April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    die geluks snikken ken ik ook...
    als ik mijn 2 kerels samen zie, lekker spelen en dollen... kan ik wel huilen van geluk!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gefeliciteerd!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@astrid jaa lekker knuffelen met me manneke hij geeft nu ook kusjes terug zit je wel helemaal onder het kwijl maar goed dat moet je dan maar voor lief nemen, de meiden zijn overigens ook veel knuffeliger hoor als normaal soms komen ze gewoon op me af en krijg ik een kusje

@simone bedankt jaa die knuffelmomenten heb ik ook écht nodig ik merk dat ik de kinderen vaker bij me neem gewoon zomaar, sterkte met je vader kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent geef hem ook maar lekkere knuffels

@astrid wat heb je benthe op de eerste foto gegeven hahaha

@vermanen uhm volgens mij heb ik iets gemist er zijn er een aantal zwanger wie eigenlijk allemaal al spannend hoor

@bri kan me voorstellen dat je op zulke momenten nog dankbaarder bent voor je eigen geluk, als jij vind dat je een kaartje moet sturen moet je dat doen, denk juist dat het heel goed voor hun zal zijn wetende dat ook jij hun dit kindje had gegunt we hebben tenslotte allemaal een verleden sterkte meid

@nikita dank je lieverd, nogmaals ik probeer er zo goed en zo kwaad mogelijk mee om te gaan en écht meerdere keren per dag lopen de tranen over me wangen mis hem vreselijk en ook de kinderen, maar ik mag niet egoistisch zijn hij heeft zolang gevochten, zoveel pijn gehad, zoveel medicijnen, elke dag vechten om wakker te worden, op te staan en verder niets kunnen, ik moet blij zijn voor hem dat hij nu vrij is gelukkig en gezond is maar mis hem zo

@chelleke gefeliciteerd met je manneke lekker genieten

hier vandaag nog even een niets dagje alleen schoonmaken maar dat hoort er natuurlijk bij, morgen gaan de kinderen weer naar school het zal ze goed doen gewoon hun dagelijkse routine te bewandelen

groetjes nathalie

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nathalie, volgens mij is alleen femmigje zwanger!
    dr zijn dr wel een boel aan het kriebelen maar tot nu toe 1tje zwanger.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik bereid julle vast voor... ga zodalijk spammen, en dan als er eindelijk weer mensen hier komen kunnen julle lekker kijken naar mijn mooie kereltje :D :)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mmmm bruine bonen!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mmmm worteltjes zijn ook errug lekker!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    spetteren in mijn zwembadje

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    chillen in een opblaasbadje

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

het ultieme relaxen... een boekje lezen in bad

PS!

Tygho's babysite is geupdate! (hint)

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ik kwam ff gauw kijken en ik zie meteen een super gave spam :D..

Wat eeen heerlijik mannertje is Tygho toch! :)

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Lekker badderen met dit warme weer...

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zoo ik ga er weer vandoor. Lekker bbq-en bij m'n ouders :D.

Morgen weer werken :cry:, heb er nog niet heel veel zin in, maar komt vast helemaal goed :D

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mooie spam meiden!

Nou weet ik wat ik zo mooi vind aan Tygho: Zijn wenkbrauwen! Het staat hem zo wijs!

Leuke foto's van Mats ook weer! Hij is dan wel de zwaarste van alle aprilbabies maar dat zie je er na deze badderfoto's en in vergelijking met Tygho niet aan af! Merk je ook dat hij minder hard aan het groeien is, of groeit hij nog net zo hard?

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pfff, het is rustig hier.

Heb erg mooie spam gezien. Leuk hoor in bad met dit weer.

Ik heb Alyshia het meest binnen gehouden vandaag. De verkoudheid lijkt al een eind opgeknapt. Ze zit niet meer helemaal onder het snot en de temperatuur is afgezakt van 39.8 naar 37.3 dus dat is harstikke mooi. Wel kijkt ze nog erg waterig uit haar ogen. Hopen dat het alleen nog maar meer opknapt want morgen moet ik weer voor het eerst gaan werken en dan komt mijn moeder hier oppassen. Voor mezelf wel een fijn idee als ze wel fit is.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie spam hier!
    Hier is de visite weer weg. Net lekker gegeten en Jasmijn zat in de kinderstoel bij ons aan tafel, zo grappig. Dan lijkt ze al echt een grote meid!

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel ;)
    Pfff wat een drukte vanmiddag, ze kwamen allemaal tegelijk :confused: (mijn ouders, zijn ouders, mijn vriendin met vriend, mijn boer met vriendin, mijn andere broer, zijn broer en vrouw en zijn zus met man en 4 kinderen)
    Vanaaf komt alleen nog een vriend van Rob.
    Wat we vanmiddag toch hadden, er word aan gebeld, Rob doet open staat daar een kerel met witte jas en een vent in een rolstoel die niet goed bij zijn paasei is voor de deur.
    Hun vragen om Rick H. :-s
    Ja die is hier zegt Rob en haalt hem op. Zegt ie ja hier is je broer we moesten hem bij je afleveren van het verzorgingstehuis en we zijn al bij je aan de deur geweest maar daar was je niet. Na ff zoeken hebben we je gevonden. Nouja Rick dat is mijn broer niet en nooit gezien.
    Wij allemaal hadden al meteen door dat het flauwekul was, ook dat busje van hem was geblindeert, we zijn niet helemaal dom.
    Zo ging dat het een tijdje door van waar zijn die camera's, we kennen hem niet en nee je hoeft hem hier niet achter te laten.
    Komt er een cameraploeg uit de bus gesprongen, heeft Rick gewoon even 10.000 euro gewonnen :confused: (7500 is er dan van over na belasting)
    Dit was van:

Trick & Treatbeschrijving
    Candidcamerashow waarin de winnaars van de weekloterij Dayzers in de maling worden genomen, voordat ze hun geldprijs krijgen overhandigd. Een team van acteurs haalt een grap uit met de deelnemers van de loterij. Eenmaal geconfronteerd met de verborgen camera, ontvangen zij het gewonnen geldbedrag van Daisy en dit leidt tot de meest uiteenlopende reacties.
    tijd19.00 - 19.05
    op veronica

Whahaha is dat was.
    Nouja omdat het niet zo ging als het hoorde, hebben ze alles zonder ons opnieuw gefilmd met alleen Rick.
    Maar grappig zeg...

Ooow visite...

xzies

Leuke spam, spiek dadelijk even op de site

Leuke spam :D

Damian heeft vandaag een half bakje danoontje op (voor baby’s vanaf 4 mnd)
    Hij deed het nu best goed eigenlijk.

19. heej dames,
    zijn vandaag onverwachts maar naar de efteling gereden. Was echt super leuk en helemaal niet zo druk. De meiden vonden het erg leuk, Luna is best een hele poos wakker geweest en heb dr ook lekker n tijd op mn arm gehad(draagzak vergeten) en dat vond ze heerlijk.
    Het was er helemaal niet zo warm gelukkig zo tussen de bomen.
    Ik zal er denk de komende dagen niet veel zijn want ik moet ma-di-woe werken, morgen zelfs tot 20u.
    En wil ook als t ff kan nog langs mn pa 1 dezer dagen.... dus denk dat t mss ff kort berichtje wordt tussendoor maar daar moeten jullie t ff mee doen tot donderdag!

Liefs xx

20. Bri

Bri Niet meer actief

Hi! Dank allemaal voor de lieve woorden. Ik ga toch maar een kaartje sturen om ze te laten weten dat ik meeleef... Als ze 'm niet hoeven kunnen ze die altijd nog weggooien, toch.

Nathalie, lijkt me wel fijn dat je meiden weer naar school gaan vandaag, is er tenminste iets in hun leven wat gewoon doorgaat en voorspelbaar is. Knuffelze!

Briman is weer thuis, was echt leuk om hem op te halen op schiphol. Ik geloof niet dat Deane hem al echt gemist heeft, maar hij vond het wel leuk om z'n papa weer te zien.

chelleke, jammer dat die cheque niet voor jullie was, maar wel leuk om zo 's mee te maken!

Deel Deze Pagina