April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
  2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ik ga er ook vandoor. Kga maar eens beginnen met een foto album van de kleine man...

doei doei

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ben ook bezig met een fotoalbum, die van de bruiloft van gister, ze hadden geen fotograaf dus heb ik foto's gemaakt, fijne avond nog allemaal!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben ik ook weer even.

Allereerst een dikke knuffel voor Nathalie!

Verder weet ik even niet meer wat ik allemaal gelezen heb.

Net weer voor het eerst gesport. Ging redelijk. Wel weer wat last van mn bekken. Maar ik moet zeggen dat het me niet tegen viel. Ook weer gewerkt vandaag. Was ook weer leuk! Roel poept maar zo heel af en toe en vanmorgen had ie gepoept bij mn moeder en vorige week zat ook alles er onder toen ik aan het werk was :D

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    thanks voor het advies... ik heb hem al de fles al slapend gegeven en hij slaapt alweer :D

fijne avond nog!

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ben eigenlijk te moe om hier achter de comp te zitten, maar ik was bang dat ik dan weer 100 blz. moest bijlezen. Gelukkig hebben we de samenvattingen nog. Ga niet veel reageren, maar wil Sab toch feliciteren met je zwangerschap en je eerste rijles. Hoop dat je binnen 9 maanden dat papiertje binnen hebt. ;)

Vandaag introductie gehad van de klassen. Ik ben (samen met een collega) mentor van een 2 havo klas. Wel veel leuke kinderen, maar ook een aantal noodgevallen (veel mee aan de hand). Eentje was net 3 dagen geleden aangemeld op school en we zijn er ook achter waarom. Zijn ouders zijn erg 'zweverig' en hij zelf is ook geen lieverde (effe googelen en dit vind je dan

http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/re ... 575755.ece

Leuk dat wij die dan krijgen....

Benthe was vandaag voor het eerst een hele dag op het kdv. Begon goed, want ze wou niet drinken. Het was gewoon te druk om haar heen. Ook heeft ze nauwelijks geslapen. Toen ik half 6 thuiskwam is ze meteen naar bed gegaan en heb ik haar om half 9 maar wakker gemaakt voor de laatste fles. Hoop dat het morgen wat beter gaat.

Morgen weer de eerste lessen geven. Ben gelukkig om 2 uur weer klaar en dan begint m'n weekend al weer. Ik hoop dan meer puf te hebben om hier weer te reageren.
    Truste, ik ga slapen.

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik weet me dr wel onderuit te werken he ;)

Hier een drukke dag. 2 neefjes en 1 extra oppaskindje. Dus totaal 4 kids. Hannah is niet lekker. Van dr prikjes van gister denk ik? Niet slapen en huilen huilen huilen. Ze woog trouwens 5460 en is 64,5 lang... De lengte stijgt ten top en dr gewicht zakt in een dalletje. Dat terwijl ze gewoon bv krijgt. Volgens cb mag ik daarom wel fruithapje gaan geven. Maar dat doen we lekker niet. Ik wil het risico op allergie zo veel mogelijk beperken. En nu ze niet lekker is leg ik dr gewoon vaker aan. Krijgt ze weer meer binnen. Ik heb tot nu toe niet et idee dat ze een mager kindje is. Wel lekker gezellig.

Hier ook groot nietuws: Heb ik op het cb zitten te vertellen dat ze zich niet omdraait. Heeft ze denk ik gehoord want savonds lag ze ineens te zuchten en kreunen in de box en ja hoor op dr buik! Wel lachuh om dan ineens die grijns van oor tot oor te zien als je dr aankijkt. :)

Hier heeft manlief morgen vroege dienst en de dag erna laat. Rare tijden maar komt wel goed. Jammer van die regen trouwens. Ik moet de doeken van de tenten schoonspuiten. Dat doe ik natuurlijk liever als de zon schijnt. Nu blijven ze maar hangen tot ze 'droog' zijn...

En dan nu: Naar bed naar bed, altijd weer naar bed. Ben niet moe hoor.. Tot morgen dan maar weer.

Ohja Sab: gefeliciteerd! En verder heb ik et even gemist geloof ik.

8. hoi hoi, ben net terug van het zwembad, was weer heerlijk zeg! ff lekker joggen en gymen in t water!
    Luna is nu nog n flesje aan t drinken, want het was door t doktersbezoekje nogal uitgelopen.
    zometeen dat puffertje, ben benieuwd...
    hopelijk slaapt ze dan beter vanacht...

ben er weer vandoor, nog ff de bank op en dan lekker naar bed, morgen laatste dag werken en dan WEEKEND!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Vermanen: Op de CB's gaan ze uit van hun curve (die gebaseerd is op FV). Er is een speciale BV curve en daarin is te zien dat borstgevoede kindjes op een gegeven moment even iets minder hard groeien. Is heel normaal.

Vul m hier anders maar eens in. Dit is de borstvoedingscurve

http://www.borstvoeding.com/groeicurve/

10. gelukkig dat t goed ging!
    Ga t maar snel zien te halen...
    dan kan je hier heen toeren ;)

11. ja toen was t idd ook n beetje, maar nu ist 10x erger!
    ze stikt er bijna in zo gaat ze te keer.

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha ja idd erg gezellig :( .

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!
    daar ben ik ook weer.
    pff ben de laatste tijd best druk, en dus minder op het forum.
    maar deze ochtend heb ik alle tijd! :D
    vanmiddag komt mn nichtje weer, helpen met poetsen.

Ben tegenwoordig hele dagen achter tygho aan het vangen... hij draait zich steeds op zn buik en vergeet dan dat hij ook weer terug kan draaien.
    en dan wordt zn hoofd te zwaar hahahaha

beginnen jullie kleintjes nu ook echt te schreeuwen als ze boos zijn?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Sab, heb je het wachtwoord van daimy's site veranderd?

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Goede morgen...

Ben ik ook weer even. Eind van de ochtend werken. Na 2 dagen introductie weer lekker gewoon lesgeven :D. Mats is al op het kdv, dus ga hier zo maar eens aan de kuis. Dan heb ik morgen lekker de hele dag voor Mats :D

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@witte reus dank je wel lief van je, wat je ook kunt proberen mocht je kleintje nou weer last krijgen is het fruithapje met een klein beetje water aanlengen

@sabje jaa ik probeer wel alles weer op te pakken het lukt me ook aardig moet ik zeggen maar sommige momenten meerdere keren per dag hoor lukt het gewoon even niet en vraag ik me af wie ik nu in de maling neem snap je, zie ik allemaal beren op de weg in elk geval 2 kinderen die nooit hun papa zullen leren kennen omdat ze te klein zijn en dan vraag ik me weleens af of de foto's en video's wel genoeg zijn

@booky dank je lieverd ik probeer zo hard om verder te gaan en net als wat ik zei tegen sab net het lukt vaak ook maar soms pffffffffff dan weet ik het gewoon even niet meer

@4cats ik heb wel hulp in de zin dat ik altijd iemand kan bellen of dat er iemand langskomt om te praten maar zoals met de kinderen en huishuiden enz enz tja dat komt toch op mezelf neer ergens ook wel goed heb je wat afleiding maar zwaar is het wel

@marleen hahaha roel heeft het goed bekeken lekker bij oma poepen lief voor mama he

@astrid haha sorry ik moest er eigenlijk een beetje om lachen vooral die reactie van die ouders zie ik 2 van die hippie figuren voor me die op de grond zitten met hun waterpijp en wierrook hahaha sorry het is natuurlijk helemaal niet grappig of eigenlijk wel maar snap dat je er een beetje een hard hoofd in heb

@vermanen en hoe bevielen alle kindjes, je moet maar zo denken nathalie heeft er nog altijd 1 meer haha, en gefeliciteerd ook gedraait wat goed, ik zou me niet teveel volgens de boekjes inlezen elk kindje is anders en elk kindje heeft haar of zijn eigen ritme, wil je weten dat angélina van mij 14 maanden was en nog op haar rug lag toen in 1 week tijd alles ging doen van draaien tot lopen

@oomisscoo hier ook een schreeuwert als het even niet lukt of ze flesje duurt te lang, klinkt dan ook echt als een meisje hahaha

hier gaat het wel weer even blijft natuurlijk moeilijk en de vooruitzichten die ik krijg van sommige mensen word je niet vrolijker van ik hoor namelijk dat je er minimaal 3 jaar over doet voor je jezelf heb teruggevonden :confused: :cry: ga nu even me wasje doen vegen en dweilen vanmiddag naar me moeder toe eet bij me moeder

meiden nogmaals bedankt vind het zo fijn dat ik ook bij jullie gewoon mezelf kan zijn en uithuilen maar begrijp het ook als jullie weleens denke ooo heb je haar weer dus zeg het me aub als het teveel word oke

knuffie nathalie

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nathalie... wat jij hebt meegemaakt is heel heftig!
    Alles wat je dwars zit of wat je van je af wil schrijven dat moet je ons gewoon vertellen hoor!
    Niemand stoort zich daaraan, echt waar!

Haha nou tygho gilt soms ook wel, maar als hij boos is dan schreeuwtie echt, met zo'n rauwe stem, heel zwaar!

Booky, dat zal vast lekker zijn, gewoon weer les geven! kuis ze he! ;)

18. Goedemorgen.

Even een update.. Ben echt zo ziek als een hond.. Tjonge jonge, want een ellende kan een ontstoken teen met zich meebrengen..

Gisteravond 40 graden koorts. Vanmorgn 39.8. Behoorlijk heftig dus.. Zweet me ook helemaal rot..

Ik heb gezegd, dat de koorts morgen echt weg moet zijn, anders weet ik niet of ik het ga redden om naar Volendam te gaan.. Ik ben zo slap als een vaatdoek, en als ik morgen nog steeds zo hoge koorts heb, zie ik het niet gebeuren dat ik dan weer sterk genoeg ben om zaterdag de hele middag en avond te gaan lopen sjauwen.

Maar ja.. We zullen duimen dat de koorts gaat zakken vandaag, en morgen wegblijft..

Tussen de voedingen van Wayne door hou ik me zoveel mogeljk rustig, voornamelijk slapen..

Groetjes!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat vervelend dat je je steeds zo slecht voelt zeg :(
    hopen idd dat het morgen beter gaat!
    Doe lekker rustig aan en heeeel veel beterschap!

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nathalie fijn dat de meiden op school zo lief zijn ontvangen. Lijkt me toch wel een geruststelling. Huil het er af en toe maar lekker uit hoor, hier wordt ook dagelijks aan jullie gedacht.

En Boni hoe bevalt het nieuwe bed?

Zo Sab Daimy is ook weer veel gegroeid! En wat was ze stoer met de prikjes zeg!

Ah Esjuh arme Dani hoe is het vandaag met hem?

Zo Chelleke Damian is ook goed gegroeid zeg! Wat zielig dat hij ook zo'n last heeft gehad daarna nog van de prikjes.

BOoky dat klinkt niet fijn je leerlingen.

Esjuh mooie samenvatting je was alleen een dag te vroeg met: Ladi is erg moe. helaas kon ze gisteravond niet optijd naar bed daar ze naar Madonna ging. vanavond dus maar mee met ben als hij naar bed moet.

Ah Simone arme Luna! Hopelijk knapt ze nu snel op!

Haha lekker Femmigje! Gelukkig hebben we dat hier nooit dat het helemaal overal zit, zelfs de diarree bleef netjes in de luier.

Sab wat fijn dat de rijles zo goed is bevallen.

4cats lekker druk weekend gehad zo te lezen! Welke spiegelreflex heb je gekocht?

Astrid hier doet je link het niet, maar vervelend zo'n moeilijke leerling. Booky kan er geloof ik over meepraten.

Madonna was echt geweldig! Wat een wijf is dat toch, heerlijk! Heb wel onwijs pijn in mijn voeten nu hihi. Ben had zich ook heel goed vermaakt bij de oppas (vrienden van ons). Lag pas om 1.30 uur in bed dus niet echt veel geslapen, vanavond dus lekker gelijk met Ben naar bed!

Deel Deze Pagina