April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ahhh wat zielig zeg voor luna.. hopelijk helpt het allemaal.
    Dikke kroel van dani voor luna!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zag vanmorgen Madonna in de krant staan en moest meteen aan je denken LaDi!

Hier soms ook wat minder tijd om te forummen. Zeker nu ik weer werk. Dan moeten er toch andere dingen gedaan worden op de dagen dat ik wel vrij ben. (wassen, strijken en zo... En mn mannetje knuffelen natuurlijk!)

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jeetje Ingrid, je bent echt heel erg ziek he.. Heel veel beterschap!

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hihi fijn he :)"
    En bedankt voor de knuffel ik heb hem doorgegeven :D

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey super dat het zo meeviel en je het LEUK vond!! wie had dat gedacht he.. nu hopen dat je hem snel mag halen :D

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Nathalie: zoals al werd gezegd, mag je hier natuurlijk altijd uithuilen en afschrijven. Het is niet niks wat jij memaakt.

Missc: danio heeft de link ook nog niet gelegd om weer naar z'n rug te rollen. Ik doe hem alleen in de wipstoel als ik hem alleen moet laten. (douchen of zo)

Ingrid: knuf voor jou. Echt vervelend zeg dat je er koorts bij hebt.

Ladi: mooi dat Madonna leuk was. Idd een kort nachtje voor je. Rustig aan vandaag.

Booky: werkse

Iedereen een fijne dag verder. Ik probeer regelmatig langs te komen.

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Wat ik maandag van het cb hoorde is dat je beter kan beginnen met groente. Hier zitten wel voedingstoffen in en in fruit niet.. Fruithapjes hebben ze dus niks aan en is echt een tussendoortje. Ik zou hem dus na fruithapje om de gewone tijd wakker maken en hem de fles aanbieden. maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Leuk dat je al aan het proberen bent.

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey hoe is het nu? gelukkig kan je een beetje lachen om ons ;) Laat je tranen lekker lopen meis en je kunt ons alles vertellen maakt niet uit.. al is het 1000000x hetzelfde.. wij zijn er allemaal voor je hoor!

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bedankt voor de tip trouwens!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier op het cb adviseren ze ook om te beginnen met groentehap!
    en dan het liefst zelfgekookt! (de kwaliteit van potjes is net zo goed hoor, maar zo wennen ze makkelijker aan de overgang van potje naar warme maaltijd die mama heeft gemaakt)

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Mmm fijn zeg zo'n mentorkind :(

Wat vervelend dat benthe niet wilde drinken. Hopelijk gaat het vandaag beter.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @oomisscoo thanks ik blijf jullie wel l astig vallen dan hahaha

@ingrid jeetje meid hoop dat het gauw beter gaat hoor

@esjuh het gaat alweer iets beter maar zit nog steeds in de achtbaan normaal vind ik dat wel leuk echter nu even niet, graag gedaan nagéamo heeft ook altijd harde plekken zoo zielig

hier geen potjes alles met depot mee altijd al, zelfs het fruithapje maak ik zelf moet alleen opletten dat ik hem niet zelf opeet jammieeee

komt ie recept fruithapjeeeee

een halve liga kruimelen
    jus de orange
    halve banaan of geraspte appel of geprakte peer (kortom wat je wilt)

di allemaal goed prakken en smullen maaaaaaaaaar en een stuk voedzamer als potjes ook goedkoper :D

knuufiee

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Is hannah zoveel afgevallen?

Wat goed dat ze zich nu omdraait!

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Simone goed van je dat je weer bent weze sproten en je het zo lekker vind :D gaat het SB ook nog goed?? doet esmee nog gezellig mee ;)

hoop dat het goed gaat met luna :( knuffie

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    JAHHH dani kan heel goed boos zijn hihi... nou ja kon.. Hij was in de bv tijd erg ongeduldig hij kreeg dan ook vrijwel altijd gelijk te eten als hij wakker werd. In het begin van de fv was het dan ook KRIJSEN om eten nu krijgt hij wat geduld en is hij niet meer zo boos als toen.

Fijn zeg vanmiddag weer hulp.. hoe laat zijn jullie hier?

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    lekker zeg even een ochtendje vrij! Werkse voor vanmiddag!
    Gaat het allemaal goed met Mats op het kdv?

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Het is heel logies dat je het moeilijk hebt. Het is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal wel niet heb meegemaakt en dan nu het grote verlies erbij. Ik vind je heel sterk en heb veel bewondering voor je. Denk dat ik er al lang onderdoor aan was gegaan. Respect voor jou en je een 5 wondertjes. Ik weet ook zeker dat jij door verhalen en door de foto's en films je 2 jongste kids alles kan vertellen over hun papa zodat ze hem toch kennen.

Je kan ook gewoon je zelf zijn hier bij ons hoor! en het gaat mij niet vervelen volgens mij niemand hier.. dus klets ons lekker de oren van het hoofd ;)

knuffiekroel

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Beterschap en ik duim mee voor je!

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    owhh ja hihi.. maar ik had zo'n flauw vermoeden dus dacht zet het maar neer :rolleyes: nadeel van het gesprek van gister in een samenvatting van vandaag zetten he ;)

Leuk dat madonna zo geweldig was! En fijn dat ben zich zo goed vermaakt heeft. Lekker vroeg naar bed om bij te slapen!

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    logies dat je deze rit nu zat bent meis! Ik vind het ook zo zielig en wil het zo overnemen maar dat kan niet he :(

Owhhh klinkt lekker zeg! denk trouwens wel dat dit wel voedend is toch?

Deel Deze Pagina