April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    zal ik doen! knuffel terug alvast ;)

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kom snel ff spieken!

Wow Sab gefeliciteerd joh!
    Wat snel al, gelijk in de eerste ronde of niet?

Probeer in de loop van de week wel bij te lezen.
    Heb nu nog één was er in zitten en er ligt er nog één te wachten.
    Heb er nog twee buiten kunnen hangen, die waren in no time droog.

Tot morgen

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nee idd. nu je het zegt marleen... pas met 11 maanden toch of zo :D ..

nu ga ik echt.. truste!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    truste Esjuh.....

5. heej Sab wat gaaf!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ronde 1 :D had het ook totaal niet verwacht hoor,
    is echt een kadootje! :whistle:

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, met 11 maanden weer prikjes dus dat duurt nog wel even!

8. Heej Esjuh,

bedankt nogmaals voor je sms..heel lief!
    Je mannetje is idd goed gegroeid zeg!
    En die rotprikjes....vervelend he.
    Hoop dat hij er niet te veel last van zal hebben!
    Geef hem maar n dikke knuffel van Luna!

9. ben er weer gelijk vandoor...
    ben gebroken dus ga lekker douchen en naar bed.
    truste en tot snel!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ja , vergeten te vragen of jullie me alsjeblieft NIET op hyves willen feliciteren ;) want we houden het natuurlijk nog even stil voor 'bekenden'

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had gisteren al even op je Hyves gekeken of er iets op stond, maar toen bedacht ik me dat er daar waarschijnlijk nog niks stond omdat het nog pril is.

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Esjuh ah wat zielig van Dani! Heeft hij er verder nog last van gehad?

Kwebbel gefeliciteerd met je 6000!

Sab ja begrijpelijk dat je het nog niet met iedereen wil delen :D.

Ooooh ik ben zooooo moe. Gister dus maar 3 uurtjes geslapen, vannacht wel wat langer, maar heb het nog niet ingehaald. En vanavond naar Madonna, onwijs zin in maar kan dus helaas niet vanavond lekker vroeg mijn bedje in. Morgenavond dan maar vriendlief is dan 's avonds ook niet thuis dus ga ik wel gelijk met Ben naar bed.

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Sab logies dat je het nog niet wil verklapen nu.

Marleen wat wel jammer is is dat ze het dan doorgaan hebben :(

Simone ik heb hem een knuffie gegeven hoor! Hij is nu wat huilerig en warm maar had Dani zijn temp gemeten en dat was 37.9. Heb hem met tegezin naar kdv gebracht. Had liever me ventje bij me gehad :( Logies dat je gister kapot was! je heb volgens mij een zware week nu :(

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ladi heeeel veel plezier vanaaf! een vriendin gaat ook echt leuk.. Wel minder dat je zo moe bent.. groot gelijk dat je gelijk met Ben meegaat morgen ;)

15. Goedemorgen

Even een korte mededeling van mijn kant..

Zoals jullie mss hebben gemerkt ben ik de afgelopen dage niet online geweest..

Dit komt omdat ik ziek ben. ik heb een onsteking aan mijn voet, en daarbij behoorlijke koorts, ik kom niet onder de 39 graden uit.

Heb een antibiotca kuur, en moet rust houden. Donderdag weer naar de arts, om te kijken of de antibiotica aanslaat.

Simpelweg, ik voel me te ziek om uitgebreid te computeren.. En dat zegt voor mij heel wat..

Ik hoop dat ik het weekend weer beter ben, anders zie ik mijn weekendje Volendam weer in het water vallen..

Nou ja.. Ik kom wel weer als ik opgeknapt ben..

Groetjes

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Zo, we zijn net terug van vakantie, heerlijk! Quinty was helemaal door het dolle heen daar de eerste dag. Ze lag te schaterlachen, wilde telkens gaan staan en deed ook serieus kruippogingen, etc. etc. We zijn in Duitsland geweest en hebben het erg naar ons zin gehad! Ik heb hier nog niks terug gelezen, behalve de laatste 2 pagina's... Helaas las ik bij terugkomst wel op hyves over Nathalie. Jee, wat erg! Misschien heb ik het gemist, maar ik wist echt niet dat haar vriend zo ziek was... Ik voel me zo stom om de reatie die ik gaf toen ze hier bekend maakte dat ze niet zouden gaan trouwen...

@ Nathalie: ik wens je heel veel sterkte toe. Ik weet wat het is om een geliefde zijn laatste adem te zien uitblazen door deze kloteziekte. Het is een beeld wat voor altijd op je netvlies zal blijven staan. Ik hoop dat jij, maar vooral ook je kinderen, het allemaal kunnen verwerken in de komende tijd en ik hoop dat alle mooie herinneringen aan hem zullen blijven voortbestaan in jullie gedachten!

"Hapiness always looks small while you hold it in your hands, but let it go, and you learn at once how big and precious it is!"

@ Sab: gefeliciteerd! Wat leuk! Wordt het een meikindje?!

@ LaDi: veel plezier bij Madonna! Mijn broer gaat ook, ook nog naar Berci en Wembley, samen met zijn vriendin. Hij is al jaaaaaren helemaal Madonna idolaat. Ik ben ook 2x in Parijs geweest met hem en vorige keer in de Arena. Ik stond helemaal vooraan toen, was ook wel beter, want met uitzondering van vooraan was het geluid in de Arena toen echt bar en barslecht.... !

@ Corina: hier ook wassen, wassen, wassen.... Hebben jullie het wel leuk gehad ook?!

Straks naar het CB, 4 mnd + 1 week. Dus weer de vaccinaties... Vorige keer was echt een ramp. Ga maar meteen paracetamol geven denk ik... Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid. Ik denk dat ze 6.5 kilo weegt, dus ruim 1 kilo zwaarder in 1 maand tijd hahaha. Ze krijgt echt een bol toetje, mocht ook wel! Helaas slaapt ze nog steeds niet goed door, maar er zit vooruitgang in. +/- 2x per week en de andere keren wordt ze rond 4.30 a 5 uur wakker!

17. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Ingrid: sterkte!

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ingrid beterschap! Doe maar lekker rustig aan, het forum loopt niet weg :D.

Emmetje welkom terug! Beetje bij kunnen tanken? Wanneer komt de nieuwe vloer ook alweer? Veel succes bij het CB, hopelijk gaat het nu beter! Ik ben de vorige keer in de Arena ook geweest en de keer daarvoor in het Gelredome ook (dat was toen gratis via het werk :D).

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Balen trouwens dat Quinty nog niet doorslaapt! Dat lijkt me echt zo slopend!

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@sab en 4cats wat een leuke foto's maar is daimy nou echt zoveel groter als yorgos dan hahaha lekker in het badje

@ladi veelplezier bij madonaaaaaaaaa

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SABJE ZWANGERRRRRRRRRRRRR UHM GEFELICITEERD WAT LEUK JOH

@oomisscoo nou tygho heeft alles gezegd wat ik wilde zeggen

@esjuh ik doe mijn best er blijven natuurlijk wel momenten maar ik zie ook de mooie dingen gelukkig nog wel, EN WOOOOW WAT IS DANI GEGROEIT ZEG WAT GEEF JE HEM POKON HAHA

@ingrid sterkte meid jeetje een ontsteking aan je voet is ook niet niets hoor rust lekker uit

@emmetje toen hij verteld dat hij rust wilde en de manier waarop ben ik het nog steeds niet mee eens ook toen heb ik dingen gezegd die ik meende op dat moment ziek of niet, dat weet hij ook we hebben wel gepraat daarna natuurlijk ook alles uitgepraat ook gezegd dat we heel veel van elkaar hielden en hij heeft zijn excusse gemaakt dus voel je daar niet schuldig om ik meende wat ik zei toen, dat ik het een rotstreek vond dat het op zo een manier moest, ondanks dat hij ziek was betekend dat nog niet dat je het recht hebt mensen zo te kwetsen en over ze heen te lopen zeker niet als je haar 10 jaar lang samen lief en leed deeld, die mening had ik toen en ook nu nog hij weet dat maar dat neemt niet weg dat ik niet van hem hou of hij niet van mij, denk dat in elke relatie wel ups en downs zijn dat je denkt wat een sukkel ofzo snap je maar dat doet niets af aan je gevoel dank je lieverd ;)

de meiden vonden school gisteren geweldig hebben beide een knuffel gekregen als troost die ze ook mee mogen nemen naar school waneer ze willen erg lief, ze hebben wel een aantal momenten gehad en de kinderen hebben onderling ook met elkaar gesproken

moet zeggen dat het met mij ook wel gaat heb zo mijn momenten vooral savonds erg moeilijk overdag heb ik het zo druk

knuffeldeknuf nathalie

Deel Deze Pagina