nu even een update van mezelf.. Zat er vrijdag weer eens doorheen maar na zaterdag een goed gesprek te hebben gehad is het weer heel veel minder.. was goed om even me hartje te luchten. Lekker druk weekend gehad maar wel heel gezellig. Vandaag naar de dokter geweest hb was weer goed dus hoef geen ijzertableten meer.. Dani naar het cb.. weegt nu 7565 en is 64 lang goed man! De prikjes waren een ramp! krijsen bij de 2e krijsen.. owhh wat zielig.. Hij ging gewoon kolkhalzen en stoppen met ademhalen en spugde zo slijm uit.. vond het heel zielig om te zien zeg gelukkig gaat het nu beter en ligt hij lekker te slapen na zijn badje.. Ik ga er ook weer vantussen! Doei meiden truste
Corina...fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En denk aan jezelf meid , een ander doet het vaak niet voor je. Esjuh...eva moet woensdag weer beginnen met school. Vanwege de kermis zit de school twee dagen langer dicht Kwebbel
Haha hier ben ik, moest ff iemand bezig houden tot papa de fles klaar had . En nu ga ik lekker in bad!
vind niemand dani goed gegroeit? ik wel ben trots op hem hoor .. en vind het nog steeds zielig. .had hem nog nooit zo gehoord
Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ach jeetje das wel heel erg zielig, voor Dani. Geef hem een dikke knuffel van ons! Wat issie SUPER gegroeid zeg!