April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Sab wat een leuke foto's en natuurlijk een heel leuk filmpje. Inderdaad lijkt net of ze auditie doet.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja dat doet zeker flink zeer! Een steek van een wesp is ook vervelend.. Zal wel ongeveer dezelfde pijn zijn denk ik.

3. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jessy ook al zulke mooie foto's. Wat een schatje.

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    En nog meer mooie spam gezien van de minimeetingen. Leuk hoor ziet er erg gezellig uit.

5. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou Alyshia is dus vanmorgen wezen wennen en dat ging heel erg goed. Eerst heeft ze een flesje gehad en toen is ze naar bed gegaan. Daar heeft ze de hele boel bij elkaar gekrijst dus is ze overgelegd in de hangwieg waar ze erg tevreden in slaap viel. Hier heeft ze een klein uurtje in geslapen en daarna heeft ze lekker in de box gespeeld. Toen we haar kwamen halen was ze erg druk met de babygym. Doet je als moeder toch goed om je kindje zich zo te zien vermaken in een andere omgeving.

Verder hebben we een drukke week gehad maar ook gezellig. Maandag zijn we naar het noorderdierenpark geweest. Was echt heel leuk om al die beesten te zien. Alyshia hebben we toen voor het eerst in de buggy gehad en dat vond ze helemaal geweldig. Ze heeft zich heel goed gedragen.

Dinsdag zijn we naar de v&d in Apeldoorn geweest om foto's te maken. We hadden bonnen uit de doos van prenatal geloof ik. Nou lachen naar de fotografe kan ze wel. Allemaal verschillende poses gedaan en het was echt zo gepiept. Een natuurtalent.

Vanmiddag hebben we een triptrap stoel voor haar gehaald. Ze vind het erg leuk om heel even in de stoel te zitten.

Heb er allemaal spam van en ik ga dus even kijken of ik dat voor elkaar ga krijgen.

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hier eentje van in de kinderstoel.

7. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hier nog eentje met veel kwijl!

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    In de buggy.

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Lachen joh.

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou volgens mij ben ik hier nu alleen. Ga dus maar even voor de buis. Misschien piep ik zo nog even langs.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geweldige spam gezien van velen.
    Een nieuwe mama erbij..welkom!

Wat worden onze koters toch groot. Willen zitten, staan, rollen, brabbelen, voor wij het weten kruipen / lopen ze alweer rond.

Gister en eergister late diensten gedraaid. In één woord weer heerlijk. Heb echt lekker gewerkt, maar wel raar om de bevallingen nu weer naast het bed mee te maken ;)

Vanaf zondag lekker kermis vieren.

Kwebbel

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik kom me ook ffies melden.
    ben druk aan de kuis.
    vanmiddag ff met 2 mama's op kofie geleut dus er kwam weinig van :)

heb ondertussen de was weg (5 machines! :confused:)
    de eethoek, de computerhoek en de slaapkamer voor een deel.
    ga nu eerst tygho's bed verschonen en dan de zithoek doen, daarna de keuken en de badkamer en daarna de slaapkamer en dan over 2 uurtjes ongeveer op de bank met een tompouce effe een kopje thee drinken en daarna naar bed hahaha.

ga morgen met 2 vriendinnen(medemama's) naar arnhem :D

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    H25 ik ga ook de trip trap kopen, vind het echt een ideale stoel en ze kunnen er heel lang in.

Nou meiden ik ga ook lekker bij Ray op de bank liggen, ben moe. Maar nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we met vakantie, echt heel veel zin in. Lekker met zijn drietjes lekker uitrusten, allemaal leuke dingen doen.

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    leuke fotos h25 :) lief meisje zeg :)

cynthia... ben vandaag nog in arnhem geweest errrug leuk :p
    veel plezier morgen dan he :)

isra: ooh lekker 3 dagen vankantie heb je al gepakt

wat is t rustig hier zeg pfff... ik ben vrij moe ga dnek ik zo oko maar nar bed

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie foto's van alle minimeetingen gezien.
    En mooie foto's van H25, schattig!

Hier vanavond even bij de buurvrouw wezen koffiedrinken na het voeden, Jasmijn was nog wakker dus die kon lekker even mee. Boniman was daar de heg aan t snoeien dus ben ff gaan kijken of tie wel hard aan het werk was, haha!
    Daarna nog wat klusjes gedaan: kolfspullen en flesjes uitkoken, kleren merken voor morgen. En heb twee muismatjes waar je foto's in kunt schuiven; heb dus even een collage gemaakt en uitgeprint. Kunnen Boniman en ik morgen meenemen naar het werk.
    Nu ligt Jasmijn lekker te slapen en Boniman is aan het bankhangen.. ga zijn voorbeeld zo maar volgen.
    Iedereen fijne avond!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nog snel even een berichtje voor Nathalie:

Hoop dat je de dag vandaag bent doorgekomen. Het zal ongetwijfeld zwaar zijn geweest. Maar weet dat je altijd hier terecht kunt met je verhalen.
    Ik denk veel aan je. Wens je heel veel sterkte in de komende tijd!

17. Hoi dames, ben ik ook nog ff...
    Heb om 9u Luna weer de laatste fles gegeven, dus ben benieuwd...
    Morgen moet ik hele dag werken en zaterdag ook...
    Dus jullie zullen me niet veel zien denk ik....

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nathalie...vandaag een dag van afscheid. Afscheid met een dubbele betekenis.
    Afscheid van hem niet meer kunnen knuffelen, vasthouden, mooie en minder mooie momenten met elkaar delen.
    Maar Angélo blijft voortleven in jullie prachtige 5 kinderen. Herinneringen die gepaard gaan met een lach en een traan.

Lieve Nathalie...samen met 5 kanjers van kinderen, familie, vrienden zul je niet alleen staan. Blijf de moed en kracht behouden om deze moeilijke tijd te doorstaan.

Ik denk aan je.

Liefs Kwebbel

19. truste dames, ga mn bedje opzoeken!

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kwebbel: Daar waar ik de woorden maar niet kan vinden typ jij ze als een helder geheel. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.

Lieve Nathalie, mijn gedachten zijn nog steeds bij je. Hopelijk heb je op een vertrouwde manier afscheid kunnen nemen. Ik denk aan je... Sterkte,

Liefs,

Nicky

Deel Deze Pagina