helaas kwebbel, niets helpt bij me, ik heb naast huisstofmijt en kattenallergie ook iets wat buiten in de lucht zit, geen idee wat. Vermoedelijk pollen. Meiden fijne middag nog, ga even met dionne spelen, die wil graag de aandacht ( logisch he, niet zo gezellie een moeder achter de laptop), ze is mijn been aan het masseren, ik vlieg zowat van de bank...doei
Heb jij de ducktape maar tevoorschijn gehaald kwebbel? wat leuk , van die echte meiden! die zullen wel lekker aan het tutten zijn je kan toch wel 1 foto spammen van die opgemaakte kwebbelman vanavond?
ik zie nu dat ik schreef je hebt er 2 rondlopen, ik wilde het aanpassen, maar dat hoeft helemaal niet want je hebt er echt 2 rondlopen hahaha noelle loopt al
Ik heb trouwens hier op de site bij te koop aangeboden een leuke speelrek en speeltafel voor tijn gekocht. Altijd handige koopjes zo
Hee Karin, Wat vervelend allemaal. Hoop dat deze periode weer snel voorbij is zodat je lekker weer kunt genieten. Vanavond maar eens lekker uit! Even wat anders, wens je veel plezier.
geweldig! er is nog echt overna gedacht ook he, dat ene oog groen en de andere paars Isa kijkt er ook echt doodserieus bij , als een model
Jeetje Karin, klinkt niet echt fijn allemaal... die allergie is zeker geen pretje, heb er hier ook nog steeds heel veel last van. Ik heb soms ook van die dagen dat t me eventjes teveel wordt, en ja dan is Esmee ook meestal de dupe. Ze vertelde me vanochtend ook dat ze me niet lief vond... zal wel een reactie op mijn humeur van gister zijn geweest. Hopelijk kan je lekker genieten van je avondje bios vanavond. en ik hoop dat t je morgen weer wat beter af gaat!
Kwebbel: ziet er leuk uit hoor de meiden in de make-up. Ben ook erg benieuwd naar Kwebbelman! Enne, met SB gaat t goed, leuk dat je er naar vraagt. Ik kan het aardig goed volhouden, heb nie eens echt honger. Alleen gister op mn werk hadden ze kibbeling en taart, dan moet ik mezelf wel even moet inpraten hoor! Mar goed..heb mezelf kunnen tegenhouden.
Hier is er ook al weer 1 wakker aan t worden... Luna slaapt niet meer zo lang tegewoordig... En komt best lastig uit, want dit zou betekenen dat ze van half 4 tot 7u wakker zou moeten zijn...dat gaat ze nooit redden. Want om 5u is het flesjestijd en daarna naar bed doen werkt niet. Ik heb ze al 2x om half 7 naar bed gedaan en dan is ze sochtends al om half 6 wakker...en echt klaarwakker.... En anders slaapt ze tot 7u half 8!
Dat verdiend dus een schouderklopje. Jullie willen niet weten waar de glitterpoeder overal zit. Zelfs onze bruine labrador glitterd