wauw wat een mooi meisje zeg jesy en wat ene haar.... welkom buddy wat ene mooi meisje is het toch he ook de andere met spam geloof chelleke ook super lief ventje... nou ik ga oko maar effe spammen dan he moet iets
Ik heb hele mooie foto's voor bij zien komen! en een leuk filmpje van onze toekomstige idols winnares! En een nieuwe mama, welkom! Ben wer terug van het ziekenhuis, alles zag er goed uit gelukkig. Esmee zit nog bij mn moeder, die had ik daar ff gedropt maar ze wilde niet mee terug naar huis. Dus blijft ze daar eten en ga ik ze na t eten weer ophalen. Luna ligt op bed dus lekker ff rust in huis!
zooo weer gespamt de mamas vonden het erg gezlelig tenminste deze maam wel.. en de mannetje volgensmij ook... ook weer wat dingen gekocht natuurlijk.. booky hield me were niet tegen hahahah
Leuke spam van de mini meeting! Vooral die met de mama's daar zitten Yorgos en Mats elkaar echt zo aan te kijken
ahh leuke foto's Cristel! Deze mama vond het ook erg gezellig! Sorry de volgende keer zal ik je tegenhouden met kopen . Mats heeft in de auto ff geslapen, nu zit ie gezellig bij me..