April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ben weer te laat zie ik hihi

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nu staat die er goed :D

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik wil naar me ventje toe!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Thanks Sab! Leif van je!

Tot hoelang moet je dan nog buddy?

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nu nog een leuke foto zien te vinden voor op die kaart.
    Kan meestal niet kiezen.
    Ben je toch ook zo goed in Sab :)

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik heb het hier niet gemeld, maar heb het zelf laatst gedaan bij Greetz (www.greetz.nl). Ook niet zo duur...

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh nee Tearke! Een hele week zonder ons Belgski.
    Amai, hoe moeten wij door die week geraken zonder u!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    ook al te laat... :oops:

9. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hee meiden, heb nog niks gelezen maar wilde even mijn hart luchten, ik zit er een beetje doorheen. Ik slaap al weken slecht of bijna niet, dit komt door die sh*t allergie, een leuke bijkomst daarvan is dat ik na zo'n aanval helemaal gesloopt ben en dan nog de BV. Mijn wallen hangen ergens onder aan mijn hielen. Ik kan er ook niks tegen innemen, het werkt heel kort bij mij en het mag ook niet omdat ik BV geef.
    Doordat ik zo moe ben, ga ik weer kortaf doen tegen Dionne en ze is zo lief. Dan heb ik weer een hekel aan mij zelf.
    Voorbeeld: gisteren had ik pijn mijn been, geen idee waar het vandaan kwam maar goed, dus ik ga zitten en zeg hard AUW, zegt Dionne: "sorrie hoor mamma ik zal het niet meer doen." Ze verontschuldigd zich al voordat er wat aan de hand is.
    Ook zorg ze dat al haar spulletjes netje zijn opgeruimd na het eten.

Kan het ook niet opbrengen om iets op te ruimen, ben zooo moe, ik heb gisteren met pijn en moeite de strijk weggewerkt. Het huishouden is 1 grote zooi en dat is weer funest voor mijn allergie. Gelukkig doet Ray best veel maar dat vind ik dan ook weer niet eerlijk voor hem.
    Af en toe kan ik ook niet hebben dat Noelle huilt, word ik helemaal geirriteerd. Maar als ik dan ga kijken zie ik een hele grote big smile en dan smelt ik weer.
    Ik word helemaal gek van mezelf op dit moment, het liefst sluit ik me op en blijf ik een paar weken in bed liggen, niets aan mijn hoofd.

Vanavond gaan Ray en ik naar de bios dus das gezellie, even uit die moederrol, heb ik echt even nodig. Hoop niet dat ik in slaap val onder de film trouwens.

sorrie weer voor het ego berichtje, het lucht in ieder geval even op. Morgen zal ik er wel weer anders tegenaan kijken

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Karin, lijkt wel of het mijn berichtje is. :oops:
    Alleen hier dan geen allergie en nog een kleine rondlopen.
    Zit er ook beetje doorheen.

Heel veel plezier vanavond, geniet er van!
    Geeft niets hoor zo'n egoberichtje!
    En idd morgen kijk je er weer anders tegenaan, das hier net zo.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Cynthia...kom ik ook nog even als mosterd na de maaltijd :)
    Mijn advies zou zijn: de laatste fles tussen 19.00 - 20.00 geven (eventueel 210 aanbieden) en dan op bed leggen en kijken wanneer die zich vanzelf weer meld.

Tijn krijgt hier al weken tussen die tijd de laatste Bv en vaak slaapt hij gewoon door. Gewoon uitproberen meid.

Nikita...hihi het was geen discussie over bijvoeding, maar het ging over borstvoeding en rapley ;)

Sab...hier is het nog steeds aardig weer. Vanmorgen de zon, nu meer bewolkt.

Boni...super zeg dat je meissie weer goed is gegroeid. Stiekum slagroom gegeven zeker ;)

Leuk een mini-meeting. Veel plezier en gezelligheid gewenst.

Astrid...wat fijn dat benthe het super heeft gedaan op het kdv.

Simone....de boel aan kant? Hier draaien de wasjes ook door. Gaat het goed met SB?

Tearske....(naam blijft zo leuk voor mij)..wat balen zeg van je pc, wel lekker voor ons een weekje rust :)

Corina...vervelend zeg die hoofdpijn, hopelijk ben je er sne weer van af.

Rellen.... :-# , lijkt me beter.

Ben vanmorgen met de kids wezen shoppen. Voor tijn een onwijs stoer vest gehaald bij de hennez en een stoelverkleiner.
    http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopp ... RN_BAB_OVE --->pag 2 groene vest. Groen stond hem stoerder dan de bruine. Maat 74 genomen zodat hij hem nog een poosje dragen kan.
    De meiden mochten allebei wat uitzoeken omdat ze beiden dag en nacht zindelijk zijn (beloningssysteem met stickers was vol). Beiden hebben ze een make-up koffertje uitgezcht met kinder make-up. Jullie raden nooit wat ze nu aan het doen zijn.........en vanavond wordt kwebbelman opgemaakt :)

Kwebbel

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Karin...wat vervelend voor je meid. Kan je niet iets homeopatisch krijgen voor je allegie?
    Even uit de moederrol doet vaak al even wonderen. Geniet vanavond en morgen weer een nieuwe dag.

Kwebbel

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi nee lastig he :)

je kan die kaarten ook heel groot versturen he :D
    vind het zo handig die site, ben normaal een ramp in kaarten versturen, maar dit is echt makkelijk.
    En niet eens duurder als dat je een kaart in de winkel moet halen.

ik ben fan, stuur mijn schoonmoeder iedere maand ofzo een kaartje met daimy erop :D

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He wat leuk Kwebbel!
    Ben benieuwd naar opmaal spam van Kwebbelman haha...
    Echte meiden dus

Ja is echt leuk Sab!
    Ga ik eens vaker doen

15. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ja, maar ik heb helemaal geen zin om weer aan de slag te gaan. :cry:
    ;)

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    corina ben blij dat ik niet enigste ben, alhoewel ik het niemand gun hoor. Ik voel me af en toe zo zeikerd, heb toch alles wat mijn hartje begeerd. Maja, ik kan zo slecht tegen een slechte nachtrust. En dan die stomme neus die constant dicht zit.

rellen? Weer wat gemist. Heb ook niet veel zin om het op te zoeken en te lezen. Hopelijk valt het mee die rellen.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahaha maak je foto's van kwebbelman in de makeup? :)

dank je voor je meedenken trouwens :)

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Karin, wat rot voor je dat je er zo doorheen zit!
    Maar sommige dingen klinken wel herkenbaar hoor!
    Als ik zo moe ben raak ik ook snel geirriteerd en daar voel me dan achteraf ook weer zo schuldig over.
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor,
    en het is ook niet nix, jij hebt er 2 rondlopen en dan ook nog eens die rotallergie erbij!
    iedereen heeft wel eens zo'n dag, zo'n dipje, komt helemaal goed hoor!
    Veel plezier bij de bios vanavond, dat zal je vast goed doen!

deze is voor jou

19. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Sorry ben nog steeds aan het bijlezen,maar Benthe heeft echt honger nu, dus flesjes tijd en Annika zal zo ook wel wakker worden,dus ben er vanavond pas weer.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    karin... sharon kwam ff langs, gal spuwen, en dat hebben wij ook ff gedaan.
    zegt denkik wel genoeg!

Deel Deze Pagina