Nou ik ben ervandoor. Zo eerst Wayne voeden. Dan zelf eten, en daarna nog ff tutten. En dan vanavond weer genieten van de jeetjes.. Tot morgen!
Zie ook geen samenvatting, denk niet dat Esjuh door had dat ze hem had geopend. En sorry heb nu ook even geen tijd om hem te maken, dus mocht iemand zich geroepen voelen?! Vanmiddag vriendin op bezoek gehad erg gezellig en vanavond stappen met mijn collega's. Helemaal zin in. Mooie spam weer gezien. Even kort ego berichtje maar zit met mijn kleine mannetje opschoot dus typen gaat nu niet zo heel gemakkelijk. Fijne avond allemaal.
Samenvatting pagina 1700 t/m 1712 Sab heeft d'r 6500ste berichtje geplaatst ! Cristel beloofd weer elke dag langs te komen . Booky heeft de vorige samenvatting gemaakt, prachtig hoor ! Kellox ontdekt dat Cristel in de buurt woont tegenwoordig, dus die moeten maar eens gaan meeten. Marleen is een avondje op stap geweest, heeft het leuk gehad! Luna van Simone heeft donderdag netjes doorgeslapen en is niet om 4 uur al wakker geworden dankzij het aangepaste schema. Donderdagmiddag kreeg Luna een echo van d'r heupjes, alles zag er gelukkig goed uit ! Cristel tipt Bri om voor in het vliegtuig een bedje voor Deane te regelen, heeft ze ook meteen extra beenruimte. Boni heeft een leuk feestje gehad met Boniman's collega's. Boni heeft d'r kinderstoel in elkaar gezet. Mats van Booky slaapt helaas nog steeds niet door 's nachts . Donderdag had Tygho netjes doorgeslapen maar vrijdag was het helaas weer veel te vroeg. Hij wil geen papfles meer . Mielenl had als tip dat zij de pap apart doet, dus een gedeelte van de melk in de fles, de rest door de pap en dan een beetje fruit erdoor. Esjuh heeft Dani zijn site bijgewerkt, allemaal ff kijken en een berichtje achter laten dus! Marleen is door een bij of hommel gestoken! Ah arme Marleen ! Haar moeder heeft het gif er uit gezogen. Chelleke is een ramptoerist , ze wilde altijd bij de brandweer maar dat kan helaas niet door de reuma maar gaat er wel regelmatig naar toe om te fotograferen. Maar ze gaat niet naar ongelukken dat gaat te ver. Jessy77 komt ons vergezellen! Ze spamt haar mooie Jaslynn ook meteen! Gister hebben Cristel en Booky gemeet en Marleen en Isra! Was allemaal erg gezellig . Zijn allemaal verliefd geworden ook op de kleine mannetjes van de ander . Alyshia van H25 is gisterochtend wezen wennen op het KDV, is erg goed gegaan gelukkig! Ze is ook voor het eerst in de buggy geweest en vond dat geweldig! En ze zit ook in de kinderstoel, vind ze helemaal leuk. Is ook spam van! Kwebbel is weer druk aan het werk maar vind het wel raar om weer aan de andere kant van het bed te staan bij de bevallingen. Isra gaat bijna met vakantie! Missco is vandaag naar Arnhem! Tygho lijkt bruine ogen te krijgen terwijl zij en Harmen blauwe ogen hebben maar de oma's wel bruin. De nachten van H25 gaan goed, het slapen in de slaapzak is een succes. Mielenl had over het hoofd gezien dat Femmigje weer zwanger is. De zwager en het schoonzusje van Ingrid hebben ja gezegd om voogd te worden. Ze heeft wat notarissen gebeld en een paar zeiden dat het genoeg was om iets op papier te zetten, allemaal te tekenen en bij beide partijen plus nog een derde partijen te leggen. Ze heeft ook weer gebabyzwemd, zit in dezelfde groep met een vrouw van zwangerschapsgym. Daarna zijn ze nog naar Groningen geweest en bij haar ouders chinees gegeten. Toen naar dikke banden race gekeken maar dat beviel Wayne niet, die wilde naar huis. Vanavond gaat ze weer naar de 3j's. De sollicitatie van Ingman is verschoven naar vanmiddag. Kwebbel en kwebbelman zijn morgen 6 jaar getrouwd, ze moet werken. Geeft 29 november wel een feestje, ook voor d'r verjaardag (28 november). Femmigje heeft 19 september de termijnecho! Ze is 's ochtend wel misselijk en is wat moe. LaDi (ikke ) is 1,3 kilo afgevallen. Ingrid is morgen ook 6 jaar getrouwd, zij gaan uiteten. Isra gaat vanavond weer de ontspoorde moeder uithangen, stappen met collega's. Verder is natuurlijk iedereen nog erg met Nathalie en d'r gezinnetje bezig. Kwebbel heeft hier hele mooie woorden voor: Nathalie...vandaag een dag van afscheid. Afscheid met een dubbele betekenis. Afscheid van hem niet meer kunnen knuffelen, vasthouden, mooie en minder mooie momenten met elkaar delen. Maar Angélo blijft voortleven in jullie prachtige 5 kinderen. Herinneringen die gepaard gaan met een lach en een traan. Lieve Nathalie...samen met 5 kanjers van kinderen, familie, vrienden zul je niet alleen staan. Blijf de moed en kracht behouden om deze moeilijke tijd te doorstaan. Ik denk aan je. Spam: Damian pag 1703 Daimy pag 1704 Jaslynn pag 1705 Mats en Yorgos en Cailynn pag 1706 Roel en Ryan pag 1707 Alyshia in kinderstoel en buggy pag 1708 Tygho linkjes naar filmpjes en foto's pag 1710 Wayne pag 1711
had het idd niet door zat op me werk ook nog eens. Bedankt ladi.. volgende keer zal ik hem voor jou doen hoor
Sab Gefeliciteerd met je 6500ste Cristel welkom back! Marleen Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Lekker een avondje op stap. Simone fijn dat alles goed was. Wilde het nog vragen(had er overheen gelezen) En wat een lekkere nacht he Boni Hoe was je feestje? Booky vervelend dat mats nog niet doorslaapt. Heeft hij dit wel gedaan? Wil tygho ook niet meer doorslapen :S Ik hoop missc dat hij weer snel in een ritme komt. Marleen AU! Doet het nog pijn? die steek he Chelleke Je zal vast wel mooie foto's hebben van de brandweer. Vind het echt een heel indrukkend beroep/vrijwillergersbaan. Jessy77 Welkom en mooie foto's. wat een haar ook! Leuke meeting spam weer! vind dat altijd leuk om te zien zeg kijk en vergelijk (bedoel er mee dat je dan pas goed het verschil ziet in grote en zo) H25 Ging het wennen gister goed? Leuke spam ook van de kleine meid. Kwebbel Fijn dat het werk zo bevalt. Het zal zeker raar zijn om nu weer naast het bed te staan. Vond ook na mijn bevalling een bevalling op tv veel indrukwekender. Nu heb je pas echt door wat de ander die in dat bed ligt mee maakt. vroeger maakte je er nog wel eens een lolletje van Isra Lekker bijna vakantie! ik ook nog 1 weekje werken. Geniet er van meid Missco ogen kunnen veranderen tot ze 1 zijn heb ik wel eens gehoord. Hoe was het droogshoppen Ingrid fijn dat je zwager en schoonzusje ja hebben gezegt Lijkt me erg leuk om dit nu te hebben vast gelegd. Kwebbel en kwebbelman alvast GEFELICITEERD (ik weet niet of ik er wel ben morgen) Femmigje spannend weer zo je eerste echo LaDi Je bent goed bezig met afvallen he vind het heel knap hoor van jou en simone (en isra ook toch ) Ingrid ook alvast VAN HARTE! Isra veel plezier vanaaf! zo nu heb ik wel alles gelijk gehad volgens mij .. heb een hoofd als een vergiet.. zit er zo doorheen maar goed das weer een ander verhaal. Ik ga me klaar maken .. heb ed eindelijk zo ver dat we weg gaan.. even naar scheveningen vuurwerk kijken
Ik ben er ook weer even. Vandaag gewerkt. Ik vond het een ontzettend troep op de groep dus ik heb voornamelijk schoongemaakt en opgeruimd. Dat was even minder.. Maar het zag er wel weer netjes uit. Ik zie gebroken nachten bij Cynthia en Booky... Balen meiden! Zijn jullie soms niet erg moe? Lijkt me echt pittig hoor!
Zo ben ik weer even... Ja Marleen gisteren hakte het er bij mij even in aan het einde van de middag . Gisteren maar vroeg gaan slapen, toen was het redelijk te doen. Mats ging vanochtend om 10.45 uur slapen en ik ben toen om 11.15 'even' gaan liggen. Om 14.45 uur werden we allebei weer wakker ..... We zullen zien vanavond.... Ik ga er nog steeds vanuit dat het een sprongetje is... Dus het komt vanzelf wel weer goed . Hij heeft namelijk al wel een tijdje gewoon doorgeslapen..., Hmm das wat minder voornamelijk schoonmaken en opruimen. Ben je nu niet helemaal brak?
@Booky: Ja ik ben behoorlijk brak ja.. Had eerst ook bekkeninstabiliteit en dat is nog niet helemaal over, dus dat voelde ik ook meteen. Was wel een dure kracht vandaag haha! Ik als HBO-er aan de schoonmaak. Niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk.. Maar het was echt zo'n zooi dat ik het niet aan kon zien. Lagen stof overal en door de troep was het ook helemaal niet gezellig meer. Is voor de clienten ook niet leuk natuurlijk.
@ Marleen, kijk er maar wel mee uit hoor! Straks blijf je rondsjouwen met bekkenklachten! Haha ja das idd een erg dure kracht zo! Hoe kan het dan dat het zo stoffig was? Is er een tijd niks gedaan ofzo? Jij werkt me gehandicapte mensen of niet?
Mmm, had ik dat nog niet verteld? Ben er ook niet zoveel geweest de laatste dagen. Maar het was erg gezellig! Boniman's collega's vonden het ook leuk hoorde ik van hem. En we hebben mooie kado's gekregen: een krentenwegge (jummie) en een hele mooie poppenwagen van hout van Janod: Gelukkig gingen ze ook nog redelijk op tijd weg, en Boniman was zo lief om alles op te ruimen terwijl ik alvast naar bed kon. De volgende dag hoefde ik alleen maar te stofzuigen, dweilen en de vaatwasser uit te pakken..
Ja, ik werk met mensen met een verstandelijke en meervoudige beperking. (zoals dat tegenwoordig heet). De schoonmaakster dweilt alleen de vloeren en verder niet. Dus dat is wel heel weinig. Verder lagen er overal mappen, rommel in de vensterbanken, schoonmaakmiddelen op kasten en zo. En dat vond ik niet netjes. Dus daarom maar even opgeruimd en schoongemaakt.
Maakt ook heleamaal niet uit hoor, zo ook opgelost toch? En ik snap idd wel als je op het werk bent en zo af en toe (stiekem) langs komt dat het ook niet mee valt om een samenvatting te maken want dat heb ik namelijk ook als ik op mijn werk zit. Ook zo lullig voor je collega's he, ja ik ben een samenvatting maken op het zwangerschapsforum
Esjuh ik heb dat idd ook als ik nu bevallingen op tv zie. Ik kan er ook in ene keer heel emotioneel van worden als ik zo'n baby geboren zie worden, af en toe laat ik de traantjes dan ook gewoon maar gaan. Je weet ook precies wat voor pijn die vrouwen nu hebben, ik heb alleen de bevalling zelf niet mee gemaakt dus die vergelijk heb ik dan weer net niet. Op zo'n moment heb ik ook altijd wel dat ik er van baal dat ik het ook helemaal niet mee gemaakt heb omdat ik natuurlijk een algehele narcose gehad heb. Marleen idd over een dure kracht gesproken zeg. Maar zou me eigen er ook echt een kapot kunnen ergeren van die rommel. Ik had ook toen ik net terug kwam mijn hele bureau onder handen had genomen, overal lagen folders, boekjes etc kan ik niet tegen ik hou van een opgeruimd bureau. Ladi toppie samenvatting!
heej, ben ik ook ff.. vandaag gewerkt en daarna nog boodschappen gedaan en wat opgeruimd hier... en nu zometeen naar bed! Morgen mag ik om 4u stoppen, want we hebben een kraamfeestje bij corné zn neef. Eigelijk moest ik tot 18u en het feestje duurt maar tot 18u. Maar nu kunnen we er toch nog een uurtje heen...
hoi lieve lieve meiden Allereerst wil ik jullie bedanken voor de geweldige mooie bos bloemen die ik van jullie allemaal heb gekregen, dat heeft me echt ontroert en geraakt ik vind dat zoo lief van jullie dank je heb er geen woorden voor ze staan in een mooie vaas op de tafel en ben er echt superblij mee Vandaag was het dan zover het écht afscheid de laatste groet, de dienst was prachtig we hebben gezongen no one van Alicia key's en alisjha heeft inderdaad het gedichtje voorgelezen wat ik in de lounge heb gekregen, na de dienst nam een neef van Angélo de kinderen mee en toen gebeurde er iets wat ik niet verwacht had en ik ook heel raar vond maar toch ook goed voelde, Angélo ging naar beneden en me schoonmoeder, schoonvader, schoonzusjes, zwager en ik ook wij hebben Angélo zelf in de oven gedaan en de oven aangezet, ook heb ik in de oven gekeken toen hij er al in lag heel raar want je ziet dus niets alleen vuur, nooit had ik dit verwacht maar het voelde goed om te doen het heeft me rust gegeven we waren er van begin tot het bittere einde bij ANGÉLO SCHAT JE HEBT NU JE RUST ANDERHALF JAAR HEB JE GESTREDEN, TOEN IK PLOTSELING ZWANGER WAS VAN NAGÉAMO VOCHT JE OM HEM GEBOREN TE ZIEN WORDEN EN DAT GEVECHT WON JE, EN OOK DAARNA VOCHT JE OM JE KINDEREN GROOT TE ZIEN WORDEN, MAAR JOU LICHAAM WAS OP JE HEBT GESTREDEN TOT HET BITTERE EIND ZOALS JE ALTIJD ZEI, JE HEBT JE RUST NU MEER DAN VERDIENT WE HOUDEN VAN JE EN ZULLEN JE NOOIT VERGETEN, OOK DE KINDEREN ZAL IK NIET TOELATEN DAT ZE JOU VERGETEN OF JOU BEELD VERVAAGD JIJ LEEFT VOORT IN HUN, ZIJ ZIJN EEN DEEL VAN JOU IK HOU VAN JE VOOR NU EN IN ALLE EEUWIGHEID lieverds bedankt voor jullie steun en lieve woorden Kwebbel bedankt voor je prachtige woorden die zo waar zijn Angélo leeft voort in de kinderen veel liefs nathalie en bedankt van ons allemaal Kimberley, Alisjha, Angélina, Destiney en Nagéamo