Denk nu idd dat het de eisprong was. Wel precies weer op vrijdag. Dat was voor de zw ook zo. Nu ben ik denk ik over 2 wk ongi. De eerste keer na de zw.
Zeer pijnlijk! Gelukkig is hij meteen geopereerd. Ik ben ook eens op de seh geweest met een vermoedelijke blindedarmontsteking. Ik ben 6 uur aanwezig geweest. En de ene na de andere besluitloze arts, co of verpleger kwam aan mijn bed. Maar het was gelukkig geen blindedarmontsteking. Beterschap voor je pa!
Ik gebruik normaal ook geen gewone inlegkruisjes maar stoffen. Maar ja als ik op visite ben ik vergeet ze mee te nemen Heb za-avond de capsule dr in gestopt. Het is nu wel minder, maar had vanmorgen weer erge jeuk. Ik kijk het nog ff aan.
Ik hoop het ook. Voorheen altijd keurig 28 dagen. En precies op een vrijdag de ovulatie en de eerste ongi dag. We zullen zien of dat nu ook zo is. Ik heb gewoon een oude badstoffen handdoek in vierkantjes geknipt. Dubbelvouwen en randjes even stikken met naaimachine. Je hebt ook instructies om 'goeie' te naaien met flanel etc. als je googelt op stoffen maandverband kan je het wel vinden denk ik. Dat was ook mijn gedachte ja. Loop je in de stad en ineens en dan ga je niet zomaar ff je onderbroek verschonen Ikke nog niet hoor. Miss bij volgende eisprong? Eigenlijk hoop ik het wel. Wij willen heel graag nog een kindje.
samenvatting 1712-1719 LaDi maakt uiteindelijk de samenvatting die staat op 1712! Sommige dames worden nog steeds erg emotioneel als ze een bevalling zien op tv. -------------------------------------------------------------------------------------------- Bericht van nathalie! hoi lieve lieve meiden Allereerst wil ik jullie bedanken voor de geweldige mooie bos bloemen die ik van jullie allemaal heb gekregen, dat heeft me echt ontroert en geraakt ik vind dat zoo lief van jullie dank je heb er geen woorden voor ze staan in een mooie vaas op de tafel en ben er echt superblij mee Vandaag was het dan zover het écht afscheid de laatste groet, de dienst was prachtig we hebben gezongen no one van Alicia key's en alisjha heeft inderdaad het gedichtje voorgelezen wat ik in de lounge heb gekregen, na de dienst nam een neef van Angélo de kinderen mee en toen gebeurde er iets wat ik niet verwacht had en ik ook heel raar vond maar toch ook goed voelde, Angélo ging naar beneden en me schoonmoeder, schoonvader, schoonzusjes, zwager en ik ook wij hebben Angélo zelf in de oven gedaan en de oven aangezet, ook heb ik in de oven gekeken toen hij er al in lag heel raar want je ziet dus niets alleen vuur, nooit had ik dit verwacht maar het voelde goed om te doen het heeft me rust gegeven we waren er van begin tot het bittere einde bij ANGÉLO SCHAT JE HEBT NU JE RUST ANDERHALF JAAR HEB JE GESTREDEN, TOEN IK PLOTSELING ZWANGER WAS VAN NAGÉAMO VOCHT JE OM HEM GEBOREN TE ZIEN WORDEN EN DAT GEVECHT WON JE, EN OOK DAARNA VOCHT JE OM JE KINDEREN GROOT TE ZIEN WORDEN, MAAR JOU LICHAAM WAS OP JE HEBT GESTREDEN TOT HET BITTERE EIND ZOALS JE ALTIJD ZEI, JE HEBT JE RUST NU MEER DAN VERDIENT WE HOUDEN VAN JE EN ZULLEN JE NOOIT VERGETEN, OOK DE KINDEREN ZAL IK NIET TOELATEN DAT ZE JOU VERGETEN OF JOU BEELD VERVAAGD JIJ LEEFT VOORT IN HUN, ZIJ ZIJN EEN DEEL VAN JOU IK HOU VAN JE VOOR NU EN IN ALLE EEUWIGHEID lieverds bedankt voor jullie steun en lieve woorden Kwebbel bedankt voor je prachtige woorden die zo waar zijn Angélo leeft voort in de kinderen veel liefs nathalie en bedankt van ons allemaal Kimberley, Alisjha, Angélina, Destiney en Nagéamo-------------------------------------------------------------------------------------------- Iedereen krijgt kippenvel en tranen in de ogen van het bericht van nathalie. Kwebbel en Kwebbelman zijn 6 jaar getrouwd. Ingrid en man hebben ook een huwelijksjubileum! Vermanen is weer terug van vakantie. Het weer was niet zo geweldig maar ze hebben wel heeeeerlijk niks gedaan! Hannah heeft haar voetjes ontdekt. Ook zit ze nu in de wandelwagen zit, kan ze mooi rondkijken. Vermanen vraagt of er dames ervaring hebben met witte vloed. Marleen vraagt of er nog meer dames zijn die na de bevalling nog niet ongesteld zijn geweest. Isra bericht: Verder ben ik helemaal naar de kl*te. Stappen was erg gezellig, maar weer veel te veel gedronken en veel te laat op mijn bedje. Vanavond vroeg mijn bedje in en morgen lekker op vakantie. JOEHOE! H25 meldt dat Alyshia toch wel degelijk een beetje ziekjes is. *arm ding* Nathalie wil weer gezellig mee komen doen en reageert op de andere dames. Astrid bericht: Hier nog erg druk. Ik ben vandaag de hele dag in ons nieuwe huis bezig geweest (mannetje heeft opgepast). Maandag weer voor het eerst aan het werk. Heb er nog steeds geen zin in. Simone's vader is naar de dokter gegaan met buikklachten en wordt geopereerd aan een acute blindedarmontsteking. Bri Typt een aangrijpend verhaal over haar familie, te lang voor in de samenvatting. het is te vinden op 1717. Alle dames concluderen dat wij verschrikkelijke mazzel hebben met onze gezonde kindjes. chelleke's manneke is alweer 31 geworden! gefeliciteerd! ze hebben toch wat meegemaakt... Het hele verhaal staat op 1719! Meerdere dames hebben hun kleintjes buiten in het badje gehad. Spam hiervan op 1719 Nikita weet eeeeeiiindelijk wat ze zo leuk vind aan Tygho! zijn wenkbrouwen, staat hem wijs vindt ze. (ik ben het er helemaal mee eens!) H25 heeft Alyshia voornamelijk binnengehouden met het warme weer, dr temperatuur is weer gezakt dus het gaat de goede kant op! Spam: poppenwagen van jasmijn - 1712 Hannah - 1714 Jasmijn - 1715 Daimy - 1715 Benthe en Annika - 1716/1717 Tygho - 1719 Mats - 1719
Zie nu dat ik wel dubbel dingen heb gezegd, maar dan hoeven jullie niet ver terug te lezen voor mijn reactie Hier nog ff rustig zitten. Ga zo weg naar het cb. Ben wel benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is. Ze krijgt nog steeds bv ben alleen sinds zaterdag over op 4 voedingen ipv 5. Zaterdag ging goed. Om kwart over zeven de laatste en toen doorgeslapen tot kwart over zeven smorgens. Gister ging iets minder. Om zes uur savonds was ze overstuur na 1 uurtje slapen. Heb dr maar aangelegd, maar ze was vrij snel weer klaar. Savonds om tien uur nog aangelegd. En na 5 min sliep ze... Maar wel weer doorgeslapen tot 8 uur. Ik denk dat ik haar smorgens en savonds maar aanleg als ze komt en verder om 12 en 16 uur voed. Dan komen die andere 2 ook vanzelf wel goed. Maar ze is nu al meteen een stuk rustiger tijdens het drinken. Eerst was ze heel erg afgeleid en lag ze druk te draaien en zwaaien. Nu kan ze rustig 10 min bij elke borst stilligen en drinken. Toppie! nog ff een spam en dan ga ik mijn spulletjes pakken en Hannah in de wagen leggen.
Leuke foto Gaat helemaal goed komen met die kleine meid van je Pfff vreselijke nacht gehad. Kon gewoon niet slapen. Heb alleen maar liggen draaien. Ben daarom vanmorgen ook niet gaan babyzwemmen had er echt geen puf in Wij gaan dadelijk naar het CB, zijn 3 prikjes alweer. Hoop dat het net zo goed gaat als de eerste 2 keer. Vast wel. Owja ik zou nog een site bekijken die was geupdate, even zoeken
Even de samenvatting gelezen: Nathalie wat ben je toch een bijzonder mens! Kan me voorstellen dat je weer 'gewoon' mee wil schrijven, je weet dat je hier alles kwijt kan he! Kwebbel en Ingrid gefeliciteerd met jullie 6-jarige huwelijk! Vermanen welkom terug! Isra fijn te horen dat je een leuke avond hebt gehad. Fijne vakantie! H25 hoe is het nu met Alyshia? Astrid sterkte vandaag op je werk. Simone beterschap voor je vader! Bri wauw wat een heftig verhaal zeg! Wat hebben we het hier toch allemaal getroffen dan he. Chelleke gefeliciteerd met je manneke. Haha wat een verhaal, ik heb dat programma wel eens gezien, altijd van die slechte grappen . Leuke spam ook weer! Vannacht amper geslapen, sliep om een uur of 5 pas :S. Wat is het hier verder rustig zeg! Oh ik ga morgen naar Madonnaaaaaaaaaaa, zo'n zin in .
Het is rustig hier.. Ik ben gisteren naar een Buitenlandsehondendag in Zaandam geweest. Roel mee in de draagzak. Nu met zn gezicht naar voren toe en hij zat heerlijk. We hebben hem de hele dag niet gehoord.
Ik meld me ook weer eens! Druk weekendje achter de rug, ik ga jullie eerst lastig vallen met een heeeeleboel spam, en dan ga ik de samenvattingen lezen komt tie hoor Cailynn entertaint de rest