dat de meeting zo'n succes was! Erg leuk om jochem en luna samen te zien (en esmee natuurlijk ;) )

Verder minder leuk nieuws over Damian. Chelleke veel sterkte. Gelukkig heb je er zelf het volste vertrouwen in dat het allemaal goed komt, dus dat gaat ook zeker gebeuren! Dikke knuffel voor jou en je mooie mannetje!

Missc succes morgen bij de fysio. Als je het niet vertrouwd kun je beter maar een paar keer extra gaan idd. Zou een beetje jammer zijn als ie zo'n helmpie moet ;) .

Luna van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Mooi manneke hoor! (heb stiekem even op jullie site gekeken ;) )

Ach jeetje Marleen dat is zeker schrikken! Wat een rot bericht!

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een lieve foto zeg!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuke foto's van hun samen! En hoe bevalt de bakfiets (zal ik waarschijnlijk nog wel lezen verderop, haha!)

Deel Deze Pagina