ja heb ook 1 strijk gedaan, nu zo de 2e... en heb weer een was klaar staan voor in de machine... Net wéér maar eens een boxkleed gewassen
pfff die boxkleedjes ben ik onderhand ook al moe gewassen... ik koop er maar eens nieuwe binnenkort hihi verandering van wasdecor hihi
das gezellig Missc! Ik ben ook alleen, dus als de meiden op bed liggen kenne we wel lekker msnen dan! haha
Wie was er nou laatst een kaartje zelf aan het maken met een foto ergens op internet, was jij dat Sab? Wilde ff een leuk kaartje maken voor mn ouders, namens Jochem. Maar weet niet meer welke site het was. En is zo'n kaartje lang onderweg?
Hier ook een boxkleed en speelkleed gewassen. Maar is weer al onder gespuugt, hij is nogal spugerig vandaag.
vanaf morgenochtend heb ik een heeeeeeeele week geen pc meer.dus ik ben er een heeeeeeeeele week niet pfffffffffffff
ooohw boni krijg meteen zin in kibbeling! Corina, wat rot die hoofdpijn steeds! Daar word je niet vrolijk van nee, deze is voor jou!
jeetje! dat lijkt me echt verschrikkelijk hoor! Ik kan echt geen dag zonder pc/laptop! Heel veel sterkte ermee meid!
geweldige site is dat, en super makkelijk te doen! www.greetz.nl kaartje word de volgende dag al bezorgd!