Ja lijkt mij wel. En dan kun je zelf ook nog op een redelijke tijd slapen (als je dat wil tenminste )
cynthia ik heb eergister de fles van 11 uur laten vallen. Dani werd niet wakker dus moest hem elke keer wakker maken voor de 5e fles.. ik heb toen na het kwebbelen met een aantal mama's bedacht om hem te laten liggen tot wnnr hij zelf wakker werd en ja hoor.. hij kwam pas de volgende ochtend.. dit is nu al 3 dagen achter elkaar. gister kreeg hij om 7 a half 8 de laatste fles en werd vanmorgen om 7 uur wakker. Dani krijgt nu 4 flesjes van 210/7 en doet het daar dus heel goed op.
maar dan moet het zoiets worden dus: 07:30 fles 210 +nutrix 11:30 fles 180 12:30 half potje fruit 16:30 fles 180 18:30 potje groenten 20:30 fles 210+nutrix of zou ik dan moeten proberen alle flessen 210 te doen?
Hab nog ff gesnuffeld op de site en hier is nog een topic hierover (gaat wel over een kindje van 5 maanden, maar geeft wel wat schema's): http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105107
op de bv was Dani trouwens ook zo ver dat hij op 4 voedingen zat maar dat was opeens over omdat hij te weinig kreeg. denk dat je het gewoon moet proberen.. en wat nikita zegt zit miss ook wel een stukje waarheid in.. moeilijk met die kleintjes
Ik vind het ook heel lastig! Waar ik drie weken geleden nog aan het stuntelen was om te zorgen dat ik niet over die 5 flessen heen ging, krijg ik nu steeds meer dagen dat hij op 4 flessen zit (van dezelfde hoeveelheid!) Soms snap je toch helemaal nis van die kleintjes?
ja vind het echt heeeeel lastig... ben em nu al aant rekken. geloof dat ik zo eerst maar naar de hema loop met em, heb 214 foto's laten afdrukken
Miss: Hopelijk helpt het om Tygho's achtehoofdje weer wat ronder te krijgen! Ik snap het wel hoor, dat je gestopt bent met je studie. Mijnes begint in september weer en het lijkt me best druk. Esjuh: Wat vervelend dat Dani zo uit z'n doen was! Nathalie: Nou, in ieder geval fijn dat Nageamo zo'n goede slaper is! Op dit moment zou je niet bepaald gebroken nachten kunnen gebruiken he? Kwebbel en Astrid: Gefeliciteerd met jullie vier maanden oude kindjes! Mats is dan wel een reus, maar wel een hele stoere! MARLEEN: WAT ONGELOOFLIJK ONEERLIJK! Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet... Wayne: Was je zo moe mannetje? Ik ben ook regelmatig zo moe, en dan mag ik ook lekker slapen! Ik denk dat ik dat dan niet wil, maar als ik dan eenmaal lig... Groetjes van Jari Ingrid: Dat is wel bijzonder ja! Ik heb ook veel van dat soort voorbeelden, dat er meer moet zijn. Van die toevalligheden die niet toevallig zijn. Discussie over bijvoeding lees ik in de samenvatting? Geen zin om terug te lezen... Wat een mooie spam! En wat een leuke foto van Mats en zijn meiden! Leuk hoor! Leuk filmpje van Tijn!
@ Boni, goede samenvatting! Top! Super dat het kolven nu beter gaat! Is wel een verschil met eerst zeg! Ben benieuwd wat ze nu weegt @ Ingrid, jeetje wel bizar hoor dat Wayne op dezelfde dag geboren is. Erg mooi Veel plezier met zwemmen! @ emmetje fijn dat je even je gal hebt kunnen spuwen. Lucht in ieder geval weer een beetje op. @ Miss, hmm alweer een mindere nacht, balen zeg! Ik kan je helaas verder niet helpen met je flessenschema Pff wat een gepuzzel af en toe heh met die kleintjes. @ Tearke, ik ga van fulltime terug naar 60%, daar zit dan wel ouderschapsverlof bij in. Nou hier echt weer een heerlijk fijne nacht gehad. HAHAHAHA niet dus . Om 23.30 werd Mats wakker. Toen heeft ie aardig goed gedronken en viel weer in slaap. Toen kwam ie om 2.15 uur gedronken en weer verder slapen. Daarna om 5.30 weer wakker en klaarwakker niet meer slapen! Bookyman is rond gaan lopen met hem en jawel uiteindelijk weer gaan slapen tot 9.00 uur. Nu ligt op een boxkleed op de grond. De televisie staat aan op de OS. Op dit moment is er Taekwando op en hij wordt helemaal wild . Hahah hij is hier z'n eigen commentaar aan het geven en met z'n armpjes aan het spartelen. Hihi
dani zijn schema zal vandaag ongeveer zijn 7 uur : 210/7 half 12 : 210/7 half 4: 210/7 en dan tussen half 8 en 8 uur weer 210/7
Hier ook al zo'n sportfan. Jasmijn zit nu in haar wipstoeltje en zie af en toe haar beentjes en armpjes wild bewegen. Ze vindt het wel interessant blijkbaar! Haha, nu al aan de sport..
Haha grappig heh . Tis wel een beetje geweldadig heh, zou het wel goed zijn voor die kleintjes . Naja straks maar hockey of waterpolo kijken
Maar drink even mn koffie op en dan gaat de laptop uit. Zo voeden en dan naar het CB, ben erg benieuwd! Als ze genoeg is aangekomen gaan we gewoon door met bv, maar dan elke keer beide borsten aanleggen. Als ze weer niet genoeg is aangekomen stappen we over op fv. Tot later! PS ga zelf ook sporten dus, moet lopend naar het CB, is een half uur heen en een half uur terug zal wel ff duren voor ik er weer ben!
boni suc6 bij het cb! marleen... ik zat de juiste woorden te zoeken maar kan ze niet vinden.. vind het vreselijk eerlijk waar heel veel sterkte en knuffels die kant op
Cynthia, hier ook één die zit te klooien met alles. Jochem is al een hele week rond 5 uur wakker, na zn speen gegeven te hebben slaapt ie gelukkig wel weer. Maar je word er een beetje moe van. Dit is zijn schema 6.00 uur 180 cc 10.00 uur 1/2 potje fruithap 11.00 uur 180 cc 16.00 uur 180 cc 18.00 uur groente 21.00 uur 210 cc met nutrix Ben jaloers op je buddy, dan Dani zo lang slaapt
Nog even verdere info over het zusje van mijn collega. Ze is dus onder een stellage gekomen. Die stellage is op haar nek terecht gekomen geloof ik. Daardoor is ze dus bijna gestikt en ze heeft een hartstilstand gehad. Ze hebben haar gereanimeerd en toen is ze naar het UMC vervoerd waar ze de dag erna overleden is. Ze reageerde in het ziekenhuis ook nergens meer op... Ik weet ook niet helemaal zeker of het zo gebeurd is, maar ik heb het zo begrepen.
Volgens mij had ik het in het pb'tje heel duidelijk uitgelegd maar wordt het weer eens niet gesnapt. Ik voel me hier niet op mijn plek omdat Jamelia nu eenmaal anders is als de andere kindjes. Ik heb niks om te "vergelijken" en wat voor jullie kindjes opgaat, is voor Jamelia allemaal heel anders. Daarom vroeg ik me af waarom ik hier nog zou blijven. Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt helemaal niks tegen jullie, alleen hier kan ik niet vinden wat ik zoek. Ik kwam toevallig even langs kijken, want ik had zoiets als dit wel weer verwacht. Het interesseerd me niet wat jullie van mij denken, maar ik heb het nu nogmaals even uitgelegd, in de hoop dat jullie mijn standpunt ook begrijpen. Zo niet, dan is dat jammer. Groetjes