Zometeen even wat eten klaarmaken.. Wij eten aardappels, worteltjes en vissticks.. Wat gaan jullie eten?
Haha Kwebbel wat leuk zeg! Wij hebben het eten net op ouderwets Hollands gegeten vandaag. Aardappels, brocolli en een stukje vlees... Nu even met bookymats en mats keuvelen. Kom vanavond nog wel even langs..
Ze is al goed gegroeid! Grappig om het zo naast elkaar te zien! edit Samenvatting staat een aantal berichtjes hieronder!
He bah Marleen, wat ontzettend ***. Heel veel sterkte ermee, wat een moeilijke tijd voor je collega en haar ouders..
Oh jee, ik ben de pineut. Samenvatting komt eraan. FF wachten.. Kan nog net voor we zo naar een verjaardag moeten..
Samenvatting 1580-1589 De vorige samenvatting (p. 1580) was van Booky. Super! BOoky krijgt bezoek van de pufclub, drie dames met drie meiden. Jurre heeft gisteravond een slechte avond gehad. Cynthia is met Tygho naar de fysio geweest. Ze moet tygho zn overdagslaapjes op zn zij en buik laten doen, verder kunnen we weinig maar de fysio vond het ook aardig plat, dat achterhoofd van em. over 3 weken gaat ze nog een keer terug en dan kijken of het resultaat heeft. Cynthia is gestopt met de studie, ze had er nauwelijks tijd voor en dan is EUR 50 per maand veel geld. Tygho heeft bij de fysio voor het eerst van zn rug naar zn buik gerold! Tygho zit volgens Cynthia ook nog in een sprongetje. Mats heeft ook niet doorgeslapen, 0.00 uur wilde meneertje nog een voeding en daarna om 4.30 uur weer. En daarna geslapen tot 8.00 uur. Booky denkt dat hij ook in een sprongetje zit. Ook Dani was uit zijn doen: Gister vroeg het kdv heeft dani wel eens een huiluurtje? wij horen hem nooit. Ik heel trots ja af en toe even.. hihi. eenmaal thuis was er niks goed.. heeft 160 cc laten staan van zijn eten van de 210/7 en is toen naar bed gegaan. anderhalf uur gezeurd en geslapen tussendoor waarna hij om 6 uur 210/7 op had en een uur later weer honger had en ik hem 120/4 had gegeven. Allemaal op tussendoor wilde dani niks niet in de box niet slapen helemaal niks alleen maar bij papa of mama zitten. Om 8 is dani naar bed gegaan en vanmorgen om half 8 heb ik hem wakker moeten maken hihi. slaapkoppie he. Dani doet het goed op het kdv. Er is overal een wolkbreuk vanmorgen. Er wordt overlegd hoeveel uur er tussen een voeding mag zitten. Nathalie komt weer langs: hier gaat het langzaamaan zijn gangetje begin er steeds meer aan te wennen, blijft nog wel moeilijk als hij komt zoals vandaag het is dat de kinderen hem willen zien daar doe ik het voor maar als ik mocht kiezen wilde ik hem helemaal niet meer zien, meestal nadat hij weggaat zit ik met 3 huilende kinderen daar word ik zelf ook niet vrolijk van natuurlijk Nagéamo is een goede slaper! Wayne heeft goed geslapen, Ingrid wacht met smart op haar bestellingen (waaronder het zwembroekje voor morgen) Wayne wil trouwens niet slapen zonder zijn broek! Dan blijft hij gillen tot Ingrid of Ingman de broek uit komt doen. Tijn is vannacht ook al wakker geweest Kwebbeltje heeft een rustige dag, want de dames zijn bij opa en oma. En Tijn is 4 maanden, gefeliciteerd! Precies een jaar geleden testte Kwebbel positief. Er wordt gediscussieerd over bijvoeding bij bv, wanneer beginnen en hoe? Pagina 1583 e.v. http://www.borstvoeding.com/files/voeds ... chema3.pdf hier is meer info Of hier: http://www.bijvoedingforum.org/portal.php en tenslotte hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=104874 Mats is een reus! Zie foto's p 1584. Bri was ook groot bij de geboorte. Booky en Bookyman waren als baby niet zo groot, dus van wie hij het heeft? Ingrid heeft de meteropnemer weggestuurd, ze was net kletsnat terug van een wandeling en moest Wayne naar bed doen. Werd haar niet in dank afgenomen.. Marleen bericht: Ik kreeg net een telefoontje van mijn werk. Het zusje van mn collega is overleden... Ik ben er echt van onder de indruk. Vind het zo oneerlijk. Haar ouders zijn nu dus twee kinderen kwijt. Wat kan het leven soms toch hard zijn.. Iedereen wenst haar, haar collega en de ouders van haar collega's veel sterkte toe.. Benthe is vandaag ook vier maanden, Astrid en Benthe gefeliciteerd! Sab denkt het geluid van Bejeweled te herkennen op Kwebbel's filmpje Kwebbeltje kent dit spelletje niet. Volgens haar is dat geluid van het speelkleed, kraak - tikkend geluid als tijn met z'n hoofd tegen de bal aan slaat. Kwebbeltje blijkt een bekende neef te hebben: Bram Som. Hij heeft vaker mee gedaan aan de OS op de 800 meter en is Nederlands recordhouder en europees kampioen. Wayne ligt om 5:53 pm al in bed! Hij had zijn fles op. En wilde daarna eigenlijk niks meer. Niet op schoot, niet in de box, niet in zijn poef.. En maar jengelen.. Nou dan is het heel makkelijk.. Wegwezen naar bed. En nu is hij stil.... Was dus gewoon moe... De rubriek "wat eten we vandaag" komt ook weer voorbij. Kwebbel is op weg naar haar 7777e berichtje. Booky heeft opeens ook al een bookymats. SPAM 1581 Mooie foto van Nagéamo 1584 Reus Mats en de meiden van de zw.gym 1585 Daimyspam! 1587 Tijn draait zich om (filmpje)
Wil wel ff Marleen heel veel sterkte wensen! En Tygho gefeliciteerd met omrollen! Tijn van harte met je 4 maanden! verder weet ik t nie meer eigenlijk.... Ja ik weet dat Luna niet wil slapen ligt te huilen... ze heeft niet echt lekker geslapen vandaag bij mn moeder, telkens hazeslaapjes.... Hopelijk slaapt ze de nacht wel door!