Had ik ook. Heb op de vakantie manlief ff alles laten doen. Was hij snel zat en toen was ook wel duidelijk wat ik nou altijd doe. Alleen doe je thuis natuurlijk meer. Het kwartje is nu wel gevallen hoor
Ben ook bijgelezen... Sjonge wat gaan we hard he! Alle zieken beterschap. Allen die aan et werk zijn sterkte! Hier gedragen de kids zich voorbeeldig. Ik ben bezig geweest met het schoonspuiten van de doeken van de caravan. Wilde ik de tuinslang van de kraan halen, vergeet ik de kraan dicht te doen... Lekker waterballet in de wc. Gelukkig niet in de keuken.... Ik heb vanmorgen Hannah in de kinderstoel gezet. Mét verkleiner uiteraard. Ze keek dr ogen uit. Helemaal toppie!
Ah Marleen lief! Hoe vond je broer het? Ingrid ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je! Fijn dat de koorts zakkende is! Pff Corina kwart over 5, dat zou ik ook niet trekken. Ik vind het af en toe al vermoeiend allemaal en ik werk niet eens en hoef ook niet zo vroeg op, moet mijn mond maar houden haha. Oh Esjuh wat lekker bijna vakantie! Wat een lekker mannetje is Dani toch ook he, ben nog steeds Dani-fan . Het is op die ene echt alsof hij heel geinteresseerd aan het lezen is . Ah Kwebbel Tijn is ook echt een lekker mannetje! Ik vind Tijn net als Ben nog wat meer baby achtig, Dani vind ik echt al wat meer een peutertje, zo grappig dat verschil. Ah en Roel ook al zo'n mooi manneke, mooie grote ogen! En nog een keer ah dan voor Danio! Wat een schattie, lekker blond koppie zeg. Die laatste is heeeeel stoer! Hihi. Vermanen ook al zo'n leuke foto. Ik heb hier de kinderstoel ook pas maar vast naar beneden gehaald, nog een paar weekjes en dan gaan we ook bijvoeden . Ben is trouwens sinds maandag de hele tijd 'scheet'geluidjes met zijn lippen aan het maken. Het ziet er zoooo grappig uit! Ik lag me echt rot om dat kleine mannetje. Hebben jullie dat ook dat als je naar ze kijkt dat het echt al kleine peutertjes zijn, dat je zeg maar, steeds meer karakter in dat gezichtje ziet?
ik vind danio zo op zijn moeder lijken! idd een stoer ventje Ladi lief he die kleintje wat jij zegt er komt idd steeds meer karaketer in zo schattig.
Ladi: leuk he die geluidjes. Gisteren moest ik zo lachen om Danio zijn lachje en hij om die van mij. Dus we kwamen niet meer bij. Ben je een beetje uitgerust?
Thanks, hoor ik idd vaker. M'n mannetje is ook donker, dus we vonden het al verbazend dat Danio zo licht is. Waarschijnlijk krijgt hij wel het kapsel van z'n pappie. Ze zeggen namelijk wanneer baby's lang kaal zijn, ze krullen krijgen. Nou, ben benieuwd.
Femmigje ik vind het wel grappig mijn zus is hier blijven slapen (die was mee naar madonna gister) en die zat met Ben op schoot en ze moest heel erg lachen om hem maar daar schrok hij zelf dan weer van. Zat met zo'n heel verbaasd gezicht naar d'r te kijken, maar als ik om hem lach gaat hij juist harder lachen . Ben nog niet uitgerust, gister dus om half 2 pas in bed en vanochtend om 7 uur weer wakker van de wekker van lief. Ga vanavond na de laatste fles van Ben lekker naar bed. Ik ga nu ff een kast opmeten, wil van die plastic dozen gaan halen zodat we alles wat beter kunnen opruimen we hebben namelijk heel weinig opbergruimte in huis.
Hier nog geen bijvoeding. Maar ze lag zo te 'mekkeren' in de box. En de kinderstoel staat er al voor mijn neefje waar ik op pas. Die kan er niet meer in met verkleiner, dus die had ik even opgezocht. Ze trekt ook echt zo'n gezicht van: kijk mama zonder handen! Ze is idd steeds meer een peutertje. Kan ook zo heerlijk scheetjes laten en sputteren. En schaterlachen, ik houd het er niet droog bij
Hebben wij ook last van. Hoewel we een grote eengezinswoning hebben. Maar geen trapkast oid. En de meterkast is net diep genoeg voor de stofzuiger... Dus ik heb een grote kast hier staan (broodkast heet het geloof ik) En daar passen mooi van die clipboxen in van de xenos. op een rij. Een hoge en een lage op elkaar. En dat maal vijf... Allemaal troepjes opgeruimd. Aan het einde van de dag ook het speelgoed weer weg en je merkt er niks van dat ik thuis werk.
Dames dani heeft nu 39 graden. Vind het helemaal niks.. is het normaal dat je smiddags warmer word? ik weet het niet meer en wil zo graag wat doen voor die jongen Hij is zo niet zichzelf en zo ziekjes.. die rotprikken ook
he esjuh, wat sneu voor dani! bij grote mensen is het normaal dat je temperatuur 's avonds hoger is dan 's ochtends, bij baby's weet ik dat eigenlijk niet. sterkte hoor, en als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk de ha bellen...
Esjuh volgens mij mogen ze na een prikje alleen de volgende dag koorts hebben en moet het daarna weg zijn, maar kan me vergissen, ik zou ff de huisarts of het CB bellen als ik jou was.
LaDi: Deane doet sinds een paar weken ook van die lip-scheetjes... helemaal lachen als hij z'n tong erbij uitsteekt! bppfffrrfrpfrr Hij kan inmiddels ook supergoed omrollen, heen en weer, heen en weer, heen en weer. Bij voorkeur over zijn rechterkant. als hij iets ziet liggen wat hij wil hebben, gaat-ie ook echt zijn best doen om het te pakken - en dat lukt hem steeds vaker! Morgen is hij precies 5 maanden, en hoewel er geen weeguurtje is, ga ik toch even kijken of ik hem bij het cb kan wegen (ben morgenmiddag vrij). Er is daar een grote omkleedruimte met weegschaal, dan kan ik hem daar toch gewoon ff opleggen?! verder zag ik dat er wat zieken waren, sterkte meiden! (enne: sab gefeliciteerd, maar dat had ik per pb ook al gedaan) ik mis de samenvatting op 1740, klopt dat?
o, zijn die prikken van dani al langer dan een dag geleden? dan zou ik de ha bellen... liever een keer te vaak, dan dat je je vannacht zorgen gaat zitten maken met een ziek mannetje!