April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ja het is zo makkelijk, ik weet het. Ik wil het echt gaan proberen, misschien in 2009.

O witte reus, geen idee hoe het zit met flesvoedingen. Ik geef nu af en toe een fruithap gewoon als tussendoortje omdat ze graag aan tafel wil en dan mee zit te smakken. BV geef je gewoon als ze willen dus geen schema qua voeding.

2. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik heb hem hier gekocht, ze hebben ook een winkel. Echt een supertip, ze zijn de goedkoopste en als je met ideal betaald heb je de camera binnen 24 uur in huis

http://www.cameraexpress.nl/

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    veel mensen laten ze geloof ik wel slapen tot ze vanzelf komen, maar ik maak daimy wel altijd wakker voor de fles omdat ik anders niet aan de 5 voedingen kom. En die heeft ze volgens mij nog wel nodig vandaar.

Dus als je het mij vraagt zou ik gewoon je normale schema aanhouden.

ikwijk er wel eens een half uurtje ofzo vanaf maar hou het altijd redelijk hetzelfde.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Moeilijk hoor witte reus.
    Heb er ook best wat mee gestoeid voor het lekker ging.

Wij gaven het halve potjes tussen 2 flessen in.
    Maar hij was meestal al wakker

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    he thanks voor de antwoorden...

ja is een beetje dubbel ik wil hem graag laten slapen. heeft vandaag spuitjes gehad en hebben gezwommen. maar dadelijk word hij rond 01.00 wakker :S ... hmmz.. hihi ik ga dadelijk wel met iet wat lawaai zijn was op zijn kamer leggen...

he ik las dat er weer iemand in verwachting is... gefeliciteerd! :D ..

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dank je :D

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    half potje? haha nou bij mij ging gelijk alles in de mik en het liefst er nog 1 achteraan maja dat doen we maar niet.
    Vanmiddag nog gelachen met dr, lig ze aan de borst te drinken en ik zit in de tussentijd wat te zappen, komt Brum ( kinderprogamma voor de leken) langs. Dionne gillen: MAMMMM ik wil BRUMMMM zien! Ik zet hem op Brum, houdt Noelle op met drinken, trekt zich omhoog en gaat gezellig mee zitten kijken met hele verhalen. Wat een type zeg.

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    sab, voel je je ook zwanger? Bij Noelle voelde ik me direct zwanger maar bij Dionne helemaal niet.

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    huh jij ook ? niet verkeerd bedoelt? dus dan zijn er 2 april mama's zwanger?

wat gaaf! ik wil nog wel even wachten met zwanger worden maar mis het zo...

wow 4 katten : hihi.. ik kan niet wachten totdat ons mannetje meer digen kan gaan brabbelen ed..

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@sabje wat goed gaat daimy he ben benieuwd hoe nagéamo groeit enzo had vorige week de afspraak maar ja helemaal vergeten natuurlijk nu moet ik volgende week weet ik toch niet meer welke dag dus morgen maar even bellen

@esjuh oo wat zielig ook al verhoging geef dani maar een lekkere knuffel, en die harde plek even een washandje warm maken en die op de plek houden verlicht de pijn en maakt de plek wat soepeler daarna even licht eromheen masseren dus niet op de plek zelf

@booky oo jee vertel spui alles hier maar dan kun je er morgen weer tegenaan heb je een stel irritante pubers hahaha

@esjuh ja ben er heel blij om dat de school er zo goed op inspeelt de meiden worden goed in de gaten gehouden en dat vind ik wel belangrijk

@simone jeetje ik schrik me rot arme luna, als ze zo benauwd is kun je ook met haar in de douche gaan zitten douche aan alleen de hete kraan dan komt er slijm los wat zorgt voor benauwdheid geef haar een extra knuffel en houd haar maar goed in de gaten hoor knuffie

@jontenfemmigje hahahaa hij dacht je vind het kwijl al erg ik geef je iets anders hahaha, en natuurlijk nog gefeliciteerd he

@sabje gelukkig ging de rijles goed vandaag haha ik weet hoe zenuwachtig je kan zijn maar eerlijk waar het is heerlijk een rijbewijs hebben zoo handig

@witte reus hahaha hoe bedoel je je maakt ons nieuwsgierig tuurlijk vragen staat vrij

@4cats oooo brum is superstoer hoor haha

@witte reus ik zou hem wel gewoon laten slapen in princiepe maakt het niet zoveel meer uit je kunt dan een nachtje kijken hoe het gaat en hoe laat hij dan komt, mocht hij lekker doorslapen prima word hij toch wakker geef je hem morgen weer om dezelfde tijden als voorheen

hier even een flinke dip huilen huilen huilen gelukkig kom ik hier dan ff lezen en dan lach ik tussen de tranen door dus das altijd goed

weet eigenlijk even niet meer wat ik vertellen moet en elke keer hetzelfde vertellen gaat ook vervelen natuurlijk

knuffel nathalie :cry:

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    uuuhm ja eigenlijk wel, daarom had ik ook zo vroeg al getest ;) was zoo misselijk net als bij daimy.

ben nu met vlagen misselijk en zon weeig gevoel in mn buik zegmaar.
    en er heeft zich al een hele familie puistjes op mijn kin gevestigd :)

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    enne half potje... ivm dat onze zoon de 1e drie maanden ontzettend last heeft gehad van kramp en echt heel veel heeft gehuild dus ik ben er erg voorzichtig mee..

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey nathalie! :( hele dikke digi knuf meid! ( ook al ken ik je niet zo als de april mama's! )

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nathalie huilen is soms ook gewoon goed voor je he! Het moet er toch uit allemaal, vind je zo sterk ondanks alles!
    Ik bedoel je pakt alles toch maar weer gewoon op ondanks dat het heel zwaar zal zijn.
    Ik moet nog iedere dag aan je denken hoor , hoop echt dat je het kunt verwerken allemaal en een plekje kunt geven. Gelukkig heb je je 5 wonders om voor door te gaan! Nog een extra knuffel voor jou!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    haha wat een meiden heb je toch ook! Daimy vind de tv ook reuze spannend :)

16. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    haha, nee hoor ik ben niet zwanger, er is nog wel 1 zwanger van de april mamma's dus 2 klopt wel. Ik heb al een dochter van 4 en een half, dionne dus.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach meisje toch [​IMG].

Gaat echt niet vervelen hoor. Gewoon vertellen als je het kwijt moet! Kan hier altijd..

18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    hoi nathalie, meid juist fijn toch dat je hier steeds je verhaal kwijt kan. Niemand die het vervelend vind hoor. Heb je ook hulp? Lijkt me zwaar om in deze situatie alles alleen te moeten doen.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dames ik ga nog even de bank op, ben opeens moe!

fijne avond nog allemaal!

20. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    groot gelijk hoor!

Deel Deze Pagina