Sab wat een leuke foto's en natuurlijk een heel leuk filmpje. Inderdaad lijkt net of ze auditie doet.
Ja dat doet zeker flink zeer! Een steek van een wesp is ook vervelend.. Zal wel ongeveer dezelfde pijn zijn denk ik.
Nou Alyshia is dus vanmorgen wezen wennen en dat ging heel erg goed. Eerst heeft ze een flesje gehad en toen is ze naar bed gegaan. Daar heeft ze de hele boel bij elkaar gekrijst dus is ze overgelegd in de hangwieg waar ze erg tevreden in slaap viel. Hier heeft ze een klein uurtje in geslapen en daarna heeft ze lekker in de box gespeeld. Toen we haar kwamen halen was ze erg druk met de babygym. Doet je als moeder toch goed om je kindje zich zo te zien vermaken in een andere omgeving. Verder hebben we een drukke week gehad maar ook gezellig. Maandag zijn we naar het noorderdierenpark geweest. Was echt heel leuk om al die beesten te zien. Alyshia hebben we toen voor het eerst in de buggy gehad en dat vond ze helemaal geweldig. Ze heeft zich heel goed gedragen. Dinsdag zijn we naar de v&d in Apeldoorn geweest om foto's te maken. We hadden bonnen uit de doos van prenatal geloof ik. Nou lachen naar de fotografe kan ze wel. Allemaal verschillende poses gedaan en het was echt zo gepiept. Een natuurtalent. Vanmiddag hebben we een triptrap stoel voor haar gehaald. Ze vind het erg leuk om heel even in de stoel te zitten. Heb er allemaal spam van en ik ga dus even kijken of ik dat voor elkaar ga krijgen.
Nou volgens mij ben ik hier nu alleen. Ga dus maar even voor de buis. Misschien piep ik zo nog even langs.
Geweldige spam gezien van velen. Een nieuwe mama erbij..welkom! Wat worden onze koters toch groot. Willen zitten, staan, rollen, brabbelen, voor wij het weten kruipen / lopen ze alweer rond. Gister en eergister late diensten gedraaid. In één woord weer heerlijk. Heb echt lekker gewerkt, maar wel raar om de bevallingen nu weer naast het bed mee te maken Vanaf zondag lekker kermis vieren. Kwebbel
ik kom me ook ffies melden. ben druk aan de kuis. vanmiddag ff met 2 mama's op kofie geleut dus er kwam weinig van heb ondertussen de was weg (5 machines! ) de eethoek, de computerhoek en de slaapkamer voor een deel. ga nu eerst tygho's bed verschonen en dan de zithoek doen, daarna de keuken en de badkamer en daarna de slaapkamer en dan over 2 uurtjes ongeveer op de bank met een tompouce effe een kopje thee drinken en daarna naar bed hahaha. ga morgen met 2 vriendinnen(medemama's) naar arnhem
H25 ik ga ook de trip trap kopen, vind het echt een ideale stoel en ze kunnen er heel lang in. Nou meiden ik ga ook lekker bij Ray op de bank liggen, ben moe. Maar nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we met vakantie, echt heel veel zin in. Lekker met zijn drietjes lekker uitrusten, allemaal leuke dingen doen.
leuke fotos h25 lief meisje zeg cynthia... ben vandaag nog in arnhem geweest errrug leuk veel plezier morgen dan he isra: ooh lekker 3 dagen vankantie heb je al gepakt wat is t rustig hier zeg pfff... ik ben vrij moe ga dnek ik zo oko maar nar bed
Mooie foto's van alle minimeetingen gezien. En mooie foto's van H25, schattig! Hier vanavond even bij de buurvrouw wezen koffiedrinken na het voeden, Jasmijn was nog wakker dus die kon lekker even mee. Boniman was daar de heg aan t snoeien dus ben ff gaan kijken of tie wel hard aan het werk was, haha! Daarna nog wat klusjes gedaan: kolfspullen en flesjes uitkoken, kleren merken voor morgen. En heb twee muismatjes waar je foto's in kunt schuiven; heb dus even een collage gemaakt en uitgeprint. Kunnen Boniman en ik morgen meenemen naar het werk. Nu ligt Jasmijn lekker te slapen en Boniman is aan het bankhangen.. ga zijn voorbeeld zo maar volgen. Iedereen fijne avond!
Nog snel even een berichtje voor Nathalie: Hoop dat je de dag vandaag bent doorgekomen. Het zal ongetwijfeld zwaar zijn geweest. Maar weet dat je altijd hier terecht kunt met je verhalen. Ik denk veel aan je. Wens je heel veel sterkte in de komende tijd!
Hoi dames, ben ik ook nog ff... Heb om 9u Luna weer de laatste fles gegeven, dus ben benieuwd... Morgen moet ik hele dag werken en zaterdag ook... Dus jullie zullen me niet veel zien denk ik....
Nathalie...vandaag een dag van afscheid. Afscheid met een dubbele betekenis. Afscheid van hem niet meer kunnen knuffelen, vasthouden, mooie en minder mooie momenten met elkaar delen. Maar Angélo blijft voortleven in jullie prachtige 5 kinderen. Herinneringen die gepaard gaan met een lach en een traan. Lieve Nathalie...samen met 5 kanjers van kinderen, familie, vrienden zul je niet alleen staan. Blijf de moed en kracht behouden om deze moeilijke tijd te doorstaan. Ik denk aan je. Liefs Kwebbel
Kwebbel: Daar waar ik de woorden maar niet kan vinden typ jij ze als een helder geheel. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Lieve Nathalie, mijn gedachten zijn nog steeds bij je. Hopelijk heb je op een vertrouwde manier afscheid kunnen nemen. Ik denk aan je... Sterkte, Liefs, Nicky