Kijk zo even naar je spam hoor buddy. Jochem word wakker en wilt nu flesje geloof ik. Hij lag zo lekker de slapen, dus heb hem maar even laten doen
weet precies wat je bedoeld hoor buddy.. heb ook heel erg het alleen gevoel.. soms echt niet leuk.. maar goed daar hebben ed en ik het zaterdag heel uitvoerig overgehad met de nodige tranen.. blijven praten he buddy.. ik ben op msn hoor!
Wat een kerel is Dani al zeg. Een echte bink. Ik ga zo even wat terug lezen, maar nu even de allemooiste spammen Mijn knapperd ...en let op dat kuiltje in z'n wang.....**smelt**
Leuke foto's Esjuh! Heb je je haar in een andere kleur geverfd of zie ik dat nou verkeerd? @Kwebbel: Wat een prachtig mannetje! Dat kuiltje is inderdaad super schattig... (mijn man heeft ook een kuiltje en dat vind ik ook zo lief..) Ik zal zo ook even wat foto's spammen.
Uhmm ja en nee.. ik heb het na me bevalling iets lichtere plukken laten ververven.. miss dat het nu anders valt? heb het al lang niet meer geverft hihi. jorntenfemmigje ik kopieer altijd de eigenschappen van de babysite
Leuke spam buddy! Wij hebben het er voor de vakantie ook uitgebreid over gehad. Peter zag dat ik het echt niet meer trok. Ben nu wel weer opgeladen. Maar zie er wel weer tegenop om te gaan werken. Misschien dat ik een dagje minder ga werken. Kwebbel ook weer geweldige spam!
ja dat er een gloed over zit klopt wel idd.. vond het ook een erg mooie kleur. Buddy als het niet goed voelt idd gewoon een dagje minder gaan werken hoor. Het moet wel te doen zijn voor je
Even mijn mannen spammen. Kijk Kwebbel, hier zit je het kuiltje in de wang van mn man. (is niet de beste foto die ik van hem heb, maar oke...)