Leuke spam Booky. En wat heeft Mats een leuk shirt aan. (je hebt hem gisteren vast wel gezien met Luna&Jochem spam) Sterkte Marleen. Hoop dat ze nog reactie geeft. Klinkt niet goed. Wow Sab, mooie all stars! Kwebbel/Tijn gefeliciteerd!
heej Corina, haha ja had hem gezien gisteren op de foto's. Ik dacht dan kan ik niet achterblijven heh ... Hmm dat zijn ook al van die onwijs lekkere vingertjes....
Die schoentjes staan echt super-eigenwijs! Ik doe Deane vaak al niet eens sokken aan - dat duurt hooguit 5 minuten voor hij ze uit heeft, dus why bother.? En schoentjes al helemaal niet. Moet ook zeggen: hij heeft wat van die newborn-schoentjes gekregen, maar die waren allemaal al te klein. Hij leeft op grote voet! Ze staan dus leuk voor de sier in een open kast in zijn kamertje.
Zo... De boodschappen zijn weer binnen.. Denk ga lekker lopen, tis droog.. NOT! Kwam zeiknat terug.. Maarja... Was ik net binnen, had me jas nog nieteens uit, wordt er op de deur geklopt. (onze bel staat uit) Doe open, nog altijd zeiknat van de regen. Staat er iemand van de Energiewacht, om ff de meter op te nemen.. Nou euh... Of ie later terug kon komen, (Wayne lag te gillen in de wagen dat ie naar bed wilde). Ik heb gezegd dat ik op het punt stond om te gaan voeden, en omdat ik zeiknat was, me eerst moest gaan omkleden.. Werd me geloof ik niet in dank afgenomen, maarja, ik moest ook nog de ruimte voor de kast vrijmaken. En dat doe ik niet ff in 30 seconden.. Ze komt morgen maar terug.. Onee, dan ben ik er niet. Hihi..
Ik kreeg net een telefoontje van mijn werk. Het zusje van mn collega is overleden... Ik ben er echt van onder de indruk. Vind het zo oneerlijk. Haar ouders zijn nu dus twee kinderen kwijt. Wat kan het leven soms toch hard zijn..
Ahh Ingrid das balen die regen, hier is het al een hele tijd lekker droog . Haha nee dat zullen ze idd niet leuk vinden van de energiemeter, maar jammer dan hoor. Morgen weer een dag... Dikke pech dat je er dan niet bent
Marleen, ik ben er ook stil van... Wat vreselijk, voor je collega, haar ouders en de rest van de familie en vrienden...
Dan gooien ze waarschijnlijk een kaartje in de deur, dan kan ik het zelf opschrijven, en dan op de deur plakken...
Precies is dat ook weer voor mekaar. Die lui komen vaak net op het verkeerde moment. Net zoals die telefoonverkoopers. Af en toe heb je ze er tussen zitten....
Ik weet niet precies hoe oud ze is geworden, maar ik dacht 14 jaar... Haar oudste zus is geloof ik 19 geworden..