Hallo, ben er ook weer ff. Vanochtend gewerkt en daarna nog wat boodschappen gedaan en Jasmijn opgehaald. Net even lekker gegeten (salade van de AH) en nu ff relaxen! Zat net leuk te fröbelen op internet met dit als resultaat: (is via magmypic.com)
Sab, wat kan Daimy toch heerlijk eigenwijs kijken, haha! En Cailynn en Yorgos staan er ook mooi op! Idd, echt een fotomodelletje..
Ff snel een reactie van mij. We zijn weer thuis. We hebben een erg leuke week gehad. De eerste dagen redelijk weer en de laatste 3 dagen behoorlijk warm. Maar we zijn tevreden. M'n batterij is weer ff opgeladen. Was echt nodig, ging niet goed voor m'n vakantie. Hopelijk blijft het goed gaan, anders zal er wat aan gedaan moeten worden. Probeer van de week wel een keer bij te lezen. Ga nu eerst wassen, wassen en wassen En mn foto's ff bekijken,evt op de site zetten. Alles geod met iedereen? Buddy thanks voor je smsje! Nathalie, namens mij heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Zit je niet goed in je vel Corina? En wat bedoel je met "anders zal er wat aan gedaan moeten worden"? Hulp inschakelen bedoel je?
Sab leuke spam weer, ziet er gezellig uit! Boni wat een leuke foto is dat van Jasmijn, wat een lekker bekkie! Corina fijn dat je je weer een beetje op hebt kunnen laden!
Corina welkom terug ! Fijn dat de vakantie geslaagd was hoor, heb je soms gewoon effe nodig! Ik hoop dat je er weer even mee vooruit kunt! Wanneer moet je weer werken, ben je nog even vrij nu? ennuh succes met wassen
Marleen, Idd zat ik niet lekker in mn vel. Heb een rotverleden achter de rug, wat me nog altijd achter volgt. Heb al heel wat gesrpekken achter de rug met psycholoog. Gaat al weer een hele tijd goed. Maar voor de vakantie dus even niet. Hoop dat het een tijdelijke inzinking was. Sab ik ben nu van de week nog vrij. Dus nog ff genieten Dacht de was buiten te kunnen hangen, maar kan ik waarschijnlijk wel vergeten. Ziet ineens mega donker hier.
@Corina: Wat vervelend.. Gelukkig gaat het nu wel weer wat beter na de vakantie. Ik hoop dat het zo blijft en dat het inderdaad maar een tijdelijke inzinking was.. @Sab: Leuke foto's weer!
Even snel bijgelezen: Wat een mooie en lieve babyfoto;s toch weer. @ nathalie: Wat ben jij een sterke vrouw als ik je stukjes zo lees ! Ik wens je veel sterkte en rust voor de komende periode. Vandaag met Andy naar het cb toe. Hij was 7410 gram. En hij is nu bijna 4 maand. Dus dat gaat best rap. En hij is 66 cm bijna. Verder lekker kereltje. Hij is nu leuk dingen aan het gooien in de box. Even een vraagje, Andy mag naar 4 voedingen toe, hoe ging de overgang bij jullie kindjes ? Nog evt. tips ? Want pap en hapjes mocht hij pas vanaf 6 mnd. Fruit vanaf 5 a 5.5 maand. Iedereen nog een fijne dag ! Liefs, Kili