Ach Esjuh, wat shit zeg van Dani. Kan me voorstellen dat je er zelf ook van gaat huilen als de kleine man zo overstuur raakt. Geef hem maar een super super dikke knuffel en ik hoop dat ie zich heel erg snel beter voelt.
dat weet ik ook niet hihi... Bri dani slaapt goed.. hij is vanmorgen om half 8 wakker geweest voor eten om kwart voor 9 naar bed gegaan om kwart over 11 wakker weer gegeten (210/7) en 60cc laten staan net om even na 3e gegeten (210/7) en 40 ccc laten staan. nu ligt hij weer in bed te slapen. Dus dat gaat goed.. het drinken is niet anders dan normaal en hou zijn fontanel goed in de gaten. Net werk gebeld.. zal toch moeten kijken voor oppas is het er niet jammer dan dan blijf ik thuis maar liever niet.. ga natuurlijk 2 weken op vakantie dus kan niet me werk waar ik gister mee bezig was pas over 2 weken oppakken
pfff mijn bovenburen zijn echt IEUW! die eten gewoon 3 a 4x per week pizza, en dan niet zelfbak maar echt van de pizzeria, en dan nog zo'n 2x patat... BAH
en dan te bedenken dat zij echt DIK is...niet gezet of stevig maar ECHT DIK, met rollen aan alle kanten... en hij misschien5 kilo zwaarder is dan ik Doettie netjes haha
Nou Esjuh hopelijk zakt de koorts dan snel en inderdaad goed in de gaten houden en maar lekker veel knuffelen. Is hij wel een beetje vrolijk of nog erg huilerig? Vermanen hier ook geen trapkast en een hele smalle meterkast waar je net een pak sap ofzo in kan zetten, dus de stofzuiger moet helaas in de woonkamer. We hebben een wenteltrap dus daar staat hij meestal onder naast de bank weggestopt . Hier 2 boekenkasten met deuren (onderste tweeplanken zit een dicht deur-gedeelte en de bovenste 5 planken zit glas voor. We hebben boven op de gang wel een grote en diepe kast dus die wil ik heel goed organiseren. Heb net al flink wat gemeten enzo, dus komt helemaal goed. Buddy gezonde buren zijn dat zeg. Oh er is idd geen samenvatting. Ik heb nu ff geen tijd, ben ondertussen aan het koken en is bijna klaar.
dames,ik ga zo even mezelf spammen, heb nu lang haar, en dalijk komt mn prive kapster ik wil weer wat anders! dr gaat een heel stuk af dus ik ga before en after spammen ok?
Ladi dani is duf.. heel duf. Gelukkig kan er af en toe nog een lachje vanaf maar ook een zielig huiltje hoort er bij. verder ligt hij dufjes opschoot lekker tegen je aan. Echt even de kroel van mama of papa heeft hij dan nodig. (of het echt zo is weet ik niet maar zo voelt het ) JAAA leuk missc.. ga je het drastisch veranderen?
ik wil wel, echt iets anders... als het kapsel dr is, dan ga ik morgen ff haarverf halen.. heb de laatste keren altijd zwart gehad maar ik ga denkik weer iets richting het rode
let ma niet op bleke ik, kom net onder de douche vandaan. zo lang is het nu... maar heb heel vaak klitten waar ik niet doorheen kom, veel haaruitval, en het hangt heel sluik als ik er niet elk uur wat aan doe