April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nathalie, hoe gaat het vandaag? Hoop dat je je draai een beetje kunt vinden. Je schreef ergens dat je het zo raar vond dat de wereld zomaar doorging, had dat ook heel erg na het overlijden van mijn vader. We moesten even boodschappen doen bij de super toen en daar waren twee automobilisten aan het bekvechten omdat de ene niet snel genoeg opschoot ... op dat moment dacht ik echt: waar maken ze zich in hemelsnaam druk over..
    Maar goed, wens je veel sterkte nog steeds. Vind het wel fijn dat je hem het afscheid hebt kunnen geven wat voor jou en jullie goed voelt!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie foto's Vermanen!
    Wat betreft je vraag: het zou een eisprong kunnen zijn idd. Had de eerste keer ook last van ongipijnen en afscheiding. En idd, 2 weken later ongi.
    Precies 2 weken na mn ongi had ik opeens hele erge darmkrampen, maar dan ook maar 5 minuten last van (eisprong?) en een week later al was ik weer ongi (afgelopen woensdag). Eerste cyclus was dus maar 21 dagen, terwijl ik er vroeger de klok haast op gelijk kon zetten dat het 28 dagen was...Oké, af en toe een keertje 29 maar dan hield het ook echt op...

Kwebbel en Ingrid gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jasmijn vind het niet meer leuk op het speelkleed, het is etenstijd! Tot later..

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nog ff wat spam:

Eerste keer in de kinderstoel!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Op mijn speelkleed

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zijn er eigenlijk nog meer mensen die nog niet ongesteld zijn na de bevalling? Ik nog niet. Ben toch alweer een tijdje gestopt met BV dus ik had het nu toch wel verwacht zo'n beetje...

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lieve Nathalie, ontroerd door je verhaal. Dikke knuffel en heel veel sterkte.

Kwebbel en Ingrid gefeliciteerd met jullie 6 jaar getrouwd zijn.

Vermanen fijn om te horen dat je vakantie zou leuk was.

Verder ben ik helemaal naar de kl*te. Stappen was erg gezellig, maar weer veel te veel gedronken en veel te laat op mijn bedje. Vanavond vroeg mijn bedje in en morgen lekker op vakantie. JOEHOE!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zal al lieve jasmijn spam bovenaan de pagina,
    ik heb ook nog een lieve spam

ga nu even bijlezen!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    witte vloed, heb ik regelmatig helaas :( (compleet met jeuk,schrale huid, branderig gevoel bij het plassen)
    moet je ff voor naar de huisarts, die onderzoekt het dan ff en dan krijg je capsules voor, die moet je 3 nachten achter elkaar inbrengen en dan gaat het over. (gyno-daktarin heet het spul :))

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ben even eten , lees zo verder!

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik ben denk ik 1 maand NIET ongesteld geweest van de 4,5 maand na de bevalling. Ik geef nog steeds volledige borstvoeding. Ben blij dat ik er nu al een week weer vanaf ben :)

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
    Alvast fijne vakantie toegewenst.

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Vermanen, Boni en Sab wat een leuke spam weer.

Nou ik ben nu alweer bijgelezen. Wat is het toch rustig.

Alyshia is toch echt een beetje ziekjes. Ze heeft heel veel geslapen en is verder wel vrolijk. Toch heeft ze 39.8 graden koorts en zit na het slapen echt haar hele wang en neus onder het snot :(
    Ik vind het er zo sneu uitzien. Nadat ik haar dan weer helemaal schoon heb gepoetst is ze weer harstikke vrolijk maar ze blijft wel moeite hebben met lucht krijgen.
    Hopelijk is het snel weer voorbij want voor zo'n klein meisje is het wel heel zielig hoor.

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

als jullie het niet erg vinden ga ik weer proberen gezellig mee te doen, heb natuurlijk nog wel verdriet maar er is meer als dat, moet ook proberen het dagelijkse leven op te pakken hoe moeilijk ook

@chelleke heb je al venkelthee geprobeerd

@boni ja dat soort dingen vraag ik me ook af waar hebben ze het over, vandaag ging het wel zo nu en dan wel even weer verdrietig geweest denk dat dat wel nog even zo zal blijven maar ook de mooie dingen zie ik weer gelukkig, prachtige foto's van jasmijn met haar mooie glimlach

@kwebbel en ingrid gefeliciteerd 6 jaar getrouwd dat gaat de goede kant op

@isra fijne vakantie toegewenst lekker van genieten en veel foto's maken

@sabje hahaha daimy begint nu al te flirten hahaha dat word wat straks

@H25 heb je alyshia al ingesmeert met luuf voor baby's dat helpt haar in elk geval een beetje met de ademhaling knuffel maar lekker met haar hoor het ziet er altijd zo zielig uit ook een knuffie van mij

vandaag even lekker niets gedaan de boel de boel gelaten, heb wel even me kasten ingeruimt heb eindelijk me dressoir gekregen dus gelijk ingeruimt, Nagéamo is sinds maandag wat huileriger en dat is ook logisch dus neem hem veel bij me merk dat hij écht alleen bij mij wilt zijn

knuffel nathalie

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    GEFELICITEERD ;)

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom terug en fijn dat alles goed gaat ;)

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565