ik kan het niet laten, sorry maar dit moet ik echt even kwijt! Tijd maken voor je meisje, maar ze werkt niet mee Je hoort geen tijd te maken voor je kindje! je hoort tijd te maken voor andere dingen dan je kindje, want die hoort standaard tijd te krijgen! Misschien is ze dan wel zo rebels omdat ze merkt dat mama eigenlijk te druk is voor haar! En wat moet ik eruit opmaken dat je berichtjes van weken geleden tevoorschijn tovert... dat je al die tijd mee hebt zitten lezen of dat je je meisje in bed hebt gelegd omdat mama een forum moet doorspitten? meisje echt ik had niks tegen je, maar met wat je nu allemaal zegt en beweert heb je bij mij ook een gevoelige snaar geraakt.
Sab je bent geweldig inderdaad! Hij stond al op 1365, anders had ik wel een enorm eind moeten zoeken! Dus:
jeetje wat een gedoe. Dames kunnen we t niet gewoon gezellig houden hier?! En gewoon verder gaan met leuke praatjes? Ik zou zeggen: Laat iedereen maar in dr waarde en laat het achter je! en nu ga ik verder strijken...
tuurlijk simone maar moet het wel van twee kanten komen iedereen zegt toch gewoon zijn mening?mag toch wel? voor mij is het in ieder geval over hoor.ik heb mijn zegje gedaan
Tearke, knallende koppijn vandaag. De laatste tijd toch al vaak. Nu is het helemaal pet. Voor de rest gaat het wel hoor!
ja zeker mag iedereen zn mening geven, maar t wordt een beetje een langdradig onderwerp naar mijn idee.
Is ook erg lekker Tearke! He Simone, jij ook al aan de strijk Heb net ook 2 wassen weg gestreken. Voor de rest hou ik me gemak een beetje vandaag
haha ja? mooizo simone je hebt gelijk, maar ik moest het nog ff kwijt, kon het niet zomaar laten gaan. maar ik heb mijn zegje gedaan en ben er klaar mee. mmmmmmmmmmmm kibbeling. ik maak denkik vanavond vissticks hahaha harmen moet ALWEER voetballen...3x keer deze week