haha ooh hij heeft lekker geslapen nou die van mij niet ja cailynn maar effe en yorgos brulde alle sbij elkaar nu were trouwens
Onze meeting Isra (Ryan) en ik (Roel) was super gezellig! Is echt voor herhaling vatbaar. Nog een leuk koffertje van Elmo gehad met een pyjama, romper en slab erin. Ik zal zo de foto's straks even spammen.
Meeting Booky en Cristel ziet er ook erg gezellig uit! Sab: Jij heb ook weer mooi gespamd. Die Bumbo foot's blijven ook leuk he!
JA ik vond het ook super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Spam vanavond ook even de foto's. Nu eten koken. Roel een dikke kus op zijn oogje .
leuke fotos isra ja booky.. mats en yorgso waren oko bijna even groot t enige verschil is is dat mats 1.5 maand jonger is hahhaha... hij is wel zon stiekem schatje hoor die stiekem lacht haha zoo lief
Ryan is ook echt een lief en makkelijk mannetje zeg. Het viel me echt op dat hij helemaal niet jengelig is. Hij is wel héél sterk haha! Leuke foto trouwens ook. We moeten ze nog maar even naar elkaar mailen.
Jeetje meid. Dat kan flink zeer doen. Ik ben laatst ook in beide enkels gestoken door een wesp. Wordt je niet echt vrolijk van.